Ik ben wel benieuwd. Hoe kun je je account updaten dan? Ik zie altijd alleen maar staan dat ik zoveel uur ongeveer iets heb gespeeld. Ik ben nog niet klaar, maar dit is zeker mijn GOTY, misschien wel van de afgelopen paar jaar. BotW vond ik maar weinig aan heel eerlijk gezegd. Terwijl ik toch Zelda fan ben, sprak deze titel mij minder aan. Voelde leger dan een Zelda game moet voelen en ik miste de Dungeons toch echt. SMO is ook volledig op de schop gegaan in veel opzichten, maar daar is Nintendo qua mijn persoonlijke smaak veel beter in geslaagd dan bij BotW. Qua favo Mario's komt SMO ook zeer hoog, misschien wel de nr.1. Moet ik nog ff over denken als ik hem volledig uit heb.
Na 10 dagen laat het je totale playtime zien (of wel hoeveel je ongeveer hebt gespeeld), ik zou ook niet willen raden want ik heb het waarschijnlijk enorm fout, het ding bij mij met Mario Odyssey was dat de tijd altijd enorm snel voorbij vliegt door de veel plezier die ik met de game had.
Ah, duidelijk, thnx. Dat wist ik niet, snapte er al niks van dat ik bij SMO niet kon zien hoeveel ik had gespeeld en bij andere games wel. Nooit opgevallen dat het pas na 10 dagen is Niet normaal he, hoe snel de tijd gaat met SMO.
GOTY. Ik ben er uit De muziek in het laatste Kingdom. Kan er verder niks over zeggen eigenlijk, maar fuck wat epic
Ik heb nu alle manen behalve die van dat 100x touwtje springen, zucht wat is dat irrietant. Nu nog 25989 coins halen voor de laatste outfits en zodat ik 99 manen kan kopen.
Ik ga die maan volgens mij ook nooit halen. Moeilijkste challenge in de game. Ik heb meerdere Souls games uitgespeeld, maar dit is gewoon moeilijker dan die games bij elkaar.
In welk Kingdom zit dat touwtje springen? Ben het nog niet tegengekomen, maar ik ben ook nog maar net bij dat kingdom waar je cap ff "gepikt" word.
Er zijn best wel wat pittige challenges in de game. Tenminste, na het verslaan van Bowser. De game is echt huge als je alles wil verzamelen. En dat wil ik hahaha. Sommige maantjes zijn zo makkelijk als mijn vriendin na 4 wijntjes, en andere zijn best lastig. In eerste instantie vond ik SMO ook wat makkelijk. Wel de beste game sinds lange tijd, maar niet heel moeilijk. Nu beginnen er toch wel wat pittige dingen te komen. Die Koop runs kunnen ook lastig zijn soms. Moet toch wel ff een paar keer opnieuw voordat ik de juiste route heb, en dan moet het ook nog goed uitgevoerd worden natuurlijk. Nee, deze game is met afstand de leukste game die ik in jaren gespeeld heb. Zit pas op 300 maantjes, dus ik moet nog ff. Gelukkig
Ik heb alle moeilijke al gedaan en die vallen in het niet bij touwtjespringen. Daarnaast zijn die challenges vaak leuk om te doen, maar is dit gewoon tergend. Wat is het geheim?
Mijn tips voor het touwtjespringen: - Na verloop van tijd gaan de dames in een zelfde tempo door. Probeer dan ritmisch op de knop te blijven drukken en niet zozeer op Mario te letten. - Gebruik de Joy-Cons en geen Pro controller. Bij laatstgenoemde maakte ik hogere sprongen, terwijl ik de knop bij de Joy-Con kleine sprongen kon maken omdat je de knop daar minder diep in hoeft te drukken. En als het dan nog niet lukt ... you're fucked!
Het is echt belachelijk hoeveel ik heb gemist de eerste keer dat ik door de werelden heen rende. Had niet gedacht dat ik endgame nog zoveel zou spelen. Wat een topgame. Gewoon een brommer gebruiken https://www.polygon.com/2017/11/8/16624874/super-mario-odyssey-jump-rope-hints
Men, wat is dit apparaat verslavend. Sinds vanmiddag Mariokart en SMO gespeeld. Heerlijk, kan me niet herinneren dat ik voor het laatst zo enthousiast over games was. Moet mezelf dwingen om de Switch weg te leggen. Als het zo blijft dan is die z'n geld absoluut waard, daar was ik een beetje bang voor. Maar goed wil Zelda ook nog spelen en Mario + Rabbids. Dus nog genoeg te doen.