1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Weer [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 29 dec 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    5.15 eraf, te kort, maar op zich lekker geslapen. Gelukkig valt het qua warmte nu nog wel mee. Ik heb één opvallend detail waar ik heel bij mee ben en dat is dat ik nauwelijks transpireer. Ik zou echter wel bijna bidden dat het een graad of 7 koeler werd. Volgende maand naar Berlijn, dan wil ik echt geen verstikkende hitte in zo'n metropool. :+ Kijk al wel uit na het najaar. :)
     
  2. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Klopt, je went er ook wel enigszins aan. Tot en met een graadje of 27 is het absolute maximum dat het nog enigszins een beetje te doen is allemaal, mits er een briesje staat. Als de wind helemaal wegvalt zoals afgelopen maandag is het echt drama. Ik hoop dan ook niet dat de voorspellingen voor volgende week uitkomen, 30 graden en weinig wind:x

    Gamen heb ik ook maar erg weinig zin in, met moeite een beetje hersenloos racen maar de meer diepgaandere games raak ik al tijden niet aan helaas.
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Gewoon hopen op een super slechte augustus. Lekker vet veel gamen :cool:
     
  4. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ik hoop het ook. Ééns moet het weer toch omslaan, zou mooi zijn idd ergens in augustus. En áls het dan omslaat, dan gelijk ook goed hup regelrecht de herfst in. Is vaker gebeurd, van mij mag het:D.

    Jammer voor de kindjes die vakantie hebben, maar kom op we zitten al vanaf fokking april in zomerse sferen. Klaar mee:9
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hoef je geen medelijden mee te hebben als je ziet hoeveel plezier ze soms hebben in een overgelopen straat. :D
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  6. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Als we dachten dat het de afgelopen weken(maanden) al warm was, dat was nog maar een voorproefje. Komende week wordt het op grote schaal 30+ graden, voor meerdere dagen. En misschien nog wel vervelender, de nachttemperaturen komen ook niet meer onder de 20 graden. Fijn|:-

    Waar gaat dat heen met dit land:eek::+
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Tering, idd zeg. Oké, dan ben ik er wel echt klaar mee!
     
  8. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ik heb nog het meest te doen met mijn lieve katjes. Tot dusver gaat alles goed en katten verdragen hitte erg goed (die van mij zijn niet goed snik, die zoeken het heetste plekje in huis om lekker een paar uurtjes te gaan tukken:D), maar als de temperatuur in huis straks ook tegen de 30 graden aan gaat lopen, wat ik niet hoop maar zou zomaar kunnen, dan moet ik het nog zien. Maar al vast goed komen:)
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Helemaal klaar met dit weer.

    Doodziek word ik ervan.
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heerlijk juist. Van mij mag het tien maanden per jaar weer als dit zijn.
     
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.760
    Vind warm weer ook echt super. Maar had misschien geen appartement moeten kopen op hoogste verdieping met plat dak. Laatste tijd enkele avonden 33 graden aangetikt binnen. Niet erg als dit kort duurt, maar nu al enkele weken zo en er komt dus nog meer. Moet maar heel snel een huis met tuin gaan kopen...
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Verhuis dan lekker naar Barcelona gek. 8)
     
  13. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    10 maanden zo rond de 21 graden, afwisselend een zonnetje en dan weer een buitje, stevig briesje erbij. Dat zou pas ideaal zijn. Gelukkig kunnen we het weer niet bepalen:D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    35 graden, tuurlijk... waarom ook niet joh!
     
  15. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Je kunt ook echt geen reet meer doen met deze temperaturen. Stofzuigen, was ophangen enz. badend van het zweet. Smerig pokkeweer is het:mad:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    27 graden in mijn woning nu, het record van 28.5 gaat vandaag wel verbroken worden. Ik kijk nu al uit naar de winter. :mad:
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Gisteren tikte ie even de 27.5 half aan hier binnen. Dat was het hoogste in de 7 jaar dat ik hier woon. Donderdag en vrijdag zou me niets verbazen als het 29 of 30 graden wordt in huis. Echt, gadverdamme.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Godverdomme inderdaad nou zeg.

    Ik stond net buiten en bij mij was het gewoon net 46 graden.

    Binnen ook doodziek, niet normaal meer. Walgelijk gewoon. Afgelopen nacht de 55 graden aangetikt. Toch godverdomme niet normaal meer. Ik word er echt doodziek van. Nog nooit zoveel gezweet met de was net. Complete watervallen. Gamen kan ik ook niet meer.
     
  20. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Een beetje sarcasme is leuk, maar overdrijven is ook een vak;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina