Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Maakt niet uit, zolang het maar bitcoins zijn (correct me if I am wrong). Gewoon ergens bitcoins kopen, account aanmaken op bittrex en vervolgens je bitcoin naar bittrex wallet verplaatsen. Vanuit daar kun je ze omwisselen in alle coins die bittrex aanbiedt.

3. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Je kan bitcoins en ethereum op veel plekken kopen en transferren. Hele grote voorkeur geven aan Eth want bitcoin duurt langer en is veel duurder om te kopen en traden. Bittrex neemt (geloof ik) al even geen nieuwe accounts aan. Zou zelf nu ook binance adviseren. Hebben een betere detail grafiek en goede coins. Minder lag ook.

Handel zelf op ca 10 verschillende exchanges vooral omdat veel kleinere coins nog niet op de grote exchanges zijn.

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb een bittrex account maar dat traden kost weer fees. Dacht als ik direct ergens met Ideal ETH kan kopen

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    www.litebit.eu/nl of anycoindirect.eu

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Thanks. Weer eens wat kopen als het beetje crasht

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Lijkt alsof nu een beetje de bull run voorbij is?

Laatst bewerkt: 22 dec 2017
  8. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Gulden daalt nu hard van 0.15 naar 0.12, sta bijna op het punt om weer in te stappen

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Alles daalt hard nu. Is er een reden voor deze selloff?

10. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Misschien weer een run terug naar btc?

Net gecheckt, dat is ook niet zo staant nu 13.500, weet niet waardoor het komt. Misschien pakken meer mensen hun winst voor de kerst.

Laatst bewerkt: 22 dec 2017
  11. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Nee BTC daalt ook. Mensen cashen uit voor kerst en nieuwjaar. Daling lijkt alweer voorbij en markt trekt weer aan.

Edit; oh haha, had alleen je eerste zin gelezen Cold!

Geen stress, just HODL :)

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb nu niks meer. Goed moment om weer ff in te stappen. Ik kijk de middag ff aan. Misschien nog een weekend dump

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het is bijna kerst, mensen gaan cashen dus dropt alles lijkt het.

Maar idd, mooi moment om weer in te stappen.

14. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.975
    Ik probeer het echt een beetje te volgen, maar snap er gewoon nog steeds helemaal niets van... Iemand een goede uitleg (website/PDF) over het fenomeen cryptocurrency? Of een boek oid.
    Niet zozeer om te investeren maar wil het gewoon snappen, misschien ook vanuit een juridische invalshoek etc, problemen die kunnen spelen.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Banking on Bitcoin op Netflix. Anders zijn er heel veel youtube filmpjes die het uitleggen. Het belangrijkste is de blockchain. Die technologie is waar het om draait. Wanneer mensen in cryptocurrency investeren, dan investeren ze eigenlijk in de bedrijven die een goed idee hebben om op die blockchain uit te voeren. Dus cryptocurrency is eigenlijk gewoon aandelen kopen. Er zijn ook crypto's die wel als betaalmiddel zijn bedoeld, maar dat is nog maar de vraag. Dat laatste geldt volgens mij voor bitcoin.

Juridisch ben je de sjaak. Behalve dat goede regels voor cyber niet echt bestaan (wanneer landsgrenzen vervagen, vervagen de regels ook), maakt het encrypten alles veel gecompliceerder. Zonder die twee dingen gelden eigenlijk bestaande regels voor het gebeuren. En die passen niet helemaal lekker.

Garrett vindt dit leuk.
  16. deadly seconz

deadly seconz kaas is geel

Leuk Bevonden:
    165

Goed filmpje over het fundament van de blockchain technologie! Niks over de waarde van munten, puur de technologie.

Hierop zijn zo goed als alle cryptos gebaseerd.

Garrett vindt dit leuk.
  17. deadly seconz

Leuk Bevonden:
    165
    Ik denk dat het meerdere redenen heeft.

1: Kerst. Mensen willen winst cashen.
    2: We zaten sowieso door de snelle stijging al in een instabiele periode. 4x zijn we zo'n instabiele periode doorbroken, en deze keer niet, en dan zak je hard.

Is dat erg? Zeker niet, is alleen maar beter, in elk geval voor de HODL'ers. Traders kunnen flinke klappen gehad hebben, als je niet zo'n goede trader bent haha.

Nu wordt er keer op keer bevestigd dat een crash geen nekslag is voor bitcoin.
    En laten we wel wezen, we zitten nu op het niveau van 3 weken geleden. Het is niet dat we terug naar Augustus gaan.

Keep calm and HODL.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik heb dus niks op dit moment. Weet alleen niet welke munten nu handig zijn. Btc en ETH. Hoe is het met litecoin en omg

19. deadly seconz

Leuk Bevonden:
    165
    Ja welke munten weer hard gaan stijgen is nu lastig te zeggen. Er moeten even een consolidation komen.

Zoals ik inschat, ben je enigsinds geïnformeerd maar geen actieve cryptotrader, juist? In dat geval zou ik idd bij de nr. 1 en 2 blijven, btc en eth. Ik denk wel dat btc meer zal stijgen dan eth de komende tijd.

Als je verstand hebt van andere crypto's, dan kun je ook andere kopen. Weet echter wel: DYOR (do your own research). Als je wilt HODLen, koop dan goede munten met veel potentie, die ergens in de top 30 staan ofzo.

Ikzelf heb voor de long term HODL BTC, ETH, OMG, IOTA, POWR en EOS.
    Perfect getimed gekocht, 2 weken geleden toen de BTC/altcoin ratio op z'n laagst stond sinds een jaar ofzo (ik trade alleen vanuit BTC, kijk niet naar fiat waarde).

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik moest toch even opzoeken wat HODL betekent hoor. :+

Deel Deze Pagina