Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

1. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Op welke exchange heb je XRB gekocht?

2. deadly seconz

deadly seconz kaas is geel

Leuk Bevonden:
    165
    Bitgrail.

Natuurlijk FOMO, net op de high gekocht. Altijd.

Nja, HODLtje dan maar.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja heb niet gekocht. Heb wel qtum gekocht ipv verge

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ripple gaat wel lekker. Blijft die nog even omhoog gaan?

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Had hem als lange termijn zekerheidje genomen, maar had niet verwacht dat het op korte termijn mijn meest winstgevende munt zou worden. :lol:

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is er dat die munt in een dag is verdubbeld. Ik ga er iig niet instappen op zo een hoog punt :mad:

Ripple is nu #2 coin zelfs

Hoe kan het dat er zo een groot verschil zit tussen exchanges en coinmarketcap :confused:.

Laatst bewerkt: 30 dec 2017
  7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Vanwaar een redelijk groot aandeel in TRON? Ken de coin niet en staat heel laag, dus ben wel benieuwd. :)

Ripple verkocht op het hoogtepunt en een oa. een deel in MOD gestopt. Had al eerder naar de coin gekeken en is uiteraard zeer interessant. Bedankt nog voor de herinnering, want ik was hem eerlijk gezegd alweer vergeten omdat het toen nog niet op Binance te verkrijgen was.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Snap er dus heel weinig van voor mijn gevoel, ook al volg ik het topic al weken en kijk ik af en toe even op de site voor de verschillende koersen. Je hebt een wallet nodig, app via bijvoorbeeld de play store, om bit coins en dergelijke op te kunnen slaan en te verhandelen.

Een andere handige app, geen idee welke, om de verschillende koersen en waarde ervan in de gaten te houden en ik neem aan een bankrekening als je de bitcoins wilt laten uitbetalen.

Daarnaast moet je rekening houden dat elke transactie, vanaf de allereerste, geld kost, waarmee je dus ook een soort van kostprijsberekening moet doen om je winst preciezer uit te kunnen rekenen, als je al winst hebt. Misschien is dit op te lossen middels een handige, gebruiksvriendelijke app.

Zit ik zo ongeveer goed? Lijkt me best geinig om een beetje mee te handelen met een paar tientjes, maar niet als ik op zijn minst de basis niet een beetje snap. :+8)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    @Modder-Eter : Bedankt. Om dus goed overzicht te houden, beter dus om het bij 1 coin te laten en een geschikte wallet. CMC vooral voor de waardecijfers dus.

Heb je nog een tip wat betreft een goede wallet app voor de meeste coins? Ik heb al eens zitten te kijken in de play store, maar je komt verdomme om in de wallet apps.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946

Dit is wel een goede wallet

Alexknl en AntraXxX vinden dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is dat cardano. Die staat nog laag maar ineens 45% sinds gisteren. Ben aan het zoeken naar wat hodl coins met potentie

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Let vooral ook op de market cap en het aantal crypto dat in omloop is. Laag is relatief. ;)

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hogere market cap is meer potentie om van bijvoorbeeld 6ct naar een euro te gaan?

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    De market cap betekent market capitalization, dus de totale waarde van de coin op dit moment. Simpel rekensommetje dus. ADA staat dus redelijk "hoog" nu.

Echter zie je ook dat er enorm veel ADA in omloop is, dus dat de groei redelijk snel zal stagneren. Zie Ripple als extreem geval. Die ging heel even omhoog naar een extreme market cap, maar begint nu alweer te dalen. Schaarste speelt ook mee in de waarde, zoals in de werkelijke wereld: Weinig schaarste, lagere prijs. Uiteraard is de crypto wereld speculeren, dus net als bij Ripple zijn de wonderen de wereld nog niet uit.

Edit: Orden coinmarketcap's eerste pagina maar eens op circulating supply: Dan merk je dat voor deze aantallen Cardano, Ripple en Stellar op dit moment uitschieters zijn.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Exact de reden waarom ik ripple heb laten gaan. De top was dichtbij en durfde niet op hoogtepunt te kopen. Heb wel beetje QTUM gekocht. Die zag er veel belovend uit. Anders speel ik een beetje safe met OMG en NEO voorlopig

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ripple is op dit moment behoorlijk overpriced. Het is ondertussen ook alweer met 50 cent gedaald.

Maar zoals ik zeg: Het blijft uiteraard speculeren. Als het allemaal zo duidelijk was, dan zou iedereen al miljonair zijn. :+

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja iedereen gaat zo uitcashen. Ik speel voorlopig op safe en wacht wel weer op een extreme dip

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Sowieso nooit ver in een rise als deze kopen. Het kan je wat extra opleveren, maar in de meeste gevallen krijg je daar eerder spijt van. Als iets met bijvoorbeeld 40% stijgt ben je eigenlijk al te laat en kun je beter wat geduld hebben om te zien waar alles op uitkomt.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja precies. Ik ben ook niet ingestapt. Dacht te laat.

Hopelijk dalen LTC en ETH nog een beetje voor een mooie prijs

Deel Deze Pagina