1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Shitt dat ik daar nooit aan gedacht heb :)
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Marokko of Jordanië.
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Weekendje Barcelona met vrienden. Kom maar door met die tips!
     
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Thanks, maar ik zou in januari willen. 2 jan 2018 wat bij hun 2017 is), is me nog wel te vroeg.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Even een serieuzer vakantie verzoek: Mijn moeder en ik, net als de rest van de familie, hebben veel ellende meegemaakt zoals jullie weten. Mijn moeder heeft daardoor totaal nog geen zin om ook zelfs maar een weekendje even weg te gaan, ze is nog veel met het verlies van mijn vader bezig.

    In 2014, in het laatste goede jaar van mijn vader, ben ik met hem naar Rome geweest. Fantastische ervaring en een kroon op onze relatie als vader en zoon. Nu wil ik proberen om na 3 januari, dan is het 2 jaar geleden dat mijn vader overleed, mijn moeder zover zien te krijgen om toch eens een paar dagen met mij erop uit te trekken.

    Het mag in Nederland, het mag ook in het buitenland. De voorkeur voor vliegen staat hier in dit geval op een laag pitje. Liefst iets met de bus en een vaste reisorganisatie. We zijn niet goed in het zelfstandig plannen van een reis.

    Graag zie ik wat tips, liefst iets wat jullie zelf ook een keer met een ouder of jullie beide ouders hebben gedaan. Mag een weekendje in het Noorden zijn, paar dagen met de bus naar het buitenland, of als laatste keuze een weekendje met de boot naar Engeland bijvoorbeeld. Mijn moeder ziet het nog niet zitten om dezelfde reis naar Rome te maken die ik met mijn vader gemaakt hebt. Ze vind dat nog te confronterend.

    De bedoeling achter dit verhaal is dat ik graag weer wil dat mijn moeder ook weer meer om zich heen kijkt en weer wat meer wil doen. Het is belangrijk voor iedereen om na een zware periode weer bezig te gaan en te blijven. Ik wil mijn moeder met deze eventuele vakantie in 2018, liefst voor het hoogseizoen, ook verder helpen met alles wat er nog zou kunnen spelen.

    Ik weet dat dit niet gebruikelijk is in dit topic, van mijzelf weten jullie niet beter, maar het is wel belangrijk voor mij. Tips graag dames en heren, als jullie het even aandurven met een vergelijkbare ervaring.

    Mijn verontschuldigingen voor het lange verhaal, maar als ik over persoonlijke zaken spreek moet dit er helemaal uit. Mensen die mij erg geholpen hebben hebben mij ook doen inzien dat het belangrijk is van je af te schrijven wanneer je de behoefte voelt.
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Samenvatting:

    Tips vakantie in of buiten Nederland, geen vliegtuig - georganiseerde reis bus/boot.
    Periode: ná 3/1/2018 - voor hoogseizoen.
     
    GillesD12, Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deze keer waardeer ik je ''hulp'' uiteraard wel. :thumbs:
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Texel!

    In Nederland
    Super strak geregelde bootreis
    Hele jaar beschikbaar
    Geen vliegtuig
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Tips voor een paar dagen Berlijn?
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Drugs en een outfit mee die een keurige mix van twijfelachtig gay en zero fucks given is.

    Nee? Anders kan je altijd nog naar de Matrix gaan en andere toeristen een ochtend vol spijt geven.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zucht....
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Buiten duistere clubs bezoeken vind ik oprecht dat er niet veel te doen is in Berlijn.
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Lol 8)

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
    L.A. vindt dit leuk.
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    4 dagen geweest, by far mijn minste stedentrip. Maar goed, is een smaak dingetje denk ik. Wel dikke techno als je beetje goed zoekt.
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Fjordencruise Noorwegen.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik zoek de meest cheape (maar niet tyfuslange) retourvlucht naar en van Hanoi in januari.

    Waar kan ik dit t beste checken?
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Google Flights

    Wel even cookies clearen.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Lol dat bestaat? Awesum
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik kom mee pik
     

Deel Deze Pagina