1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Weer [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 29 dec 2010.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Past bij je mood man ... lekkah!

    XxXxXxX <3
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wolkbreuk in Sneek, eindelijk! Limburg 2.0! _O_
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Hittegolfje volgende week?

    Lekker zweten weer hoor. Komtumaar.
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Heerlijk weer komende 2 weken:cool:
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    MAAR ECHT
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb er geen zin in! :mad:
    :+
     
  7. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Laat het gvd weer snel 15 tot 18 graden worden, ben wel klaar met die hitte. Vooral in huis|:-. Zit er voorlopig niet in haha. Ben nu écht lekker geld weg aan het leggen om een mooie airco te laten plaatsen in Maart ofzo want volgens mij worden dit soort zomers eerder regel dan uitzondering.
     
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Dit is nog maar de lente
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eindelijk daalt de temperatuur eens. Van 24 naar 22.5 in mijn woning en ik kan weer een lange broek en dunne trui aan. Tevens een aardige wind hier nu, veel grijze bewolking en paar spatjes regen gehad.
     
  10. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Van 25 naar 23.5 in huis nu. Hoop er vandaag en morgen nog een graadje (of 2) af te krijgen voordat het in het weekend weer op zal gaan lopen. Was wel ff lekker zeg gisteravond toen de wind opeens aantrok al die lekkere frisse lucht in huis. Heb ook gelijk een stuk beter geslapen.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Bij mij was het vandaag 19.5 maar is hier binnen ook nog geen 22 graden geweest
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  12. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Heerlijk het Hoge Noorden he:D
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Damn, ik dacht hoor ik dat goed... fucking regen hier! En een heerlijk fris briesje. :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zoek eens op in het woordenboek: Benauwdheid :+

    Hier nog tering warm. Ging met 26.5 graden in mijn woning naar bed, ook omdat mijn halvegare buurman op de 1e etage het altijd zo leuk vind om de portiekdeur, waar de zon vol op staat, altijd open te laten staan. Blijft die warmte altijd hangen bij mij, omdat ik op de hoogste etage woon. :mad:

    Helaas is er ook nog geen vooruitzicht op kouder weer, paar dagen regen of extreme hoeveelheid bewolking. =(
     
  15. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Nee totaal niet, eerder kans op (regionale) hittegolf volgende week:F:. Ben blij dat ik in het Zuidwesten woon, moet er niet aan denken dat ik in het Oosten of Zuidoosten zou wonen. Ga vandaag toevallig een dagje richting Oost-Brabant, waar het hier vandaag 23-24 graden wordt is het daar gewoon 28-29.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vind dat echt verschrikkelijk. Als je moet heb ik medelijden, maar als je het doet om de warmte, dan voel ik weinig medelijden met mensen die er dan uiteindelijk wel last van krijgen. Zo enorm klaar met dit weer. :mad:
     
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik heb er eigenlijk alleen last van in m'n auto. Heb een stalen versnellingspook en die is gewoon 45627 °C momenteel. Kan de eerste 15 minuten niet fatsoenlijk schakelen...

    Thuis is het 26° maar daar ben ik wel aan gewend.
     
    DutchOwnage en Reckuuza vinden dit leuk.
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik ben geen enorme fan van hitte, maar ik moet zelf ook toegeven dat ik er inmiddels aardig aan gewend ben. Hittegolf en dat soort shit is een ander verhaal, maar dit trek ik op zich wel. Al game ik echt bijna niets met dit weer.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Slapen gaat bij mij de laatste dagen dan wel weer verrassend goed. Aangezien ik er toch altijd voor 9.00 af ben, zet ik geen wekker meer. Drie keer op rij om 7.30 eraf, prima tijd voor een bak koffie en verder prima geslapen. De weken ervoor vooral constant 4.45, 5.15 of 6.00 wakker en eraf, maar de afgelopen dagen dus mooi. Ben je ook meteen wat vrolijker. :)
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Dit heb ik nou ook. Wilde eigenlijk aan God of War beginnen, maar het voelt toch niet helemaal lekker om in de besneeuwde Noordse mythologie rond te banjeren terwijl je zelf in 30 graden zit te zweten...
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina