1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo die exacte datum. Als ik alle TA's bekijk hebben we deze week een 4.8-6k bodem nog en van daaruit moon lambos enzo

    Edit: binnen 2weken
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2018
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Deze week dus maar even inkopen, mochten die waardes kloppen. :cool:
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik vraag me toch af of het niet een self fullfilling prophecy is. Want als iedereen op die waardes wacht, dan gaat we er komen en gaat ie ook de lucht in. Maar al die TA's komen op die waardes door fibonacci.

    Vorige bodem was 8k. Naar die zelfde dag kwam China ineens dus dan wordt er herberekend. Dus dit is mits er geen domme FUD meer kkmt
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Belangrijk moment weer zometeen. We moeten die 9k doorbreken voor een echte breakout.


    ecit: ITS OVER 9000!!!!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2018
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Stellar is al bijna op het niveau van begin januari qua BTC value!
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Litecoin gaat los. Is dat die fork?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Litecoin was uberhaupt nog steeds undervalued.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Er komt geen litecoin fork toch? Is toch allemaal spam. Is die litepay volgens mij
     
  9. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    litecoin cash komt eraan voor elke litecoin krijg je er 10.

    Ik denk alleen niet dat deze groei daarmee te maken heeft. Aangezien er behoorlijk wat negatieve vermeldingen zijn over litecoin cash.
    Aan de andere kant wordt er juist heel goed gesproken over litecoin door verschillende mensen, ik denk dat dat hem is.

    Maar mooi dagje voor mijn coins, Sirin Labs was gewoon +50% vanochtend. Iets gedaald maar nog steeds +30% dus hier staat een tevreden man.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmm ok. Naja ben niet gefomod. Is al te laat, ga zo nog corrigeren toch
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waar is dit bevestigd? Litecoin owner tweet dat het onzin is?
     
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    https://www.iex.nl/Crypto/275323/Litecoin-schiet-omhoog.aspx

    Officiele site:

    https://litecoinca.sh/

    Maar om eerlijk te zijn sta ik zeer skeptisch tegenover deze fork. Het is ook best een werk om Litecoin cash 'veilig' te kunnen claimen. Op youtue staan hier wel filmpjes over maar je moet alsnog weer proggys downloaden e.d. wat in mijn ogen dus niet veilig is. Ik wacht het nog even af iig.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zag het... maar alsnog ga ik er niet op in. Veels te riskant, veel mensen zeggen dat het fake kan zijn. Charlie Lee heeft gisteren nog zn eigen tweet hierover geretweet.

     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
  15. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo heb je ingekocht ??? Laatste 2 dagen gaat het leeeeeekkaaaaaaaaah. En volgens mij zijn we nu eindelijk in stijgende lijn. HODL HODL HODL ! Credits naar de mensen die het geduld hebben om niet meteen hun investeringen te verkopen als het even een dipje kent.
     
  16. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Exacte datum was op kennis, resources, gevoel
    maar ik moet mijn fout toegeven... Het gaan nu in stijgende lijn sinds de 14de en niet de 15de :)
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    We zijn nog niet out of the Woods hoor jongens .btc is nog steeds -50% en na 2 dagen een run snappen jullie dat een correctie even nodig is...maar voor nu hebben de bulls weer controle.

    Edit: 10k!!!!
     
  18. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Sidequestion, heeft er iemand geinvesteerd in TOKIA ? Ik was er in het begin al zeer sceptisch over, zeker en vast omdat zoveel mensen zeggen dat het een pure scam is.
    Echter zouden zij vanaf 1 mei hun tokens op de grootste crypto exchanges gaan listen. Ben heel nieuwschierig. wat dat nu gaat worden. Om eerlijk te zijn is mijn vermoeden echt 70 % dat dit een scam is, de reden waarom ik ze gekocht heb: Omdat zij niet met VISA samenwerken die crypto (nog) niet accepteert. Maar het concept in het algemeen is echt mooi, hoogstwaarschijnlijk te mooi om waar te zijn. Maar als je centen teveel hebt doe je soms domme dingen. :)
     
  19. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Man, BTC is echt niet de coin waar je alle crypto's op waarde kan bepalen. Het klopt inderdaad dat de meeste coins zijn gerelateerd naar dit. En nu om te denken dat BTC dit jaar nog op dezelfde waarda gaat gaan is misschien realistisch maar misschien ook niet. Het is wall street dat in januari miljoenen heeft geinvesteerd in BTC maar totaal op de verkeerde moment. En eenmaal zij doorhadden dat de prijs kei hard aan het kelderen was hebben zij besloten opnieuw te verkopen. Dit is hoogstwaarschijnlijk een van de oorzaken dat de prijs in het algemeen zo gezakt is ( dit tesamen met het feit dat crypto sinds de start het standaar heel moeilijk heeft in het begin van het jaar)
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    In een correctie bepaalt btc volgens mij wel degelijk de markt. Een correctie zat er gewoon aan te komen. Je kan niet van 10k naar 19,5k in een week met alleen maar rallyen. Dan kan je verwachten dat het net zo hard gaat zakken. Echt heel veel weak hands zijn ingestapt omdat ze hoorden dat een kennis van een buurman z'n vriend veel geld had verdiend. Die mensen zijn keihard weggerend afgelopen weken.

    Echt jammer dat ik niet meer had gekocht bij 6k. Alleen een super cheap neo gescoord op 65. En mn cardano gemiddelde kostprijs verlaagd met 50%. Achteraf praten...
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2018

Deel Deze Pagina