1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik kijk wel uit naar de battles tussen beide heren (in het achterveld).
     
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Daarom zeg ik ook dat het een Maldonado is, de pace heeft hij gewoon, alleen niet de consistentie. Ik zeg ook niet dat hij F1-waardig is of iets dergelijks, maar ik zie het wel weer gebeuren dat iedereen op hem gaat haten omdat hij 'het zitje van Kubica' heeft gepakt.
     
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Maar Maldonado is een GP2 kampioen met 6 feature race wins op een rij... én een F1 race winnaar :9 Ik vind het gewoon een jammere keuze van Williams. Dat team is nu het meest kleurloze vind ik. Met Kubica erin hadden ze een rijder gehad om in de gaten te houden.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Maar hoe weet je dat? Heb je de testresultaten van Kubica gezien? Is het ergens mogelijk dat Sirotkin simpelweg gewoon beter is? Bovendien is Kubica ook redelijk oud met zijn 33 jaar. Waarom dan niet investeren in een jonger iemand die meer perspectief bied?
     
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Met 'in de gaten houden' bedoel ik niet dat hij het 100% zeker de top lastig gaat maken, maar dat het gewoon een mooi 'heroïsch' verhaal zou zijn geweest wat de sport zeker goed had gedaan. En Williams qua exposure ook. Raikkonen en Alonso zijn 38 en 36, boeie dat 'ie 33 is. Helemaal omdat Sirotkin niet een investering voor de lange termijn is, maar vooral snelle Russische flappen.
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, ja. :p Sinds BMW is vertrokken is Williams qua resultaten en uitstraling een matig team geworden.
    True. Maar je kan zeggen wat je wil, Maldonado was op zijn eigen manier ook wel een coureur om in de gaten te houden. :+ Zo'n type coureur kan de sport best leuker maken, denk ik.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach ja, we kunnen speculeren wat we willen, we zullen het vanaf maart wel gaan zien hoe Sirotkin het gaat doen, ik hoop dat het wat meevalt :+
     
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Eens. Ik vind het aan een kant ook wel een beetje jammer dat Palmer weg is. Kansloze spins houden de vrije trainingen leuk :p
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Daar hebben we Haas en dan met name Grosjean nog wel voor.
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    En Kvyat de testcoureur :D
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    IndyCar laat zien hoe het ook kan:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    pesxbox vindt dit leuk.
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dan moet die toch flink gewaxed zijn i.v.m. regen
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hebben ze in F1 ook mee getest toch. Volgens mij was de feedback dat de rijders last hadden van de bolling van het scherm.
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij heeft alleen Vettel 1 keer met een dergelijk scherm gereden en welgeteld 2 rondjes. Oftewel, dit is nooit goed getest.

    En ja Vettel had last van de bolling, maar er is nog veel meer kritiek geweest vanuit de rijders op de halo ivm verminderd zicht. Wat mij betreft had het aeroscreen uitgebreider getest moeten worden!
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Inderdaad alleen Vettel, die ook nog eens rondreed met een scherm welke een veel kleinere radius had in vergelijking met het IndyCar scherm.
     
  17. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand de laatste instagram post gezien van Kimi Raikonnen ? Hij wilt anoniem in F1 gaan rijden ofzo iets :p
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nee.

    Post de link dan ook
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  19. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Ziet er maar een beetje raar uit deze schermen.
     
  20. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

    Dat doet die al vaak genoeg mijns inziens:+
     

Deel Deze Pagina