1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Dit gebeurt in elke commerciele teamsport.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    De Ligt zie ik echt wel slagen bij City/Barca. Bizar groot talent.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Moet nog wel eerst een aantal jaar bij een club spelen waar hij elke week start en fouten mag maken
     
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Telegraaf is lekker bezig:

    De Ligt wil weg
    Neres transfer door de neus geboord (BVB 30 mil)
    Kluivert naar Roma voor 20
    De Boer terug als Ten Hag faalt haha
    Labyad 7 miljoen

    En dan uiteraard Ziyech en Onana die weg willen.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ook, maar niet nu al, dat is het hele punt.
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    De Ligt weg, Onana weg, Ziyech weg, Neres weg, Kluivert weg.

    Labyad naar Ajax. :lol: Gaat weer helemaal nergens over.

    Ik mis die tijd dat een Suarez/Sneijder gewoon even 4-5 jaar bij Ajax speelt. Tegenwoordig willen spelers na een jaartje Ajax al weg.
    Waar gaat het heen met onze competitie!

    P.S.
    Ze hadden vanaf het begin Bozs moeten proberen terug halen. Ten Hag doet het imo nog slechter dan Keizer.

    Heb echt 100 maal liever Frankie dan die lompe boer die er nu staat. Je kan zeggen over Frankie wat je wil. Maar die is wel gewoon 4x op rij kampioen geworden. En het voetbal was echt niet zoveel minder dan het voetbal van nu!
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Telegraaf fapt vaak op sensatie, moet je niet te serieus nemen.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Maar zijn er nu ook goede voorbeelden te noemen van voetballers die een topclub hebben afgezegd en die daarmee hun carriére hebben gered? Wijnaldum?
    Neem bijv een Kishna. Die is naar Lazio gegaan, en als je eenmaal bij Lazio heb gevoetbald heb ik t idee dat je altijd wel ergens aan de bak komt. Daarnaast is hij waarschijnlijk de beste verdienende speler in de Eredivisie (!) omdat hij een dik contract heeft daar. Ik snap dus ook wel dat de Ligt wel wil. Dik geld verdienen en als je in de winter je kruisband afscheurt zit je helemaal gebakken. Het is natuurlijk richting Ajax vrij asociaal maar ach, die hebben nu Ten Hag en blijkbaar wil de Ligt niet onder hem spelen.

    Daarnaast zijn de Ligt en Kluivert in principe al een uitzondering. De echte grote talenten in de Eredivisie worden zelfs al weggekaapt voor ze uberhaupt het 1e halen :D

    Verder wel mooie soap, ben benieuwd of Feyenoord ook iets soortgelijks gaat krijgen.

    Zie geen sensationele berichten hier staan eigenlijk, volgens mij is het allemala plausibel.
    Ontbreekt nog dat Barca de Jong volgend jaar wil (whut).
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hun snelle reactie met deze informatie doet mij wel een beetje anders vermoeden eigenlijk.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Heb jij voorbeelden dat Telegraaf er mbt Ajax er faliekant naast zat?
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2018
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Telegraaf is juist altijd vrij betrouwbaar gebleken als het om Ajax nieuws gaat. Geel lult weer eens uit zijn pisgaatje...
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Killamonkey ... doe eens lief man. Geit.

    Vind het wel mooi dat er weer een leegloop is bij Ajax.
    "Er is te weinig perspectief en velen zien het niet zitten om nog 'n jaar onder Ten Hag te spelen".

    Ziyech moet je gewoon verkopen of weggeven, walgelijke mentaliteit die gozer. Strik eromheen, doei.
    Onana, tja ... die heeft al lange tijd een vertrekwens.
    De Ligt (58 miljoen naar FC Barcelona? LOL!). Die zou ik dus persoonlijke brengen @Nukem 007
    Kluivert, jammer. Maar zijn zaakwaarnemer denkt aan €€€ en niet aan het belang van de speler.

    Ben benieuwd wat voor talentjes Ajax nu weer uit Brazilië, Nigeria of Zimbabwe gaat halen.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoezo heeft Ziyech een walgelijke mentaliteit?
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Kunnen we geen apart Ajax topic maken?
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Als we het hebben over het falende beleid van die club vind ik het wel leuk om hier te doen eigenlijk :+
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap die heisa over Ziyech echt niet. Het is echt met afstand de beste middenvelder van de afgelopen jaren bij Ajax. Pak zijn statistieken erbij en je gaat gewoon janken. De man heeft nooit, nooit op het veld verzaakt. Als er druk moest worden gezet, zag je vooral Ziyech rennen. Als er een bal moest worden afgepakt, deed hij het vaker dan wie dan ook bij Ajax. De man zette minimaal 2x per wedstrijd iemand vrij voor de goal. Ja, hij had maniertjes als ze hem weer eens uitfloten. Ik ben fan van de voetballer Ziyech en ik heb hem zelden een kwaad woord over Ajax horen zeggen. Hij had wel 35 assists kunnen hebben als we een echt goede spits hadden staan. De man was bijna ELKE wedstrijd beslissend met een assist. Dat is gewoon ziek goed, maar ja, hij had maniertjes en dat mag natuurlijk niet. Fuck dat, als je kan voetballen zoals hij kan, mag je van mij na elke briljante pass je middelvinger opsteken naar die Neanderthalers op de tribune. Zolang je maar presteert.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Frank de Boer terug bij Ajax? Dat eindeloze gebrei en getik en tikkie terug hoef ik echt niet..
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ben blij, leven in de brouwerij.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gecondoleerd alvast.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    5.5 jaar. 4x kampioen... snap het gefrank niet zo
     
    AntraXxX vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina