Zou trouwens nog fijner zijn als Sony hem in de PS Store ook even naar 20 euro gooit voor BF, want racers en shooters zijn toch games die ik graag even snel kan opstarten vanaf de HDD voor een snelle sessie, ITT tot SP games, die ik liever op disc wil...
Ga morgen ook ff kijken of ik em voor 20 kan vinden. Nu single player mode aan is gekondigd ben ik geïnteresseerd in deze game. Afwachten nog hoe uitgebreid deze mode is.
Als je hem nu voor €20 kunt scoren bij de Intertoys zou ik niet nog tot december wachten want dan zal die wel weer een stuk duurder zijn. Heb gisteren zelf voor het eerst online gespeeld.Bij die daily races kun je dus eersr een kwalificatie doen maar als ik dat doe telt die tijd niet mee voor de volgende race(daar staat dan dat ik geen kwalificatie heb gedaan) maar pas voor de race er na.Is dit normaal of doe ik iets verkeerd?
Mwah heb nu geen tijd en januari is die vast weer rond de 25. Wellicht is die SP update kut en dan zit ik
Op BartSmit.nl is de game nu te bestellen voor 20 euro, dus half uurtje geleden gedaan. Heb mijn twijfels of ik het echt leuk zal vinden, maar goed, stel dat ik het een paar weken probeer en het valt tegen, dan kan ik er altijd nog iemand anders blij mee maken. Voor 20 euro ga ik me daar niet heel druk over maken, en het heeft een photo-mode, dus dat is sowieso altijd al best leuk (al verwacht ik niet dat die beter is dan die van Driveclub).
Gisteravond nog eens ouderwets genoten van splitscreen gameplay dankzij deze game. Jammer dat we niet alle circuits hebben kunnen vrijspelen, maar toch een hoop lol gehad! Stiekem mis ik nu toch wel een Playstation in eigen huis, want Gran Turismo blijft ben ik nu achter...
Ik speel de game nu af en toe een uurtje of 1,5 per keer en het bevalt mij erg goed. Vooral het online racen hebben ze goed uitgewerkt. De vaste tijdstippen zijn ideaal, kun je goed omheen plannen. Ook vind ik het niveau online prima. Om op je vraag in te gaan; nee ik speel niet op een vaste avond met vrienden
Ik heb ook geen vaste avonden. Het is maar net waar we zin in hebben als een groepje online is. Wel speel ik de game vaak genoeg, moet toch lvl 50 worden haha.
Toch even een kritiekpuntje op GTS. Het rijden met FWD auto's is ruk. Ja, ik weet dat ze gevoelig zijn voor het spinnend binnenste voorwieltje, maar zoals dat in GTS geïmplementeerd wordt slaat nergens op. Zelfs de underpowered compacte autootjes hebben binnen no-time wheelspin. Alsof er super hard rubber om de wieltjes zit, want in de werkelijkheid gaat dat echt niet zo makkelijk. En nog erger; je voelt het niet in de controller. Je kunt het enkel zien aan de toerenteller of horen aan het gejank van de motor. Alsof je in een auto met CVT rijdt, want je versnelt nog wel.
De offline cups zijn vandaag ook uitgekomen samen met aantal nieuwe wagens en geloof toen ik de game opstarte er ook een nieuee track bij is gekomen.
Momenteel de kerstdeal voor 30 euro, misschien toch in overweging nemen, zeker na de nieuwe update van vandaag
Je moet alleen niet verwachten dat die update net zo uitgebreid is als de oude GT's . Meer een leuk extra'tje..
20 euro was een leuke deal. 30 euro vind ik zelf iets te duur. Vooral omdat ik het racen zelf gewoon niet zo heel leuk vind. Toch wel belangrijk in een race game. Driveclub is eindeloos beter.