1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] We Happy Few

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 aug 2015.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Haha en de game is gewoon ook op disc.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Wel een console exclusive volgens mij.
    Studio is ook van Microsoft nu hebben ze afgelopen E3 aangekondigd.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat is wel relax. Ga ik dat denk ik doen. Kan 'ie - na een paar maanden, bij kennende - naar een ander op XBW :+
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    PC & Consoles

    [​IMG]
     
    Servantes en Rossi46 vinden dit leuk.
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Wel apart hoe de game zich heeft ontwikkeld. Zie onderstaande YouTube clip. Overigens nog geen reviews beschikbaar, terwijl de game over twee dagen uitkomt. Over het algemeen geen positief punt....

     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Zegt nog niet zoveel. Bij heel veel games verloopt het embargo pas op de datum van release.
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    We gaan het zien. Heb de game inmiddels ook al besteld. Dan moet MGS5 nog maar even wachten... ;)
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Gratis beschikbaar

    We Happy Few: Uncle Jack Live VR is your chance to meet and work with Wellington Wells’ most prominent celebrity figure. Help Uncle Jack produce an exceptional show by delivering only the happiest of news and ensuring Wellies everywhere remember to take their Joy.

    You’ll not only deal with a very opinionated Uncle Jack, but also contend with a Downer Outbreak that has made its way into the broadcast studio. Using the tools at your disposal, you can not only survive the outbreak but hopefully quell the conflict itself.

    When you’re done playing producer, spend some downtime in the media archives where you can explore over 40 Uncle Jack episodes, listen to official We Happy Few soundtrack selections, and watch bonus materials like trailers and animation reels.
     
  9. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Hij staat bij mij ook op de radar. Als het een goeie SP campagne van pak 'm beet een uurtje of 20 oplevert en de game zelf ook redelijk tot goede cijfers krijgt ga ik 'm kopen.
     
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Voor jou dan weer mooi dat 'ie ook in 4k is ;). En waarschijnlijk ook HDR, maar de berichtgeving daarover is niet helemaal consequent. Even afwachten dus...
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Eerste reviews voor de pc versie zijn niet heel positief.
    Als minpunt " Glitching like it's 2007 " is ook al niet heel bemoedigend. Misschien toch nog even wachten met de aanschaf.

     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2018
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zelf geen tijd om te kijken nu, maar dit zegt wellicht ook wel wat ;)

     
  13. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    4K HDR zou mooi zijn idd. 4K is nice, maar HDR durf ik niet te zeggen. Is ook maar een kleine studio he, weet niet of ze meteen all-in gaan qua toeters en bellen.

    Maar het word iig geen day one aankoop, even de reviews afwachten. Moet best nog wat games afmaken/spelen, de laatste maanden niet echt aan toe gekomen vanwege de hitte. Far Cry 5 afmaken, Rise of the tomb raider afmaken voordat het nieuwe deel komt, Gears 4 afmaken en Hitman is verschenen in Game Pass. Die wilde ik ook nog graag spelen:rolleyes:

    Conclusie van bovenstaand filmpje is wachten op een sale. Wellicht is dat voor mij de beste keuze.. Als jij 'm wél haalt hoor ik graag jouw bevindingen:)

    Edit: denk dat ik zowiezo nog wacht ( misschien van jou overkopen als jij er klaar mee bent ;)). Reden: morgen komt Doom ook naar GamePass, wéér eentje die ik nog graag wilde spelen. Backlog blijft groeien op deze manier haha.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2018
    Rossi46 vindt dit leuk.
  14. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja bent de eerste die het hoort als ik het verhaal uitgespeeld heb <3
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina