1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben wel benieuwd. Hoe kun je je account updaten dan? Ik zie altijd alleen maar staan dat ik zoveel uur ongeveer iets heb gespeeld.

    Ik ben nog niet klaar, maar dit is zeker mijn GOTY, misschien wel van de afgelopen paar jaar. BotW vond ik maar weinig aan heel eerlijk gezegd. Terwijl ik toch Zelda fan ben, sprak deze titel mij minder aan. Voelde leger dan een Zelda game moet voelen en ik miste de Dungeons toch echt.

    SMO is ook volledig op de schop gegaan in veel opzichten, maar daar is Nintendo qua mijn persoonlijke smaak veel beter in geslaagd dan bij BotW.

    Qua favo Mario's komt SMO ook zeer hoog, misschien wel de nr.1. Moet ik nog ff over denken als ik hem volledig uit heb.
     
    OniRyo vindt dit leuk.
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Na 10 dagen laat het je totale playtime zien (of wel hoeveel je ongeveer hebt gespeeld), ik zou ook niet willen raden want ik heb het waarschijnlijk enorm fout, het ding bij mij met Mario Odyssey was dat de tijd altijd enorm snel voorbij vliegt door de veel plezier die ik met de game had.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ah, duidelijk, thnx. Dat wist ik niet, snapte er al niks van dat ik bij SMO niet kon zien hoeveel ik had gespeeld en bij andere games wel. Nooit opgevallen dat het pas na 10 dagen is :)

    Niet normaal he, hoe snel de tijd gaat met SMO.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    GOTY. Ik ben er uit _O_

    De muziek in het laatste Kingdom. Kan er verder niks over zeggen eigenlijk, maar fuck wat epic :+
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    100% ga ik nooit halen. Dat touwtjespringen is onmogelijk, ondanks de tips. :lol:
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Teveel games :p en kennelijk zijn er 999 moons.
     
  7. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb nu alle manen behalve die van dat 100x touwtje springen, zucht wat is dat irrietant.
    Nu nog 25989 coins halen voor de laatste outfits en zodat ik 99 manen kan kopen.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik ga die maan volgens mij ook nooit halen. Moeilijkste challenge in de game. Ik heb meerdere Souls games uitgespeeld, maar dit is gewoon moeilijker dan die games bij elkaar. 8)
     
  9. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    In welk Kingdom zit dat touwtje springen?
    Ben het nog niet tegengekomen, maar ik ben ook nog maar net bij dat kingdom waar je cap ff "gepikt" word.
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    New Donk City
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Er zijn best wel wat pittige challenges in de game. Tenminste, na het verslaan van Bowser. De game is echt huge als je alles wil verzamelen. En dat wil ik hahaha. Sommige maantjes zijn zo makkelijk als mijn vriendin na 4 wijntjes, en andere zijn best lastig.

    In eerste instantie vond ik SMO ook wat makkelijk. Wel de beste game sinds lange tijd, maar niet heel moeilijk. Nu beginnen er toch wel wat pittige dingen te komen. Die Koop runs kunnen ook lastig zijn soms. Moet toch wel ff een paar keer opnieuw voordat ik de juiste route heb, en dan moet het ook nog goed uitgevoerd worden natuurlijk. Nee, deze game is met afstand de leukste game die ik in jaren gespeeld heb. Zit pas op 300 maantjes, dus ik moet nog ff. Gelukkig
     
  12. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb hem inmiddels gehaald. :D
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb alle moeilijke al gedaan en die vallen in het niet bij touwtjespringen.
    Daarnaast zijn die challenges vaak leuk om te doen, maar is dit gewoon tergend.

    Wat is het geheim? :+
     
  14. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Don't give up.
    Heb er iets van 3 uur over gedaan, de switch vloog soms bijna door de kamer. :lol:
     
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Mijn tips voor het touwtjespringen:
    - Na verloop van tijd gaan de dames in een zelfde tempo door. Probeer dan ritmisch op de knop te blijven drukken en niet zozeer op Mario te letten.
    - Gebruik de Joy-Cons en geen Pro controller. Bij laatstgenoemde maakte ik hogere sprongen, terwijl ik de knop bij de Joy-Con kleine sprongen kon maken omdat je de knop daar minder diep in hoeft te drukken.

    En als het dan nog niet lukt ... you're fucked! :p
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het is echt belachelijk hoeveel ik heb gemist de eerste keer dat ik door de werelden heen rende. Had niet gedacht dat ik endgame nog zoveel zou spelen. Wat een topgame.

    Gewoon een brommer gebruiken :+

    https://www.polygon.com/2017/11/8/16624874/super-mario-odyssey-jump-rope-hints
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
     
    bulletproof010 en Mallakai vinden dit leuk.
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    daar komt het wel op neer maarja gewoon zoeken
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Men, wat is dit apparaat verslavend. Sinds vanmiddag Mariokart en SMO gespeeld. Heerlijk, kan me niet herinneren dat ik voor het laatst zo enthousiast over games was. Moet mezelf dwingen om de Switch weg te leggen. Als het zo blijft dan is die z'n geld absoluut waard, daar was ik een beetje bang voor. Maar goed wil Zelda ook nog spelen en Mario + Rabbids. Dus nog genoeg te doen.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    877 moons en nog 6 purple coins. We zijn er bijna!
     

Deel Deze Pagina