[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wat goed is, komt van ver... Fred.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik deed nog wel mn best om het onderwerp eens over een Argentijn te laten gaan ipv een moslim. :'-(

CrazY en Reckuuza vinden dit leuk.
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dude ... je bent er gewoon op uit om stampij te schoppen hier.
    Je post allerlei artikelen (merendeel over één doelgroep in Nederland) die echt niets toevoegen en enkel bedoeld zijn om, zoals bij mij, reacties uit te lokken. Dat uitlokken lukt je prima want ik hap altijd. Mooi toch?

Je weet ondertussen wel wat mijn standpunt is. Hell, je weet wat het standpunt is van 90% van de members hier.
    Dus waarom doorgaan met deze kansloze missie? Wat is je doel?

Mooie is dat er constant wel door jou gereageerd word op wat andere posten maar zelf niet inhoudelijk durft in te gaan om het artikel wat je plaatst. Zoals @Cyrax al zegt lijkt het alsof je het er ook om doet en moeite hebt om jezelf uit te drukken of het gewoon niet wilt. Je bent maar op één ding uit ... hou er gewoon mee op.

... is Fred misschien niet gewoon @Aernhem?

Laatst bewerkt: 30 nov 2017
  4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Right, het ligt allemaal aan linkse Freddie de moslimknuffelaar die witten haat. Zoek een spiegel ofzo.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kut buitenlanders.

Rampage vindt dit leuk.
  6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom moet ik een spiegel zoeken @L.A.?
    Ik geef gewoon mijn mening (hoe hard deze ook is) over artikelen.

Je beticht andere van racisme terwijl jij ook een duidelijke voorkeur hebt... kan toch?

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Omdat jij even goed bent als ik in het lam leggen van de discussie.

Ik geef geen mening als ik over iets nog niet goed genoeg heb nagedacht. Maar ik heb me hier ook vaak zat uitgesproken over zaken. Misschien ben ik soms wel te terughoudend, maar ik vind dat anderen wel erg makkelijk hun mening vormen en uiten.

Wat is dan mijn duidelijke voorkeur? En hoezo zou ik racisme niet mogen benoemen vanwege die voorkeur?

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Ik ben dit gekibbel eigenlijk wel een beetje zat inmiddels. Kunnen jullie dit niet ff via pm uitvechten ofzo?

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Schijnheilig stuk vreten.
    Je geniet hier gewoon van :+

AntraXxX en Reckuuza vinden dit leuk.
  10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    lul niet, je geniet er van.

Rampage en Reckuuza vinden dit leuk.
  11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
  12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wilders doet aangifte tegen Rutte
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1374959/wilders-doet-aangifte-tegen-rutte

Den Haag - PVV-leider Geert Wilders heeft in een verregend Den Haag donderdagochtend aangifte gedaan van discriminatie tegen premier Rutte. Wilders noemt Rutte ’een crimineel’, omdat hij volgens hem asielzoekers en migranten voortrekt en Nederlanders in de kou laat staan.

Hij noemt daar verschillende voorbeelden van. Zo moeten Nederlanders ’wel een eigen risico in de zorg betalen’ en ’asielzoekers niet’. Volgens de PVV-voorman worden Nederlanders ongelijk behandeld en zou het Openbaar Ministerie Rutte daarom moeten vervolgen voor discriminatie.
    Volgens critici is Wilders uit op publiciteit en sensatie en heeft diens aangifte weinig kans van slagen. In een brief die de blonde PVV’er naar de hoofdofficier van Justitie heeft gestuurd legt hij uit waarom hij denkt dat er wel juridische stappen tegen Rutte zouden moeten worden genomen. Mocht het OM de aangifte naast zich neerleggen, dan stapt Wilders naar het Hof, liet hij weten. Wilders deed aangifte op een politiebureau in het centrum van Den Haag. De straat van het politiebureau werd voor de actie korte tijd afgezet met dranghekken. Het verkeer moest erop wachten. Op verschillende plekken waren beveiligers te zien. In het kielzog van Wilders kwam een rek met dozen mee. Volgens de PVV zaten daarin meer dan 36.000 steunbetuigingen aan het adres van de PVV.

...

Ome Geert is begonnen met schoppen.

Servantes vindt dit leuk.
  13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Van mij hoef je geen spiegel te zoeken hoor schatje

Reckuuza vindt dit leuk.
  14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
  15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
  16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Was er laatst ook niet een artikel waarin stond dat scheten van je partner je leven verlengt?
    Ik nodig jullie bij deze ook uit voor mijn 4000e verjaardag.

Cyrax en Reckuuza vinden dit leuk.
  17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Luister ouwe... De scheten van mijn vriendin.... Die motherfuckers zijn echt killing. Ik kan gewoon niet begrijpen dat zoiets uit zo'n mooie vrouw kan komen. Nee echt, het is echt verschrikkelijk en dat kan onmogelijk mijn leven verlengen. Kan gewoon niet, want ik moet dan gewoon aan de beademing.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Aaahhh.. ja, herkenbaar.
    Alsof je een mortuarium betreed.

De scheten van mijn dame zijn helaas silent-but-deadly. Die smerige dingen kruipen over de tafel je fok in. Heb liever dat ze er eentje laat die ik hoor ...

19. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Ik ben er niet zo kapot van als je mij een witte noemt.. Ik vind die toon wat racistisch overkomen.
    #trekthetracismekaartje

Laat ze ff nummers uitwisselen.. Dit is een mooie voor Whatsapp :) Dan heeft de forumdatabase er ook niet zo onder te lijden.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nah. Doe maar niet.
    Ik ken iemand die ook zo prachtig eenzijdig kon communiceren ...

Enne... Forum database er onder te lijden? Wees blij dat er nog activiteit is op XBW :D

Deel Deze Pagina