1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat wel al hadden ze gisteren met een andere scheidsreichter natuurlijk gewoon verloren
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja hallo Barcelona wordt natuurlijk nooit gemats door de scheids, dat is alleen bij Real.
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Scheidsrechter maakte fouten zowel in voordeel van Barca als van Real.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als ik dit lees en Barca ongeslagen kampioen zie worden, krijg ik alleen maar een grotere hekel aan de Spaanse competitie. Heeft voor mij niets met Barca te maken, meer met de enorme dis balans in Spanje. Duitsland lijkt hetzelfde een beetje te hebben. Leuk voor de liefhebbers van de clubs, maar voor iemand die zo neutraal mogelijk probeert te volgen is het gewoon kut.
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Zei je dat ook over de Premier League in 2004? :')

    Spanje is juist uitermate competitief. De waarschijnlijk drie keer op rij winnende CL ploeg staat 15 punten achter op de nummer één...
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    2-1 had natuurlijk nooit mogen tellen en vrij laat in de wedstrijd had Marcelo een penalty moeten krijgen. Madrid heeft dit soort "voordelen" in deze wedstrijd imo niet gehad
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Rode kaart voor Bale (dus ook geen goal) + onterecht afgekeurde goal voor Barcelona vanwege buitenspel. Dan 'zou' het nog 2-1 gestaan hebben met een nog te nemen penalty door Real Madrid.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    *zucht*
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wat vinden jullie van Kluivert en al die verhalen?

    Uiteraard weten we niet wat er van waar is, maar dat hij een eis heeft neergelegd die voor Ajax te gortig is lijkt me redelijk waar. De bedragen weet niet niemand, maar we kunnen wel aannemen dat het behoorlijk zal zijn.

    Ik ga er maar even vanuit dat er een behoorlijk kern van waarheid in zit.
    Ik vind Kluivert een leuk spelertje, laat ik dat vooropstellen. Hij heeft wat leuke momenten gehad in de makkelijkere potjes, maar veel meer is het niet. Hij is nog lang, lang, maar dan ook nog lang niet zo belangrijk en goed genoeg om er rouwig om te zijn dat hij of een jaar bij de beloften speelt, of morgen verkocht wordt voor 7 miljoen.

    Ik hoop dat Ajax voet bij stuk houdt, en dat zullen ze ook wel doen. Ze kunnen moeilijk het salarisplafond openbreken voor een 19-jarig talentje dat nog niet eens in staat is om hele wedstrijden goed te spelen, nog maar net 1 seizoen mag meespelen en nog nooit in topwedstrijden van enig belang is geweest. Dan is het einde zoek, en dat moet je niet willen.

    Het Ajax publiek zal hem uitspugen, want die haten dit soort spelers. Die duwen zelfs hun beste speler omdat zijn kop hen niet aanstaat. Sterker nog, die bewuste speler is de beste speler die ze in 10 jaar hebben gehad, maar dat was niet genoeg voor een deel van het publiek. Wat denk je dat er dan met zo’n knulletje gaat gebeuren?

    Zonde voor zo’n voetballer, maar dat wordt niet de nieuwe Robben. Daar moet je meer dan alleen talent voor hebben.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Met 15 punten kampioen worden is competitief?
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    *zucht*
    Je ziet toch dat ik alleen op hem reageer...

    Dit seizoen is anders dan andere. De laatste jaren werd de kampioen meestal pas op de laatste wedstrijddag beslist. Maar je ziet dus nu dat twee van de sterkste Europese teams ontzettend veel moeite hebben gehad dit jaar. Dat Barcelona dan ongeslagen kampioen wordt hebben ze dan toch puur en alleen aan zichzelf te danken.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Oftewel je spreekt jezelf lekker tegen.

    Vind ook wel dat de top 3 van La Liga te groot gat heeft met de rest. Doe mij maar Eredivisie dan :+
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ventje kan niet eens normaal praten voor de camera;
    https://www.foxsports.nl/video/2874696/kluivert-hou-nog-even-voor-mezelf-wat-van-plan-ben/ (vanaf 01:35)

    Als ze echt 1,5 miljoen bruto per jaar vragen is dat gewoon absurd. Ventje staat net één jaar in het eerste en laat het niet iedere week zien als een Depay dat bijvoorbeeld bij PSV op ten duur deed. En dan ook nog eens 40% doorverkoop vragen. Belachelijk.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Waaruit blijkt dat gat dan precies?
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Het is 50/50 om te huilen en om te lachen... Zonde voor dat jochie maar dit moet je niet willen. Strik erom en weg of lekker mee laten trainen bij jong en dan via de achterdeur weg. Wat een blaag...
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Justin heeft de potentie om één van de betere spelers te worden in de voorhoede van Ajax/Oranje. Hij zal dan echter wel wat constanter moeten presteren.
    Verder heeft Depay het ook maar één seizoen laten zien bij PSV en vertrok daarna richting Manchester United waar hij gigantisch door de mand viel. Bij Olympique Lyon lukt het hem allemaal wat beter ... maar de Ligue 1 vind ik alles behalve competitief. Kluivert heeft wel één voordeel .. hij laat z'n koppie niet zo snel hangen (vind ik) t.o.v Depay.

    Kluivert heeft bovendien z'n vader nog die hem wel het nodige advies zal geven. Dat er 1.5 miljoen bruto gevraagd word en 40% van een eventuele verkoopsom is typisch Raiola. Vreselijke zakenman ... helaas heeft deze man 90% van de keren wel succes. Wie weet waar Kluivert neer zal strijken.

    Ventje zelf heeft hier weinig inspraak in. Dit is weer iets tussen club en zakenman ... Ajax zou gek zijn als ze miljoenen weigeren van een topclub. Blijft gewoon zaken doen. "Hey, ik zou lekker 1,5 miljoen eisen van Ajax ... doen ze dat niet, lekker vertrekken joh!".

    Zoals @Killamonkey zegt, het is 50/50. Of groeien tot een betere speler bij, misschien, United ... of hopen op succes met Ajax.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Omdat sinds 2012 de vaste top 3 uit... 3 clubs bestond.
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Denk je?
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Met een manipulatieve teringhond als Raiola? Nee.
     

Deel Deze Pagina