1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dat is vooral je onderbuik toch?
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Absoluut.

    De bewijzen spreken echter allemaal dik in zijn nadeel gelukkig, dus qua straf zal het vast goed zitten. Gisteren ook gelezen dat zijn advocaat ook straf vermindering wil zien vanwege de manier waarop hij gearresteerd is?

    Volkert van der G;
    18 jaar celstraf in 2003. Loopt ergens in 2013 alweer rond. Dat is 10 jaar. 10 jaar, i.p.v de 18 die hij opgelegd heeft gekregen. Vervolgens mag hij in 2018 (15 jaar na zijn daad) uit Nederland vertrekken. Dan is het niet heel gek dat ik twijfel aan de straf die het OM eist m.b.t de zaak Anne Faber? Of wel soms? ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2018
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Volkert heeft nooit TBS gekregen, dat is dan wel een essentieel verschil, mocht het in de zaak Anne Faber wel worden opgelegd.

    En tuurlijk probeert die advocaat strafvermindering te realiseren, anders kun je net zo goed jezelf verdedigen.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jawel Rampage. Geen 1 zaak is hetzelfde namelijk.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Fair point.

    Zoals @Tyrant het aangeeft ... het is een onderbuikgevoel. Dus wie weet :)

    Het lijkt me trouwens een ondankbare taak om zo'n debiel als Michael P. te verdedigen als advocaat zijnde. Wetende dat hij schuldig is ... maar dan nog je best doen om je cliënt een zo min mogelijke straf aan zijn broek te laten krijgen :+
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Tja wat denk je van de advocaat van een Dutroux of Abdeslam. Ik zou het niet kunnen, laat staan de verwijten of zelfs bedreigingen die je naar je hoofd krijgt geslingerd indien je zo'n persoon verdedigt.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dus je denkt dat al die strafrechtadvocaten super lange dagen maken, terwijl ze het niet leuk vinden? Echt hoor, probeer je eigen mening eens los te laten en wat minder gekleurd naar de feiten te kijken.

    En natuurlijk pakt de advocaat in kwestie alles aan om strafvermindering te realiseren. Dat is z'n vak. Ga ook vooral niet af op de uitspraken van een dergelijke advocaat. Gekleurder ga je het namelijk niet krijgen. De enige advocaat die je kunt vertrouwen is je eigen advocaat :)
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... waar the fuck heb je het over? Wat minder gekleurd naar de feiten kijken ... ja. Ok.
    Geen idee wat je niet snapt aan mijn opmerking over de advocaat, maar vooruit :)

    Tuurlijk is het zijn/haar werk. Tuurlijk zal hij/zij de persoon moeten verdedigen ... want dat is zijn/haar werk. Neemt dat automatisch weg dat je als mens zijnde geen gevoel mag hebben? Neemt dat ook weg dat je als mens zijnde (diep van binnen) dat de persoon die je verdedigd gewoon keihard schuldig is? Dat lijkt me heel moeilijk en vreselijk ondankbaar omdat je voor de buitenwereld een "lul" / "kut" bent die een moordenaar verdedigd.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Jonge Rampage wrm moet je altijd beef zoeken met iedereen

    BE NICE FOR ONCE MAN

    P.S. HET IS VERDOMME VERDEDIGT
     
    Cyrax vindt dit leuk.
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zo, dat is een statement waar ik even stil van ben. In mijn werk heb ik dagelijks te maken met advocaten. Vooral je eigen advocaat kun je niet vertrouwen

    Verder lijkt het me veschrikkelijk om iemand van het kaliber Michael P te vertegenwoordigen. Die zou ik 100.000 jaar de cel in wensen, ook als ik zijn advocaat was. Wat Michael P. zei over hoe het gegaan is, is hem ingefluisterd en is het verschil tussen moord en doodslag. Het werd gekwalificeerde doodslag, dat is maar goed ook. Natuurlijk zocht hij Anne niet op, hij kwam haar tegen door een botsing. Omdat hij haar na de verkrachting kwijt moest en haar doodde, werd het geen "gewone" doodslag.

    Het is de kanker van onze maatschappij, mensen als Michael P.... Maar ze hebben ook rechten, zo werkt dat en dat is maar goed ook.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    OK. Zal ik doen :+

    @Cyrax ... dat dus. Maargoed, welke mongool gaat er nu met een schep op zak, denkt over zoveel dingen na, zoekt shit op voor het überhaupt plaatsvind ... Natuurlijk is hem door zijn advocaat ingefluisterd wat hij moet zeggen, logisch. Als die klapmongool echt verteld hoe de vork in de steel steekt ... oef
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    RO3Li vindt dit leuk.
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    RO3Li en Reckuuza vinden dit leuk.
  14. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    RO3Li en Reckuuza vinden dit leuk.
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Haha "hoe spel je dat".. lijkt net op:

     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Me man? Ben geen gay
     
  20. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085

Deel Deze Pagina