1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Kreeg daadwerkelijke een reactie van Binance over het "dust" probleem:
    ---
    Hello,

    We currently do not officially have a feature for this issue, but you can have a look at one user on Reddit who found a possible work-around for this issue here:

    https://www.reddit.com/r/binance/comments/7iyyny/how_to_deal_with_binance_altcoin_dust_solved/

    We hope this helps you with the issue. In the future we are considering implementing this feature, among many other great new features, so please pay attention to our announcements as well if/when this will be introduced officially.

    Thank you for your continued patronage.

    With kind regards,
    The Binance support team.

    --------

    Als je dan op die link klikt zou er een mogelijke workaround staan..... Nou ik snap er weinig van.... Voorlopig laat ik alles maar staan.

    Mochten er daredevils zijn die deze workaround in begrijpelijke taal kunnen uitleggen, hoor ik het graag :)
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan ik trouwens niet ergens gewoon 50euro inkopen ipv overal minimaal direct 100

    edit: oh litebit kan je weer 50 was eerst 100 minimaal
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2018
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Bij Litebit ook niet? De default staat daar blijkbaar op 50 euro.
    Je kan volgens mij niet eens meer dan 75 euro per dag inkopen bij Litebit zonder extra bevestigingen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2018
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Was een tijdje niet volgens mij. Nu wel
     
  5. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
     
  6. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Top coins voor 2018.
    Onderaan vind je ook nog een exchange voor de meer geavanceerde cryptogebruiker. Zij hebben een van de beste bonus systemen.
    Storm ICO Token
    Spankcoin
    TOKIA ( Hoeveel mensen ook zeggen dat het een scam is, heb wat research gedaan alle medewerkers zijn mensen die freelance/remote werken en daarom dat hun adres gegevens bij sommige mensen verdacht overkomen)
    Kucoin
    NEO
    WOP
    BTA
    RDD

    Meeste van deze coins zijn terug te vinden op Kucoin, heerlijke exchange die je beloont met het behouden van Kucoin shares. Je kan je aanmelden onder volgende link: https://www.kucoin.com/#/signup?r=17t4u het is aan te raden om even op de website te gaan kijken. De refferal link die nu niet meer online is ( Volgens mij door het te mooie aanbod) laat je tot 40 % van de winst profiteren die mensen gebruiken via de link en van daaruit wordt het een soort ketting. Wat dus betekent dat jij ook inkomsten haalt uit mensen die via via hun link gebruiken. Maar voor de mensen die echt in to crypto zijn is dit gewoon DE beste exchange om op dit moment je coins in te steken. Dit is een van die coins die je in 2-7 jaar wel even lekker autootje laat kopen ofzo !
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Top coins voor 2018? Op wat gebasseerd?

    Waar is OMG? VEN? ETH? XRB?
     
  8. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Bitcoin is compleet nutteloos als je het mij vraagt. De technologie achter BTC is ondertussen ook al 10 jaar oud. Er zijn zoveel mooie coins die je kan kopen onder 10 cent, denk dan aan spankcoin, STORM,Tokia, Kucoin heeft een hele mooie website om een duidelijker overzicht te krijgen van welke coins de moeite waard zijn. Als je op dit moment investeert in coins die net op de markt komen, of coins zoals TOKIA die pas in de toekomst op de markt komen kan je nog een mooie winst bij elkaar krijgen. Spankcoin op nu een klein voorbeeld te geven bijvoorbeeld is sinds de start
    Dat zijn zeker goede coins, zeker omdat Etherum met de nieuwe update (casper) volgens mij echt groot gaat worden. Echter mijn post over de 2018 cryptos is meer gebasseerd op betaalbare coins voor gebruikers die een groeipercentage kunnen hebben t.e.m. 10 000 % zodat je 100 euro die je investeert een hoop waard is. Ik had in deze lijst ook DASH bv kunnen verwerken, maar ik denk dat voor de mensen op dit forum en alsook voor mezelf het meer nuttig is om in dit forum coins bespreekbaar te maken die nog altijd een zeer groot groeipercentage hebben.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is dat nog "investeren" dan. Of gewoon gokken tot eentje idd x100 gaat
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Bijzondere coin keuze... SpankCoin?

    Denk verder dan alleen waarde van de coin/token. Marketcap in relatie tot coin/token waarde is relevant. BTC zal voorlopig nog wel King blijven. De enige coin die altijd tegen alles verhandeld kan worden, nieuwkomers kopen altijd Bitcoin en puur en alleen doordat hij nu King is, blijft hij het wel voorlopig. Eth zal het wellicht rond oktober / november overnemen, eerder niet.

    De enige goede coin die je aangeeft is Kucoin Shares. Al zal ik zelf eerder op de share coin van Cryptopia inzetten.

    WTC, VEN, XRB, REQ, IOTA, ETH, NEO, CAPP, XBY, MOD dat zijn coins / tokens waarvan ik zeker weet dat ze in 2018 gaan vliegen, misschien niet meer 10.000%. Maar ik investeer liever verstandiger in coins / tokens die nog 10 tot 100x over de kop kunnen gaan in plaats van Russisch roulette.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Alles is weer aan het crashen... Waar kijken jullie voor nieuws? Ik kan nergens de oorzaak vinden namelijk. Is het echt nog even een sell off van de whales voor meer Profit op die futures? Heb wat OMG/LSK opgepikt vannochtend. Tevens wat van INT gekocht

    Hoor ook overal mensen over paccoin en Linda.. allemaal van die pump and dump gok coins. Ik snap niet dat mensen daar 100euro op willen gooien.. Misschien zou ik een tientje wel doen.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2018
  12. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Sorry maat, maar we willen hier goed advies, niet "koop deze coin want hij is maar 10 cent". Dan snap je het principe van marketcap niet.

    Misschien zijn het goede coins, maar als je het zo shillt, graag wat meer info erover in plaats van een lijstje met goedkope coins.

    Japanse exchange die mogelijk gehackt is, vooral NEM coins die zijn buitgemaakt.

    Daarna loopt morgen futures af, daarna gaan we er even vanuit dat we gaan MOONen.
    Van mijn coins is 25% VEN, 25% ETH. Daarnaast heb ik in mindere mate WTC, XRB, REQ, XBY en IOTA.

    NEO, CAPP en MOD heb ik niet. Denk je dat het nuttig is om andere coins om te zetten naar bv NEO? Heb in minder mate ARK, ICX, Stellar en Enigma, maar denk dat die meer gaan doen dan NEO, maar dat kan ook mijn vertekend perspectief zijn.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou. NEM maar inslaan?

    Wat SIA gekocht. Hopelijk op een x10 in een paar maanden. XRB komt eindelijk weer van de grond af... Had op 25 gekocht... was ie op 12 vd week :confused: gvd.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2018
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Allemaal coins die je winst op gaan leveren. Persoonlijk verwacht ik meer van Neo in 2018 dan van Eth, maar beide zullen flink omhoog gaan. Neo kan alleen nog makkelijk 5 tot 10x stijgen. Dat zie ik Eth minder snel doen. MOD is voor mij een must, ik zit er al in sinds hij net op de exchanges kwam. Heel goed team, werkend product, goede partnerships en relatief lage marketcap. Die zal in de komende jaren flink gaan stijgen. Neo is sowieso een must, ook al omdat je er passief GAS mee genereert, met ETH genereer je niks.

    Ark heb ik zelf inmiddels van de hand gedaan, te trage, saaie ontwikkelingen :) persoonlijke keuze, maar ik zou hem omgooien naar OMG. Iota heb ik ook weggedaan, al is het wel een veilige long-term hold. Op korte termijn verwacht ik er niet heel van.

