Justin heeft de potentie om één van de betere spelers te worden in de voorhoede van Ajax/Oranje. Hij zal dan echter wel wat constanter moeten presteren.
Verder heeft Depay het ook maar één seizoen laten zien bij PSV en vertrok daarna richting Manchester United waar hij gigantisch door de mand viel. Bij Olympique Lyon lukt het hem allemaal wat beter ... maar de Ligue 1 vind ik alles behalve competitief. Kluivert heeft wel één voordeel .. hij laat z'n koppie niet zo snel hangen (vind ik) t.o.v Depay.
Kluivert heeft bovendien z'n vader nog die hem wel het nodige advies zal geven. Dat er 1.5 miljoen bruto gevraagd word en 40% van een eventuele verkoopsom is typisch Raiola. Vreselijke zakenman ... helaas heeft deze man 90% van de keren wel succes. Wie weet waar Kluivert neer zal strijken.
Ventje zelf heeft hier weinig inspraak in. Dit is weer iets tussen club en zakenman ... Ajax zou gek zijn als ze miljoenen weigeren van een topclub. Blijft gewoon zaken doen. "Hey, ik zou lekker 1,5 miljoen eisen van Ajax ... doen ze dat niet, lekker vertrekken joh!".
Zoals
@Killamonkey zegt, het is 50/50. Of groeien tot een betere speler bij, misschien, United ... of hopen op succes met Ajax.
Klik om te vergroten...