1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet alle coins kunnen ook op een ledger. Hou aardig wat Ada vast. (% wise). Maar die hebben alleen een gare Wallet ofzo. Inmiddels m'n ledger en de ERC20 tokens en XLM erop.

    Denk trouwens dat die hack heeft gewacht op een flash crash. SEC gelul zorgde al voor paniek en toen Binance erboven op voor extra dip. Moet toch maar echt gaan leren shorten.

    Edit: JA, zie je. Official Binance statement. Deze hack was getimed, ze hebben gewacht op een crash.

     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2018
    pesxbox vindt dit leuk.
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    De vraag voor mij is nu.. neo of ven kopen? Staan weer beide laaaag
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Even wachten denk ik. Of je inkoop verspreiden. Bitcoin zit weer onder een trendline met goede kans dat het naar 8200 valt zodirect. Hopelijk niet eronder dan zijn onze portefeuilles weer echt de lul
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Mijn portefeuille zit all op All Time Low in fiat waarde. Deze crash is pijnlijker dan de eerste is geweest. Wil zelf graag nog wat meer VET kopen zodat je een hogere X node kan krijgen. (wat ze nieuw hebben aangekondigd). Daarmee kan je echt heel serieus gaan verdienen. Strength X node ipv Strength node is nu het doel.

    https://medium.com/@vechainofficial/vechain-x-series-6b77b746b4b2

    https://www.reddit.com/r/Vechain/comments/830bq5/calculated_vtho_per_day_for_current_estimated/
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja man. Had het gezien van VEN. Daarom is VEN heftig gemanipuleerd weer. Bmw partnership maar prijs daalt keihard? Sellwall. Ben wel benieuwd voor hoeveel THOR op exchanges zal gaan. Is er ook bekend wat voor wallet je moet hebben? Ledger partnership ofzo? Nu kan je VEN als ERC20 op ledger zetten, maar kan dat ook met VET

    Deze "nieuwe" correctie is gerelateerd aan SEC maar dat die binance hackers hebben gewacht op nieuwe FUD was heel slim van hun. Paniek in het kwadraat. Voorlopige bodem gevonden op 8200/8300. We zijn nu beetje aan het herstellen maar dat gaat zich zo weer corrigeren. BTC mag dan echt niet onder 8300 komen anders zijn we echt screwed. Dan gaan de shorts toenemen en kunnen we echt het weekend 6 februari dingen gaan zien. Begin steeds meer in te zien dat traden ipv hodlen veel meer geld kan opbrengen. Mensen verdienen het meest met het shorten

    WTF doet paccoin ineens @3 op cmc

    Besloten om .15ETH in Coinvest te stoppen nu ETH zo laag staat. ICO gaat zometeen open.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2018
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  7. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Damn gast, een strength node, dat haal ik niet ("maar" 2k Ven).

    Wat is dat nieuwe X node dan? Ik dacht dat Strength node de laagste was?
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Heel kort samengevat;

    Nieuwe tier nodes voor early adopters; je moet voor 22 maart de coins in je wallet hebbent;

    6K VET: X node
    16K VET: Strenght X node

    en hogere... steeds iets meer boven op de normale bekende nodes.

    De x node kan je maar 1x krijgen. Dus als je nu 6K VET in je wallet hebt ga je het X circuit in. Mis je 22-3-18, kan je nooit meer X - node krijgen. Bouw je dan uit naar 10K VET, houd je nog steeds de gewone X - node, (wat dus ongunstiger is dan een Strength node). Maar bouw je door naar 16K VET heb je de Strength x- node wat echt heel veel meer oplevert.

    Als je een keer minder dan 6K VET in je wallet stopt, verlies je je X node en kan je wel weer opbouwen naar de gewone nodes. een X node kan je dan ook nooit meer krijgen.

    X nodes nemen naar gelang de tijd dus waarschijnlijk af, wat betekent dat de beschikbare Thor Power die daarvoor voor gegenereerd onder een steeds kleinere groep wordt verdeeld.

    Om alles erover te lezen, raad ik je het artikel aan wat ik linkte :)
     
  10. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Holy, helemaal je links gemist.

    Fuck, 6k ga ik nooit krijgen... Of ik moet echt bijna alles naar VET zetten...
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja hij mag door dumpen. Maar misschien is het niet nodig. Hij heeft nog 160k AAN BTC. Dat is echt belachelijk. Ik begrijp dat hij market orders heeft gedaan. Zie datums hieronder. Wat is het alternatief?

    1-2000BTC-Dec 18, 2017 3:56:53
    2-6000BTC-Dec 22, 2017 3:46:35
    3-8000BTC-Jan 17, 2018 3:34:41
    4a-2000BTC-Feb 2, 2018 0:38:39
    4b-4000BTC-Feb 2, 2018 15:35:14
    5-18000BTC(in 3 batches)-Feb7/8/9, 2018 10-15:00

    Laatste dagen is de dump steeds in hetzelfde uur.. iemand is aan het manipuleren
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2018
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Potverdommmmeeee. Ik wist het. Research gedaan maar niet de trekker over gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2018
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik weet het nog. Heb ook nog getwijfeld door je post, maar ook niet gedaan. Lijkt me niet dat het te laat is toch? Na volgende dipje gewoon instappen.

    Wat denken jullie van Credits?
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2018
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja klopt. Is niet "te laat". Maar hij stond mooi op 220 SAT vd week. Toen ik het postte op 270. ARGH. Zal eens kijken naar credits.

    Hmm vandaag is er geen gecalculeerde dump geweest om 17u. 7, 8, 9, 10, 12 maart allemaal om 17u een flinke dump van BTC..

    http://www.coindaily.co/2018/03/13/bullish-news-the-tokyo-whale-might-not-sell-any-more-bitcoin/
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2018
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    EN 1 VEN = 1 VET?

    Of hoe werkt die omzetting. Al die mensen op Reddit met zoveel VEN, ben dan veel te laat er mee ingestapt :p
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    VEN bestaat niet meer, VEN = VET. Na de rebranding is VeChain, VeChain Thor geworden. Dus met VET verdien je Thor Power. Hoeveel, kan je berekenen op verschillende manieren, onderstaande post geeft een goede uiteenzetting. Op exchanges kan het nog verwarrend zijn omdat daar de ticker niet is aangepast. Dus goed opletten op exchanges.

    https://www.reddit.com/r/Vechain/comments/830bq5/calculated_vtho_per_day_for_current_estimated/

    Zonder node kan je the Thor calculator gebruiken; https://thorcalculator.com/
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En ja hoor. WEEEEER om 17u dezelfde dump .
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ncash zit op zich wel weer op hetzelfde niveau als 4 maart ;)
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wil momenteel geen extra cash erin gooien. Had NCASH op 220 ofzo moeten pakken. BTC zit op een gigantische support niveau. Hopelijk gaan we niet te ver onder de 8k straks, anders neemt bitcoin weer de hele markt mee. Mochten we weer naar 6k gaan, gooi ik er wel weer fiat in

     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2018
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmm hopelijk was dit de bodem. 7650. Heb op 7780 bijgekocht toen ik zag dat er weer een groene Candle was.. en hopelijk geen gecoördineerde dumps meer rond 17u en van die MT Gox whale
     
    FinalBob vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina