1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kingdom Come: Deliverance

Discussie in 'Games' gestart door Barbabravo, 6 feb 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698

    @Zifnap , @Barbabravo : Die gozer spoort echt niet. Ik heb een 1060 GTX kaartje, gloednieuwe PC die veel andere games heel normaal afspeelt en hij gaat fucking 15 fps goedpraten. 8)

    Nee, wat Zifnap al zei, fix eerst die game maar eens voor je aan DLC begint. :mad:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Barbabravo en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ziet er echt goed uit, ga ik zeker spelen. Gisteren heb ik trouwens op de PC even wat geklooid met de instellingen. Ik kan hem op Very High spelen, maar dan dropt hij de FPS wel flink naar 19. Speel ik op Ultra, dan knalt hij hem naar 14 ongeveer. Speel ik hem op High, dan is het 24-29 fps ongeveer. Op Medium haal ik 40-45 ongeveer en bij low haalt hij 50-55 fps, maar let er wel op dat ik dan Motion Blur, AA en de HD Texture Pack aan heb staan bij allemaal.

    Maandag heb ik even een babbeltje hierover met een maat van mij die mijn PC in elkaar heeft gezet, want hoewel de game op low met verder alles open er nog best wel goed draait en uit ziet, wil ik vanwege de FPS en texture pop in en gewone pop in wel dat het meer word. Op hogere settings is dat namelijk wel minder, alleen FPS gaat dan flink omlaag. Het is een bekend probleem met de game, word ook door reviewers flink over gepraat.

    Overigens mag ik nog van geluk spreken met mijn 1060 kaartje, maar ik zou het geen probleem vinden er nog een extra één bij te kopen, heb er de ruimte wel voor in mijn systeemkast. Het doel is dan minimaal medium, met hogere AA en een stuk meer FPS. Overigens leert deze game je wel vrij gemakkelijk omgaan met instellingen in PC games, dus inderdaad, fuck N Vidia experience. :+
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2018
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    1 kaart is altijd beter dan 2 kaarten stroom wise. Waarom zet je er niet een 1070 of 1080 is. Ik begrijp nu wel waarom jouw pc ervaring onder doet voor de X. Zelfs 19 fps is voor mij niet speelbaar.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Helemaal gelijk in, maar de 1070 en 1080 kaarten zijn echt enorm duur en dat komt door de bit coin miners heeft mijn maat me verteld. Ik wil er wel een 1070 of 1080 kaartje inzetten, maar dan moet ik flink lappen en stroomwijs zou ik zelf niet zo heel erg vinden, want zit al een paar jaar lager in verbruik. Het probleem is vooral de prijzen van de kaarten overal op internet.

    Overigens meerdere mensen vermoord en geen arrestatie. Charlatan vermoord, 10 dagen cel. Johanka en Nicodemus vermoord waar de gewonden bij waren, kon gewoon blijven staan terwijl de guards aan het zoeken waren. Johanka zelfs vermoord voor het aanzien van de gewonden. Lekker dan, technisch mankeert er nog veel aan de game, ondanks dat ik nu wel een betere ervaring heb door de nieuwe instellingen.

    Heb hem nu op 1080p staan, HD texture pack open, motion blur ook, maar AA uit en ik heb veel minder last van texture pop in en haal nu 55 fps ongeveer, maar die zakt naar 35 in o.a,. Rattay. Het loopt enorm uit een, de grafische pracht tegenover het technische gedeelte als het om de verhoudingen gaat en daar baal ik nog wel van. Geen idee wat ik er tegen kan doen, maar zolang er geen mod support voor de consoles komt wil ik verder met de PC versie, ondanks de mindere ervaring.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    @Tiberius een 1060 kaart kan je niet in SLI draaien. Word niet ondersteund.
    Videokaarten droppen overigens alweer kwa prijs, je kan een 1080 kopen voor 500 en een 1080ti voor 799.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Of gewoon gelijk twee ti's. Verwarmt ook lekker in de winter. ;)

    Maar nee, ik zou zelf nooit meer een Sli setup bouwen. Gewoon 1 sterke, high end kaart in de pc. Dat is meer dan voldoende. Brengt nvidia dit jaar nog wat nieuws uit?
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2018
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik wil het overwegen, want ik heb anders een prima processor i7 uit mijn hoofd, in mijn PC zitten. Het enige wat ik nog van je wil weten is wat ik kan halen met deze game qua settings, zowel grafisch als qua FPS!?
     
  9. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Het spel is zoizo zo ongeoptimaliseerd dat is niet normaal. Ik krijg 80-100fps op ultra 1440p resolutie. (I7 7700 5ghz geklokt 16gbram en 1080ti)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat jij haalt, zou ik ook graag willen halen, maar kan dat met alleen een 1080ti erin? Ik heb namelijk al bijpassende onderdelen, maar het is niet zo dat ik die uit mijn hoofd ken.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Als jouw config zo goed is, is de 1060 duidelijk de bottleneck. Ik zou voor minimaal een 1080 gaan. Evt ti.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb een i5 7400 3ghz van intel, 16 gb ram, wel dat 1060 kaartje. Die maat van mij gaat een preek krijgen. :'-(
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Mits je het budget ervoor hebt. Gfx kaarten zijn niet goedkoop. Misschien daarom de keuze voor een 1060.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat zou kunnen. Wat zeg je trouwens van mijn computer specificaties? Zijn die een beetje in verhouding met elkaar? Ik heb namelijk wel moeite om de juiste instellingen te krijgen tot wat mijn computer kan en wat ik in games wil bereiken. Hoor graag je mening hierover.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt. Ik las alleen in het artikel dat je voor games wel een i7 nodig hebt en ik heb een i5 3ghz. Ik kan dan wel een 1080ti halen, maar ik zal voor aa games wel een i7 erbij moeten kopen aangezien hij dan optimaal kan draaien.

    In het artikel stond ook dat er binnenkort een wellicht krachtiger alternatief uit zal komen. Dat zal hem voor mij niet worden omdat die ongetwijfeld helemaal duur zijn de eerste twee jaar ongeveer. 1080ti zeker een optie met de dalende prijzen. Ik zal het maandag even bespreken met mijn maat.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Met de i5 is een 1070 ook al beter. Bij de 1080(ti) past id beter een i7.

    Het hangt allemaal van je budget af en je doelstelling (bv welke res wil je gamen). Deze game is niet een goed uitgangspunt als het aankomt op goede gfx vs requirements.
     
    RO3Li vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat zou een i7 en een 1080ti nu op zijn goedkoopst zijn bij elkaar in Nederlandse websites?
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Waarom zou je dat doen? Je hebt immers al een Xbox One X.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inderdaad, maar daar lijkt geen mod support voor te komen. Dus hopelijk kan je mijn vraag nog even beantwoorden voor het geval dat.
     

Deel Deze Pagina