Ik vind alles best, zolang het de Belgen maar niet zijn die kampioen worden. Dat kunnen we dan vervolgens weer tot 2148 aanhoren.
Jezsus. Gaan die Belgen het dan toch flikken. Argentinië is bagger. Duitsland stelt ook teleur. Portugal leunt achterover en wacht op een bevlieging van Christiano. Frankrijk heeft de spelers ervoor, maar als team zijn ze best wel mehhh. Schat alleen Spanje en Brazilië hoger in dan België. Kroatië is even goed. Ben ook benieuwd hoe ze het doen tegen een goed team. Maar eerlijk is eerlijk, op papier hebben ze een ijzersterk team. #JALOERS
Weet niet welk Brazilië jij kijkt maar dat is ook drama .België speelt tegen Tunesië en nog 2 goals om de oren. Hun verdediging is erg zwak
Je hebt ook ploegen die groeien in het toernooi he. Vond Brazilië in het eerste kwartier tegen Zwitserland ERG goed. Als ze dat niveau weer kunnen halen gaan ze die beker zonder enige twijfel pakken. En van België heb je gelijk. Maar vergeleken met andere toplanden doen ze het toch een stuk beter. Tunesië en Panama hebben geen topteam. Maar andere toplanden hebben het ook moeilijk tegen mindere ploegen. Heb ook de wedstrijden van België tegen Portugal en Costa Rica gezien (voor het WK). En toen waren ze ook best goed. Daarnaast hebben ze ook het geluk dat ze in de volgende ronde tegen de nummer 1 of 2 van Poule H spelen Laten we eerlijk zijn: Polen, Colombia, Senegal en Japan. Daar wint een goed België gewoon van. Het wordt pas interessant in de kwartfinales.
Ik gunde het beide ploegen niet hehe. Maar ik denk dat Duitsland uiteindelijk wel verdient heeft gewonnen. Bleven met 10 man aanvallend voetballen. Uiteindelijk wordt je beloont. Wel typisch op zijn Duits. Maar goed, dat moet dan maar.
Dat zou heerlijk zijn, Marokko heeft nog een openstaande rekening met de Spanjaarden wat die Munir betreft Eenmaal opgeroepen en dan nooit meer