    XBY, goede keuze, zodra de testresultaten helemaal goed zijn en het werkt zoals ze zeggen dat het werkt, dan zeker een 100x coin. Ik heb zelf nog maar 1 a 2% oid van mijn aandeel in XBY, blijft natuurlijk vooralsnog wel een gok doordat de devs anoniem zijn en het product nog niet daadwerkelijk beschikbaar is.

    CAPP is een coin die zich richt op 3d, VR en AR, zijn laatst genoemd door Nvidia. zorgen ervoor dat je via blockchain technologie een foto kan uploaden van meerdere kanten en dan maakt hij er een 3d, vr of ar model van. Zoveel mogelijkheden voor fashion industrie en retail. Nu nog zo een lage cap, alleen goed tradeable op cryptopia. Ik verwacht er veel van op korte termijn al. (geen zekerheid ;))
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hebben jullie ook zomaar RPX gehad van KuCoin
     
  16. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Vrijwel alles wat ik heb weggedaan voor VEN. Zie daar zo'n mooie toekomst in. Ongelofelijke partnerships ook. Binnenkort lopen de NDA's af en komt er nog meer naar buiten.
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Nee, niks gehad, was wel een win actie mee, heb je RPX getrade sinds hij op kucoin staat?

    @Nerrion goede keuze, VEN gaat een hele grote worden, zelf hou ik er niet van om 100% in 1 coin te hebben, ik spreid liever wat meer. Maar als ik er 1 moest kiezen..
     
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ja ik normaal ook niet, maar het liep zo hoe gek het klinkt. Wilde het ook niet in ETH hebben dus dacht haal wel even wat VEN bij.

    Wil wel nog met wat ICO's meedoen binnenkort dus zet dan weer deel VEN om naar ETH daarvoor.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    VEN was heel even onder de 6 gisteren. Maar heb gekozen voor Lisk omdat ik al veel % in VEN heb. Al had je toen wel ff snel 25% kunnen pakken op VEN gisteren. Maar 26/2 is de rebranding, weten jullie of Thor zelf ook op exchanges komt?

    Ik heb geen enkele RPX getrade hoor. Geen idee dan. Yay gratis coins... Direct omgeruild voor DENT

    Welke ICO's volgen jullie of vinden jullie interessant. Ik zat naar Bee Token te kijken maar vind hun roadmap pas interessant in 2020 ofzo. Die Coinvest die hier laatst genoemd werd weet ik ook niet, die trading fees zijn te hoog, weet niet of mensen daar gebruik van willen maken met zulke hoge fees

    Ik zie dat die CAPP een token sale heeft gehad en ook weer in maart. Wat is dat? Wordt het dan goedkoper? Het is nu 25ct per coin. Maar in die tokensale staat er 125 coins is 1 dollar. Waarom zou je nu kopen dan?
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2018
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    BeeToken inderdaad, alleen is de whitelist net gesloten. CoinFi was heel interessant, komt vandaag op KuCoin erbij, zeker een prijs en project om in de gaten te houden. Hoor ook veel over Rentberry, al stap ik daar zelf niet in.

    De prijs is een goede vraag, weet ik niet zeker. Kan mij niet voorstellen dat de prijs lager zal zijn dan de current exchange rate, anders komt er een grote dump. De website van CAPP wordt in februari geupdate, dan zullen er we meer antwoorden komen. Ik lees in ieder geval dat deze tokensale meer bedoeld is als je 1> de developers rechtstreeks wilt ondersteunen door van hen te kopen. 2> je meer coins wilt kopen dan op een exchange staan. 3> je ze wilt kopen om later te gebruiken in het systeem van CAPP, je hebt immers geen withdrawal fees meer.

    Thor komt ook op exchanges, welke, geen idee. 26/2 in wel de rebranding maar nog niet de launch van Thor Power. Dat komt ergens in Q2 als VEN hun eigen mainnet gelanceerd heeft.
     

Deel Deze Pagina