1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo Sport

Discussie in 'Games' gestart door SPELVERZIEKER, 16 sep 2017.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ook gehaald voor 20 :D
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ga em ook wel halen als ik em zie liggen voor 20. Mooi prijsje.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Zou trouwens nog fijner zijn als Sony hem in de PS Store ook even naar 20 euro gooit voor BF, want racers en shooters zijn toch games die ik graag even snel kan opstarten vanaf de HDD voor een snelle sessie, ITT tot SP games, die ik liever op disc wil...
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  4. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ga morgen ook ff kijken of ik em voor 20 kan vinden. Nu single player mode aan is gekondigd ben ik geïnteresseerd in deze game. Afwachten nog hoe uitgebreid deze mode is.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ohja die SP mode klinkt wel interessant. Maar wacht wel tot december.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als je hem nu voor €20 kunt scoren bij de Intertoys zou ik niet nog tot december wachten want dan zal die wel weer een stuk duurder zijn.

    Heb gisteren zelf voor het eerst online gespeeld.Bij die daily races kun je dus eersr een kwalificatie doen maar als ik dat doe telt die tijd niet mee voor de volgende race(daar staat dan dat ik geen kwalificatie heb gedaan) maar pas voor de race er na.Is dit normaal of doe ik iets verkeerd?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Mwah heb nu geen tijd en januari is die vast weer rond de 25.
    Wellicht is die SP update kut en dan zit ik
     
    Tim vindt dit leuk.
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Op BartSmit.nl is de game nu te bestellen voor 20 euro, dus half uurtje geleden gedaan.

    Heb mijn twijfels of ik het echt leuk zal vinden, maar goed, stel dat ik het een paar weken probeer en het valt tegen, dan kan ik er altijd nog iemand anders blij mee maken. Voor 20 euro ga ik me daar niet heel druk over maken, en het heeft een photo-mode, dus dat is sowieso altijd al best leuk (al verwacht ik niet dat die beter is dan die van Driveclub).
     
  9. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Heeft iemand een idee hoe je een svg bestand maakt voor de sticker editor via pc?
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Gisteravond nog eens ouderwets genoten van splitscreen gameplay dankzij deze game. Jammer dat we niet alle circuits hebben kunnen vrijspelen, maar toch een hoop lol gehad!
    Stiekem mis ik nu toch wel een Playstation in eigen huis, want Gran Turismo blijft <3 ben ik nu achter...
     
    ageQned vindt dit leuk.
  11. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Weet je nu voor kerst een kado voor jezelf
     
  12. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Zijn er nog mensen die dit op een vast avond spelen met vrienden?
     
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik speel de game nu af en toe een uurtje of 1,5 per keer en het bevalt mij erg goed. Vooral het online racen hebben ze goed uitgewerkt. De vaste tijdstippen zijn ideaal, kun je goed omheen plannen. Ook vind ik het niveau online prima.

    Om op je vraag in te gaan; nee ik speel niet op een vaste avond met vrienden :+
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb ook geen vaste avonden. Het is maar net waar we zin in hebben als een groepje online is. Wel speel ik de game vaak genoeg, moet toch lvl 50 worden haha.
     
  15. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Als jullie keer willen racen voeg me maar toe op psn: michaelwerken
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Toch even een kritiekpuntje op GTS. Het rijden met FWD auto's is ruk. Ja, ik weet dat ze gevoelig zijn voor het spinnend binnenste voorwieltje, maar zoals dat in GTS geïmplementeerd wordt slaat nergens op. Zelfs de underpowered compacte autootjes hebben binnen no-time wheelspin. Alsof er super hard rubber om de wieltjes zit, want in de werkelijkheid gaat dat echt niet zo makkelijk. En nog erger; je voelt het niet in de controller. Je kunt het enkel zien aan de toerenteller of horen aan het gejank van de motor. Alsof je in een auto met CVT rijdt, want je versnelt nog wel.
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    De offline cups zijn vandaag ook uitgekomen samen met aantal nieuwe wagens en geloof toen ik de game opstarte er ook een nieuee track bij is gekomen.
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Momenteel de kerstdeal voor 30 euro, misschien toch in overweging nemen, zeker na de nieuwe update van vandaag :)
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Je moet alleen niet verwachten dat die update net zo uitgebreid is als de oude GT's :).
    Meer een leuk extra'tje..
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    20 euro was een leuke deal. 30 euro vind ik zelf iets te duur. Vooral omdat ik het racen zelf gewoon niet zo heel leuk vind. Toch wel belangrijk in een race game.
    Driveclub is eindeloos beter.
     

Deel Deze Pagina