1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    3-4-3 met de trage Blind en (in mindere mate) De Ligt en linksback Tagliafico lijkt me wel heel risicovol.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat zou niet best zijn. Het is 2018 en met alleen techniek kom je nergens, ook niet in de Eredivisie. Dat lijkt me vragen om problemen.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    4-3-3 met Tadic rb ook prima tegen sterkere tegenstanders.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256


    Daley's coming home!
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Denk dat dit 'm uiteindelijk gaat worden (mits iedereen blijft).

    Onana
    Mazraoui-De Ligt-Blind-Nico
    Frenkie
    Van de Beek-Ziyech
    Neres-Dolberg-Tadic​

    Labyad heeft mij in de voorbereiding totaal niet weten te overtuigen. Maar het is een aankoop van Ten Hag. Dus ben toch wel benieuwd wat zijn rol wordt. Maar als Ziyech blijft, vrees ik dat het wordt banken voor Labyad.
    Het liefst zie ik Blind op de 6 positie. Als Ziyech blijft wordt het wel erg krap op het middenveld. Daarnaast komt Schuurs nog te kort en is Wöber erg wisselvallig.

    Een duo De Ligt - Blind lijkt me voor voorlopig de beste optie. In ieder geval tot Wöbertje zijn oude niveau weer weet te halen.

    P.S. Ik snap alleen niet wat Barca in Frenkie ziet ? Ik vind het een sierlijke speler en een genot om naar te kijken. Maar die gast heeft pas 25 Eredivisie wedstrijden achter zijn naam staan. En in de meeste wedstrijden speelde hij niet eens op zijn natuurlijke positie.

    Waarom geilen die Catalanen zo op Frenkie ? Als ze 50 mil bieden en Frenkie nog een jaar in Ajax willen laten rijpen zeg ik DOEN. Maar ik begrijp het niet echt.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2018
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen wat betreft de opstelling. Kijk al uit naar de eerste krachtmeting in de Kuip, liefst aan het begin van het seizoen al. Even laten schrikken en voor de haaien gooien kan geen kwaad, staan ze meteen op scherp voor de rest van het seizoen. Kampioen mogen van mij nu ook wel weer eens worden. :)
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Mocht Ajax van Sturm Graz winnen volgt Standard Luik.
    Loting voorronde EL is ook vandaag, met Feyenoord, AZ en Vitesse.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De Jong misschien voor 50 miljoen weg. De tering zeg! Is die gozer zo goed dan, dat die al dit bedrag waard is? 8)
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Speelt er weer iets nieuws of gaat het om de Barca geruchten die al maanden spelen?
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dit gaat over de geweldenaar Siem.
     
    Dyonko, ArtificialFaith, Tim en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    En in de 4e en laatste voorronde speelt Ajax waarschijnlijk tegen Benfica, Fenerbache, Spartak of Basel.
    Moeilijk maar zeker niet onhaalbaar.

    Maar goed, eerst maar zien te winnen van Sturm Graz.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het zou mij in elk geval al verbazen als ze van Sturm Graz winnen. Mocht dat lukken, wat ik echt niet verwacht, dan zou Standard Luik misschien nog wel kunnen (Belgische clubs ligt ons wel). Maar dan komt Benfica/Fener/Spartak of Base en dan krijgen ze een pak slaag.

    Alles leuk hoor, maar Ajax heeft echt niets te zoeken in de CL. Dus deze wedstrijden voorronde CL doen mij niks, want ik denk oprecht dat Ajax van bijna iedere CL deelnemer echt niet kan winnen.

    Heel eerlijk denk ik ook niet dat Ajax kampioen van de Eredivisie zal worden. Ze hebben wel de spelers waarmee het zou kunnen, maar ik ben een beetje bang dat Ten Hag niet de juiste coach is. Maar laat het hem eerst nog maar bewijzen dan. Klinkt gek misschien, maar was het niet zo dat het Ajax onder Keizer steeds beter ging spelen in die laatste 2 maanden voor zijn ontslag?
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2018
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Vorig seizoen speelden oa Anderlecht, Celtic, Qarabaq, NK Maribor, APOEL Nicosia in de CL.
    Qarabaq speelde zelfs 2x gelijk tegen Atletico.

    Als je 3e wordt, speel je na de winterstop alsnog EL.

    Ja, de EL is meer ons niveau. Maar ik denk dat mensen liever een Ajax in de CL zien, dan een Maribor.

    Gewoon checken hoe ver we kunnen komen. Ajax heeft het in deze fase van het seizoen tegen elke ploeg lastig.
    Zie Rosenborg vorig jaar. Maar normaal gesproken moet je met dit spelersmateriaal van Sturm Graz en Standard kunnen winnen.

    Benfica is ook niet meer de ploeg die het is geweest. Vorig seizoen ook 0 punten in de CL.
    Heb Fener tegen Feyenoord gezien; 1e helft zeer goed, 2e helft zeer matig.
    Basel verloor deze voorbereiding met 5-0 van Feyenoord.

    Makkelijk gaat het niet worden. Maar CL is dit seizoen zeker haalbaar. We spelen in de 4e ronde niet tegen Real ofzo.
    Maar goed, eerst maar eens zien te winnen van Sturm Graz.
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Voor de Ajax liefhebbers. Ik kreeg dit filmpje voorgeschoteld op YT. Het roept bij mij wel wat herinneringen op, leuk om naar te kijken.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Denk dat je in dit topic wel goed zit met de Ajax liefhebbers.
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    We zijn ready!
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vanavond in de JC Arena, heb er echt zo gigantisch veel zin in. Hoop dat Blind en Tadic beiden minuten zullen maken en geen fiasco..
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    @Fiasco
     
    Fiasco, Dyonko, Killamonkey en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Alleen op Ziggo Sport vanavond?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698

Deel Deze Pagina