1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Infinity War is niet perfect. Absoluut niet. Maar denk dat Marvel, gezien hun huidige track-record, zichzelf wel heeft bewezen. DC Comic films zijn gewoon pure bagger. Met uitzondering van Wonder Woman.

Zijn precies dezelfde critici.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Infinity War - Mijn lul kreeg ADHD. 9/10

En mogelijk vrijdag al de 1 miljard grens. 8)

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik word morgen ontslagen uit t ziekenhuis.

Helaas 6 hartaanvallen gehad tijdens de film.

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Prima track-record, maar ik heb wel veel moeite om films uit de MCU een 'goed' te geven hoor. Er zit een hoop tussen wat gewoon matig is, zo niet stront. Tot nu toe is de Batman trilogie van Nolan nog onaantastbaar voor de rest van de superhero movies.

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Civil War, Winter Soldier, Black Panther, Infinity War, Spider-Man, Thor Ragnarok, Iron-Man, Dr. Strange, Guardians of the Galaxy ... allemaal prima films.

Sure, Batman Begins en The Dark Knight zijn hele goed film ... maar de derde in de reeks was ook pure schijt. Kwam niet eens in de buurt van de vorige twee. Het is een natuurlijk "personal taste" ... maar merendeel van de DC Comic films zijn slecht. Man of Steel, Wonder Woman waren nog prima te doen ... maar Justice League of Batman vs Superman waren gewoon slecht. Om nog maar te zwijgen over The Green Lantern...

Als DC de tijd had genomen om Superman/Batman uit te werken in de nieuwe "reboot" movies ... dan had het resultaat al anders geweest. Superman werd opnieuw geintroduceerd, prima film ... maar om hem daarna gelijk te laten knokken en kapot te laten gaan in BvS was waardeloos. Wonder Woman was een goede DC movie, niets mis mee ... maar vervolgens knal je Justice League in de bios, zonder uitleg over The Flash, Cyborg, Steppenwolf etc ... tja.

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik vind 't sowieso bizar dat marvel films nu gelijk staan aan echte klassiekers. Infinity War zal nooit een classic worden natuurlijk.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bah. Marvel films zijn goed maar alles behalve classics.

9. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.975
    Vond 'm wel beter dan Casablanca

Reckuuza, Rampage en Tyrant vinden dit leuk.
  10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ga je mond wassen met zeep.

Dan ga ik mezelf maar afvragen hoe jij constant van die droge opmerkingen kan maken :+

Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Moet je niet met elkaar vergelijken vind ik, dat is het doel van die films ook niet. Hoogstens binnen het actie/avontuur/fantasy genre.

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Hoezo niet?

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja klopt. Maar toch vind ik dat mensen teveel zeuren bij DC en hier meer toelaten. DC kan ook echt niks goed meer doen. Ik bedoel eerst zeurt men dat BvS te donker en te humorloos is. Dan is JL te vrolijk en werkt de humor niet. DC heeft geen visie wat ze willen doen. Batman die killt, Harley in Birds of Prey. Suicide Squad SEQUEL???

DC gaat dit nooit recht kunnen trekken, wat ze ook doen. Zo goed was Wonder Woman ook weer niet. Ik vond hem tof maar was niet geweldig ofzo. Geen Winter Soldier niveau.

IW

Gaat niemand wat zeggen over hoe lame die Peter Quill shit was??? En waarom is iedereen zo emo terwijl je weet dat iedereen terug gaat komen in nieuwe films? Bij Superman's death zat iedereen te zeiken dat het dom was omdat hij toch terug komt en nu is het huilie huilie. Moeten we caren om Vision en Wanda, en Peter en Gamora? Hun relatie is totaal niet neergezet.

Nogmaals, ik vond het een topfilm. Ben al 2x geweest (Kijk hem echt in dolby cinema!). Maar ik zou wel wat meer kritiek willen zien bij Marvel films dan alleen maar "OMG ZE DOEN ALLES GOED"

Laatst bewerkt: 2 mei 2018
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ga morgen kijken maar is nog lastig om een normale voorstelling te zien met 3d, 3d imax, 4d, 4k, enz

15. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Schouwburgplein heeft nog 3D loze voorstellingen.

16. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Dan ga ik daarheen.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Als je kan kijk hem echt in Dolby 3D. Die 3D van Dolby is totaal niet storend, je kijkt niet scheel en het is super scherp. Heb hem in Dolby en IMAX gezien en bij IMAX zat ik me weer te ergeren

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Behalve dat je een gebruikte 3d bril krijgt die teveel reflecteert en krasjes heeft.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan had je pech. Hij reflecteert toch alleen als de film niet speelt?

20. Jimmy J.

Jimmy J. Active Member

Leuk Bevonden:
    3.740
    Film is ook gewoon weer fake 3D, 100% opgenomen in 2D. Waarom iemand dit met zo'n kutbril wil zien is mij een raadsel.

Deel Deze Pagina