1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hoeft niks echt constant af te vinken idd. Dat was bij vorige AC games wel anders. Heb zoveel viewpoints nog over etc. Je gebruikt zo nu veel meer voor fast travel dan wat anders.
    De map is ook gelijk beschikbaar. Als je wilt kan je eigenlijk overal naartoe in de wereld ook al ben je te laag level.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja en ik heb juist dat er 0,0 engagement is, omdat ik geen eigen keuzes kan maken in dit spel. Alle quests zijn al vooraf bepaald, mensen kunnen niet dood en je wordt constant rondgeleid alsof je een klein kind bent.

    Ik ben nog geen enkele interessante sidequest tegengekomen en ben nu al in Faiyum. Enige toffe missies zijn de main missies, maar wanneer het interessant wordt, wordt het alweer afgekapt en moet ik op zoek naar de volgende target.

    Er is zeker veel te doen, maar dat vind ik niet per se een pluspunt als de content (imo) zielloos en leeg aanvoelt. En dat is precies hoe ik Far Cry bijvoorbeeld ook ervaren heb.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2017
    Zifnap en Rienbu vinden dit leuk.
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Damn net 1,5 uur gespendeerd om het hele Royal Palace in Alexandria leeg te maken dmv stealth kills, krijg ik daar geen beloning voor.. Hoefde blijkbaar maar alleen die lootboxes op te halen..
    Vind het een erg toffe game tot nu toe.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Klinkt me in de oren als een typische Ubi game. Mooi jasje, maar veel van hetzelfde. Setting spreekt me in deze game wel aan en ook de combat lijkt oké? Misschien eerder een budget aanschaf voor mij.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Setting is prachtig, wereld voelt levendig, combat is een flinke verbetering en de RPG elementen die zijn toegevoegd maken het uitrusten van jouw poppetje wat meer als een RPG. Game is grafisch ook zeer solide op de X.

    Het is absoluut geen slechte game. Ik denk niet dat je een miskoop kan begaan met de aanschaf van dit spel.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Mallakai en Zifnap vinden dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo. Alles max.

    [​IMG]
     
    Pyoonexk en Mallakai vinden dit leuk.
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Netjes man! Sobek al gedaan?

    Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja. Aardig makkelijk eigenlijk. Vind de olifanten "lastiger" haha.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Moeten die onderste dingen ook goud zijn voor die achievement? Enige dat ik daarnaast namelijk mis is een gouden mount

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik ben nogsteeds aan t twijfelen om deze game te halen is het een aanrader heb alle andere delen gespeeld was bij Syndicate alleen een beetje AC moe xd
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Onderste zijn niet nodig voor de achievement.

    Edit:
    Verhaal uitgespeeld, op naar Wolfenstein 2.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2017
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh shit.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Sowieso speelt dit anders dan vorige AC games. Kan zijn dat na een poosje de wereld en gameplay je gaat vervelen, maar goed, dat verschilt per persoon.
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Had begin deze week de game in de store gekocht. Eerste uur spelen beviel me niet dus een refund gedaan.
    Toen begon het toch weer te jeuken en gister alsnog de disk versie voor 40 euro opgepikt.
    Maar damn het is een late nacht geworden... deze game is gewoon zoals de laatste 2 delen hadden moeten zijn ( Unity en Syndicate waren echt ruk )
    En damn wat ziet het er in 4k en HDR verdomd goed uit ( zeker dat sahara zand )
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Net ook weer even 2 uurtjes ofzo prima mee vermaakt. Eerst de missie van de dag, en dan blijf je hangen en doe je nog wat random shit, zoals hyrogliefjes onderzoeken bij een bezorgde burger, en even de Scarab vermoord. Ook even een sea-battle gedaan met Aya, wat niet heel boeiend was, maar goed, gelukkig ging dat allemaal in 1x goed en kon ik weer terug naar Bayek...

    Ik denk niet dat je dit soort games echt aan 1 stuk door moet spelen, anders gaat het misschien wel snel vervelen...
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ook uitgespeeld. Uiteindelijk gewoon vermaakt met de game en vooral de main Quest. Veel onnodige zaken, maar fuck die tombs waren vet. Ik had graag meer daarvan gezien.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  17. Brandgevaar NL

    Brandgevaar NL New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Super game alleen ze hoeften het van mij geen assassins creed te noemen maar Egypte ofzo iets.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Photo mode is misschien wel de beste feature in deze game :+
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ik weet niet eens hoe ik de foto mode moet gebruiken. :+
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Werkt die site alweer dan? Dan knal ik ze ook ff online.
     

Deel Deze Pagina