Ik highlight even wat dingen in je post die laten zien dat jij een duidelijke voorkeur hebt .. en wat er aan schroomt;
Je ziet het niet als wij/zij. Maar toch ook wel? Iets wat je post ook laat blijken (denk ik?).
Wat wordt er al decennia lang geroepen? Dat Zwarte Piet racistisch is? Is toch echt van de afgelopen jaren omdat het racisme kaartje populair is geworden? Omdat mensen daar een slaatje uit kunnen slaan. Niet meer, niet meer.
Verder vind ik de term "een deel van de Nederlanders" gelijk staan aan uitkering trekkende idioten die hier de fucking tijd voor hebben. Ik denk dat nog geen
procent van de Nederlanders hiertegen zijn als ik zo eens naar
@Tyrant z'n geposte plaatje kijk. Het is, helaas, dat deel van de Nederlanders die zich geen Nederlander voelen die iets tegen deze traditie heeft. Of het nu wel of niet gegrond is ... kinderen hebben hier geen besef van. Laat deze kinderen geen trauma oplopen omdat je als volwassenen iets niet los kan laten. Iets wat
TOTAAL GEEN TOEPASSING HEEFT op je (huidige) leven.
Anyway, Nederland heeft al genoeg compromissen gesloten. Laat "ons" genieten van een kinderfeestje zonder bijbedoeling? Dan mag de rest genieten van hun volksfeestjes waar de Nederlander (dus, geen allochtoon) geen vrij voor krijgt. Denk dat je als buitenlander blij mag zijn dat je hier je
TRADITIES mag uitvoeren en daar nog vrijstelling voor krijgt ook.
Klik om te vergroten...