[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik had een vergadering met een vrouwelijke collega, had per ongeluk oogcontact, nu ben ik werkeloos.

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik doe dat allemaal behalve verkrachten en pogingen daartoe.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mijn (vrouwelijke) collega vertelde mij vandaag wat ze met mij zou willen doen icm een ijsklontje. Niet normaal, ik ben fucking 40 en zij is 27. Is toch niet normaal. Ik ben ook haar leidinggevende.

Reckuuza, Killamonkey en Tyrant vinden dit leuk.
  4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    UN is watching you

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Staring at someone.

Had die c-acteur nog gelijk ook.

6. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ohja die troll :')

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Murica weer lekker bezig.

8. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Gestolen schaap kinderboerderij gered van slacht op azc in Sneek

SNEEK - Beveiligingsmedewerkers van het asielzoekerscentrum in Sneek hebben in september de slachting van een gestolen lammetje weten te voorkomen. Eerder was het lammetje gestolen bij een kinderboerderij en meegenomen naar het azc.

Fiasco en L.A. vinden dit leuk.
  9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja joh, haal nog een paar van die lui binnen. Luilekkerland hiero toch! :+

Kevf vindt dit leuk.
  10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Mooi dat het is voorkomen anders hadden ze die asielzoekers ook wel mogen slachten.

11. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nieuwe 'Spaanse' pieten Amsterdam schieten platform in verkeerde keelgat
    Pieten in Amsterdam FOTOGRAAFNIELS.NL
    De bekendmaking van de gemeente Amsterdam om pieten tijdens de Sinterklaasintocht van 19 november het uiterlijk te geven van Spaanse edellieden uit de zestiende eeuw, is in het verkeerde keelgat geschoten van het Landelijk Platform Slavernijverleden (LPS).

Het platform is ongelukkig met het feit dat bij de vervanging van Zwarte Piet is gekozen voor het uiterlijk van edellieden, die doen denken aan de vroegere koloniale onderdrukking door de Spanjaarden.

Deze week maakte Amsterdam bekend af te zien van zwart geschminkte pieten en deze te verruilen voor Spaanse kooplieden uit de zestiende eeuw, met felgekleurde pakken en pruiken met donkerbruin golvend haar.

Mensenhandel en slavernij
    "Het is belangrijk dat we goed opletten zodat het ene kwaad niet voor het andere wordt verwisseld", schrijft het Platform Slavernijverleden in een brief aan het Amsterdamse college. Ook zou het een verkeerd beeld geven aan kinderen. Zij zouden edellieden gaan aanbidden die volgens het platform verantwoordelijk zijn voor misdaden tegen onder meer Afrikanen, zoals mensenhandel en slavernij.

Volgens Barryl Biekman, voorzitter van het LPS, zijn de Spaanse edellieden over de hele linie verantwoordelijk geweest voor mensenrechtenschendingen. "Het zijn misdadigers geweest. Mensen met geld die zorgden voor slavernij. Dat moet Nederland toch weten vanwege de Tachtigjarige Oorlog." Biekman noemt het schandalig dat het gemeentebestuur van Amsterdam dit bij de vergunningverlening over het hoofd heeft gezien.

Verenigde Naties
    Het platform vraagt het college om de vergunning in te trekken voor de intocht en optocht van Sinterklaas met de nieuwe pieten. "We kijken wat de gemeente nu gaat doen, en gaan uit van het gezonde verstand. Wij staan paraat om de Verenigde Naties, maar vooral het Committee on the Elimination of Racial Discrimination (CERD) te informeren, omdat Nederland als lid de conventie behoort na te leven."

12. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402
    @fredfenster gewoon de pieten zwart laten! Dit was vroeger al zo en is een traditie. Die zeurpieten die later Nederland binnen zijn gekomen en het er niet mee eens zijn moeten gewoon terug na waar ze vandaan komen.

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Pieten discussie heeft lang op zich laten wachten dit jaar.

Alexknl, Tim en RO3Li vinden dit leuk.
  14. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Regel ik verdomme eens geiten kebab voor je, weer niet goed. :+

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Kunnen we fred niet uit dit topic bannen?

17. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Fixed

Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit topic? :+

Reckuuza vindt dit leuk.
  19. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    /Mod tsss ...

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2017
  20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    YES! Beetje laat dit keer maar de Zwarte Pieten discussie is weer begonnen.

Laat maar komen die geschminkte negers (maar geen negers zijn hé! Ho ho!) die pepernoten tegen kinderen aangooien, letsel oplopen en zo een klacht indienen.
    "Maar Jantje, wat is er dan?"
    "Ja, die smerige zwartnek gooide zo een pepernoot tegen m'n bakkus"

Anyway, lekker boeiend. Dat hele kinderfeest is z'n glans al verloren. Als we tegenwoordig al beveiliging moeten regelen om zo'n feest in goeie banen te leiden? GTFO. Tenenkrommend als je ziet dat volwassen mensen tegen kinderen staan te blaffen dat het "nep" is om een statement te maken. Deze mensen wil je toch gewoon verkrachten op televisie? #metoo

@fredfenster
    Waarom maak je het persoonlijk? Soms verdien je toch ook gewoon een ban? :D Ik betwijfel of je uberhaupt weet hoe een kut eruit ziet. #nopretwithfred

CrazY vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina