1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat denken jullie over Ethereum? Heeft die een beetje zijn potentie bereik? Is het daarom slim om in een munt als VEN te stappen?
    Heb al wat VEN, maar als ik dit zo lees dan begint het te kriebelen.

    Het grootste deel van mijn portfolio zit momenteel in Ethereum.
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ethereum is nog steeds een hele solid keuze imo. Is meer dat ik een coin zoals VEN op kortetermijn sneller x2 zie gaan dan Ethereum.
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat geloof ik inderdaad ook wel. Ik zit er pas sinds vrijdag; na eindeloos gelezen te hebben, toch de knoop doorgehakt.

    Ga zelf toch voor iets meer zekerheid ipv. dat ik nu all-in ga op een alt-coin. 50% safe voor de long term (Ethereum) - 50% short term (Stellar, VenChain, Raiblock)

    Heb eindelijk weer een reden om op XBW te posten! :)
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    MOD heeft complete schijt aan deze correctie
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Alles inmiddels ook wel weer terug op niveau toch :) En MOD gaat lekker knallen! ik heb ze allemaal op mn Ledger staan voor loooong term hold. Gekocht op 1.40, dus so far so good :D
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Op je leger zet je alles wat je sws niet gaat traden? Ik ga sws m'n WaBi niet weg doen. Kan dat daarop Die VEN moet je in hun speciale wallet bonken toch voor Thor?
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    MOD trekt deze dagen inderdaad zijn eigen plan.

    VEN positie net verdubbeld + nog wat qtum & CND gekocht.
    Ben tevreden met mijn huidige portfolio en even klaar met traden voorlopig en eens zien hoe alles komende maanden zich gaat ontwikkelen.
    Ben blij dat ik mijn BAT en GNT steeds heb behouden, beide laatste tijd ook eindelijk eens omhoog.
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ja, ik heb op de Ledger alles gezet waar ik voorlopig niet aan wil komen. Scheelt weer fomo vingertjes. En zo hou ik "speel" geld op de exchanges. Zo te zien was MOD wel een PnD actie overigens.... Hoeft niet verkeerd te zijn, wel jammer :)

    WaBi is een ERC20 token. dat kan via MyEtherWallet gestored worden op je Nano Ledger S.

    Tzt wordt meer duidelijk over VTP en staken van VEN maar reken er wel op dat het dan in hun eigen wallet moet idd. @RaouLioo yes, die heb ik.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2018
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    MOD, lekker. :D
    ICX, lekker. :D

    Nu mag VEN ook wel eens los komen.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zijn er nog vergelijkbare sites zoals litebit, waar je met ideal kan betalen?
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja zodra alle Whales 10k hebben
     
  13. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Krijg deze week ook een ledger na 5/6 maanden in crypto te zitten. Ben enorm benieuwd hoe dat is.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hebben jullie gisteren nog bijgekocht. Ik had geen idee wat handige keuzes waren. Heb meer sub en ven gekocht. Sub alweer +20% sindsdien en m'n originele inleg al x3. Ook een beetje oyster pearl gekocht.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2018
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Niks bijgekocht maar groot deel van m'n OMG naar XRB gezet.

    Portfolio is nu
    VEN 37%
    ICX 31%
    XRB 22%
    XLM 5%
    OMG 3%
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Potverdomme. Was blijkbaar te laat voor die Coinvest private whitelist van 25% bonus. Die februari met 10% is alleen nog open
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Pfff... mn XRB staan nog op Mercatox... gaat .... niet..... goed met die exchange.. Ik hoop dat ze veilig zijn nog. Inmiddels daar de prijs gedaald naar 14e... Kucoin 25e... Maar kan ze niet withdrawen.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo kan je ze niet withdrawen? Ik heb ze op Kucoin.
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    De exchanges bitgrail en mercatox hebben withdraw "tijdelijk" uitgezet. Tijdelijk is al 2 weken ongeveer.... aantal mensen hebben daarom panic trade naar BTC gedaan en dat withdrew van mercatox. Daardoor viel de koers terug naar 15 euro eerder vandaag. Op kucoin is hij 24 euro. Dus flinke verliespost om dat op die manier te doen. Ik wacht dan ook gewoon rustig af, mercatox bestaat al heel lang en zullen het vanzelf weer fixen.
     

Deel Deze Pagina