Je hoeft niks echt constant af te vinken idd. Dat was bij vorige AC games wel anders. Heb zoveel viewpoints nog over etc. Je gebruikt zo nu veel meer voor fast travel dan wat anders. De map is ook gelijk beschikbaar. Als je wilt kan je eigenlijk overal naartoe in de wereld ook al ben je te laag level.
Tja en ik heb juist dat er 0,0 engagement is, omdat ik geen eigen keuzes kan maken in dit spel. Alle quests zijn al vooraf bepaald, mensen kunnen niet dood en je wordt constant rondgeleid alsof je een klein kind bent. Ik ben nog geen enkele interessante sidequest tegengekomen en ben nu al in Faiyum. Enige toffe missies zijn de main missies, maar wanneer het interessant wordt, wordt het alweer afgekapt en moet ik op zoek naar de volgende target. Er is zeker veel te doen, maar dat vind ik niet per se een pluspunt als de content (imo) zielloos en leeg aanvoelt. En dat is precies hoe ik Far Cry bijvoorbeeld ook ervaren heb. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Damn net 1,5 uur gespendeerd om het hele Royal Palace in Alexandria leeg te maken dmv stealth kills, krijg ik daar geen beloning voor.. Hoefde blijkbaar maar alleen die lootboxes op te halen.. Vind het een erg toffe game tot nu toe.
Klinkt me in de oren als een typische Ubi game. Mooi jasje, maar veel van hetzelfde. Setting spreekt me in deze game wel aan en ook de combat lijkt oké? Misschien eerder een budget aanschaf voor mij.
Setting is prachtig, wereld voelt levendig, combat is een flinke verbetering en de RPG elementen die zijn toegevoegd maken het uitrusten van jouw poppetje wat meer als een RPG. Game is grafisch ook zeer solide op de X. Het is absoluut geen slechte game. Ik denk niet dat je een miskoop kan begaan met de aanschaf van dit spel. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Moeten die onderste dingen ook goud zijn voor die achievement? Enige dat ik daarnaast namelijk mis is een gouden mount Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
ik ben nogsteeds aan t twijfelen om deze game te halen is het een aanrader heb alle andere delen gespeeld was bij Syndicate alleen een beetje AC moe xd
Sowieso speelt dit anders dan vorige AC games. Kan zijn dat na een poosje de wereld en gameplay je gaat vervelen, maar goed, dat verschilt per persoon.
Had begin deze week de game in de store gekocht. Eerste uur spelen beviel me niet dus een refund gedaan. Toen begon het toch weer te jeuken en gister alsnog de disk versie voor 40 euro opgepikt. Maar damn het is een late nacht geworden... deze game is gewoon zoals de laatste 2 delen hadden moeten zijn ( Unity en Syndicate waren echt ruk ) En damn wat ziet het er in 4k en HDR verdomd goed uit ( zeker dat sahara zand )
Net ook weer even 2 uurtjes ofzo prima mee vermaakt. Eerst de missie van de dag, en dan blijf je hangen en doe je nog wat random shit, zoals hyrogliefjes onderzoeken bij een bezorgde burger, en even de Scarab vermoord. Ook even een sea-battle gedaan met Aya, wat niet heel boeiend was, maar goed, gelukkig ging dat allemaal in 1x goed en kon ik weer terug naar Bayek... Ik denk niet dat je dit soort games echt aan 1 stuk door moet spelen, anders gaat het misschien wel snel vervelen...
Ook uitgespeeld. Uiteindelijk gewoon vermaakt met de game en vooral de main Quest. Veel onnodige zaken, maar fuck die tombs waren vet. Ik had graag meer daarvan gezien. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk