1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ben ook wel benieuwd naar welke wallets iedereen hier gebruikt...
     
  2. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ja insane, gaat al lekker de afgelopen maand.
     
  3. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik heb een Ledger Nano S, dus een hardware wallet.

    IMO echt een must als je serieus wat crypto's hebt.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Zojuist in de Navcoin ingestapt.
    Goed gevoel bij en het feit dat ze de eerste volledig anonieme crypto zijn, maakt het vast interessant voor figuren die ervoor zorgen dat de koers toeneemt.
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Tnxs. Had ik inmiddels ook al wat over gelezen maar voor nu nog geen must voor mij.

    ik ben begonnen met bitcoin en daar wallet aangemaakt.
    En ik wilde Aldor instappen..heb idee dat dat interessant gaat worden op lange termijn voor bedrijven/overheden e.d.
    Echter..heb een freewallet overgemaakt en probeerde als test klein bedrag van mijn blockchain wallet daarnaar over te zetten.
    Wel afgeschreven..maar zag het nog niet op mijn freewallet. Wellicht komt het nog terug.
    Of moeten dit soort altcoins altijd via changelly of een andere exchange??

    Vind die transacties soms nog wel lang duren voor een miner ernaar gekeken heeft.
     
  6. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Het is wel even goed om te weten hoe de blockchain werkt, maar bitcoin is inderdaad traag.
     
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Gebruik zelf MyEtherWallet nog steeds.
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Dat klopt, maar ik vind het niet erg om voor een heel klein bedrag eens wat te testen met nieuwe altcoins.
    Organisatorisch zit Aldor goed in elkaar..dus ik wilde gewoon even testen of ik er 10 euro heen kon gooien.

    IOTA gaat kneiterhard inderdaad..maar zou die lang leven beschoren zijn?
    Ik zit er echt voor de lange termijn en niet voor quick wins.
     
  9. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Blockchain wallet en Mycelium hier
     
  10. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Geen idee, lastig te zeggen.

    Mijn long-term karma coin is Power Ledger, gaat me niet om de gains, maar om het project erachter waar ik minder gains voor over heb.

    Voor de rest voornamelijk bitcoin en ethereum, en beetje ARK welke ik inwissel op het moment als ik andere kandidaten zie om beetje mee te traden.
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Klopt! POWR is ook een coin waar ik achter sta.

    Ik wil ook voornamelijk bitcoin/ethereum met daarnaast nog max 3 altcoins.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Er zijn een aantal alts waar ik wel toekomst in zie.

    Power Ledger inderdaad, IOTA, Lisk en Chainlink qua techniek, Ripple als safe bet (ondersteund door oa. veel banken en fondsen).

    Ik hoop dat Chainlink volgend jaar echt aan gaat slaan. Dat is een gedecentraliseerd systeem dat verschillende blockchain oplossingen (smart contracts) op een simpele manier koppelbaar maakt met API's en systemen van buiten de blockchain.

    Dit idee dus:
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Longterm zou ik naar OMG kijken
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    En de reden daarvoor is?
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
  16. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Cool verhaal, maar op 4chan is dit echt gepumpt, en blijkbaar gooit de developer er met de pet naar.

    Zou hier wel mee oppassen... Maar ben geen expert! Had alleen wat dubieuze verhalen gelezen.

    Ben blij met mijn ARK buy een paar dagen geleden hihi
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Navcoin gaat ook lekker. 20% rendement in een dag.
    Zal nog wel zakken, maar het lijkt mooi.

    Ook vandaag IOTA gekocht. Kijken wat dat gaat doen!
     
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ga vanavond ook wat kopen denk ik. Enige jammere is dat er nog niet echt wallets zijn waar je de coin kunt kopen..dus het moet wel via Bitfinex/Binance.

    Ik had me er nog niet zo op ingelezen, maar IOTA heeft echt wel een goed verhaal.
    Weet alleen niet of op termijn Ethereum/Bitcoin ook IOT gaan aanbieden. Ze worden nu gebacked door Samsung en Volkswagen..dus ik verwacht dat de stijging nog wel even doorgaat.

    NB. Voor amerikanen schijnt het wat lastigere munt zijn om te kopen..als het allemaal toegankelijk wordt kan het nog veel harder gaan.

    @Kimi NL Heb je gewoon de IOTA Wallet gebruikt ook?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2017
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat tweede kan een probleem zijn. De pump en dump van Chainlink is juist al geweest rondom de ICO een paar maanden geleden. Eigenlijk hetzelfde patroon als bij Power Ledger, die ook rond de ICO redelijk gepumpt werd. Dus voor een simpele pump ben ik niet bang. Developers die daarentegen de ideeën niet waarmaken zijn uiteraard wel spannend, maar dit kan bij iedere coin en de achterliggende techniek gebeuren. Overigens heb ik een van de paniekposts op 4chan gezien, maar zoals de reacties daar al zeggen is er sowieso al aangekondigd dat er een stilte zal zijn tot de main net klaar is. Daarnaast heb ik nog altijd vertrouwen in het idee en de techniek. :)

    Overigens is juist Chainlink wel profitable bij mij en wordt een eventuele misstap volop gedekt door IOTA, Waves en nu in mindere mate ook weer Lisk. Juist Power Ledger is de enige coin die bij mij maar blijft dalen in waarde. 8)

    Edit: De mooiste crypto van de week is toch wel PetroDollar:
    https://coinmarketcap.com/currencies/petrodollar/

    Wat blijkt? Venezuela kondigt een Petro crypto aan. Daytraders rushen online om de coin in te slaan en zien de PetroDollar, wat een 3 jaar oude dode coin is, en kopen deze vervolgens massaal. Ik mag toch hopen dat er een aantal gelukkige zielen konden profiteren van de stijging van 3000% binnen 1 dag. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2017
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb mijn NAVcoin (die op dit moment +37% staat t.o.v gisteren) via Litebit.eu
    Mijn guldens heb ik omgewisseld naar BTC, het verlies genomen en dat naar Binance.com gedaan. Daar heb ik IOTA gekocht.

    Zeker met het vooruitzicht dat MS en Volkswagen het ondersteunen en er volgende week een groot stuk op de duitse TV komt over deze specifieke munt, leek mij een mooi punt om in te stappen.
     
    L.A. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina