Ziet er echt goed uit, ga ik zeker spelen. Gisteren heb ik trouwens op de PC even wat geklooid met de instellingen. Ik kan hem op Very High spelen, maar dan dropt hij de FPS wel flink naar 19. Speel ik op Ultra, dan knalt hij hem naar 14 ongeveer. Speel ik hem op High, dan is het 24-29 fps ongeveer. Op Medium haal ik 40-45 ongeveer en bij low haalt hij 50-55 fps, maar let er wel op dat ik dan Motion Blur, AA en de HD Texture Pack aan heb staan bij allemaal.
Maandag heb ik even een babbeltje hierover met een maat van mij die mijn PC in elkaar heeft gezet, want hoewel de game op low met verder alles open er nog best wel goed draait en uit ziet, wil ik vanwege de FPS en texture pop in en gewone pop in wel dat het meer word. Op hogere settings is dat namelijk wel minder, alleen FPS gaat dan flink omlaag. Het is een bekend probleem met de game, word ook door reviewers flink over gepraat.
Overigens mag ik nog van geluk spreken met mijn 1060 kaartje, maar ik zou het geen probleem vinden er nog een extra één bij te kopen, heb er de ruimte wel voor in mijn systeemkast. Het doel is dan minimaal medium, met hogere AA en een stuk meer FPS. Overigens leert deze game je wel vrij gemakkelijk omgaan met instellingen in PC games, dus inderdaad, fuck N Vidia experience.
Laatst bewerkt: 7 jul 2018