Jezus "gast", wat reageer je geprikkeld, de laatste berichten spat de frustratie er vanaf... vanwege de (succesvolle) speelstijl van een team dat niet overeenkomt met jouw favoriete manier.
Bijzonder.
Het doet me inderdaad denken aan de standaard kritieken van de Nederlandse pseudo-analytici, die de speelstijl (bij voorkeur de zogenoemde Hollandse School gericht op balbezit en schoonheid) verkiezen boven rendement, die bij overwinningen nog zeuren over de manier waarop gewonnen werd, wat uiteindelijk totaal irrelevant is. En ja, het kan dat iemand puur en alleen kijkt voor entertainment (mij rest dan de vraag wat dat zou moeten inhouden?) en niet voor resultaat, maar ook dat verklaart niet je azijnige reacties.
Zo, ik ga weer lekker de zon in, beentjes omhoog, biertje erbij, lekker ontspannen, lijkt me voor jou ook niet verkeerd overigens, en vanavond kijken naar Engeland Kroatië. Kijken naar de tweede finalist & wie zichzelf onvergetelijk mag gaan maken door de finale in te gaan en mogelijkerwijs de beker omhoog te tillen.
Klik om te vergroten...