Ja klopt. Maar toch vind ik dat mensen teveel zeuren bij DC en hier meer toelaten. DC kan ook echt niks goed meer doen. Ik bedoel eerst zeurt men dat BvS te donker en te humorloos is. Dan is JL te vrolijk en werkt de humor niet. DC heeft geen visie wat ze willen doen. Batman die killt, Harley in Birds of Prey. Suicide Squad SEQUEL???
DC gaat dit nooit recht kunnen trekken, wat ze ook doen. Zo goed was Wonder Woman ook weer niet. Ik vond hem tof maar was niet geweldig ofzo. Geen Winter Soldier niveau.
IW
Gaat niemand wat zeggen over hoe lame die Peter Quill shit was??? En waarom is iedereen zo emo terwijl je weet dat iedereen terug gaat komen in nieuwe films? Bij Superman's death zat iedereen te zeiken dat het dom was omdat hij toch terug komt en nu is het huilie huilie. Moeten we caren om Vision en Wanda, en Peter en Gamora? Hun relatie is totaal niet neergezet.
Nogmaals, ik vond het een topfilm. Ben al 2x geweest (Kijk hem echt in dolby cinema!). Maar ik zou wel wat meer kritiek willen zien bij Marvel films dan alleen maar "OMG ZE DOEN ALLES GOED"
Laatst bewerkt: 2 mei 2018
Yellow 13 vindt dit leuk.