Wel een console exclusive volgens mij. Studio is ook van Microsoft nu hebben ze afgelopen E3 aangekondigd.
Dat is wel relax. Ga ik dat denk ik doen. Kan 'ie - na een paar maanden, bij kennende - naar een ander op XBW
Wel apart hoe de game zich heeft ontwikkeld. Zie onderstaande YouTube clip. Overigens nog geen reviews beschikbaar, terwijl de game over twee dagen uitkomt. Over het algemeen geen positief punt....
Gratis beschikbaar We Happy Few: Uncle Jack Live VR is your chance to meet and work with Wellington Wells’ most prominent celebrity figure. Help Uncle Jack produce an exceptional show by delivering only the happiest of news and ensuring Wellies everywhere remember to take their Joy. You’ll not only deal with a very opinionated Uncle Jack, but also contend with a Downer Outbreak that has made its way into the broadcast studio. Using the tools at your disposal, you can not only survive the outbreak but hopefully quell the conflict itself. When you’re done playing producer, spend some downtime in the media archives where you can explore over 40 Uncle Jack episodes, listen to official We Happy Few soundtrack selections, and watch bonus materials like trailers and animation reels.
Hij staat bij mij ook op de radar. Als het een goeie SP campagne van pak 'm beet een uurtje of 20 oplevert en de game zelf ook redelijk tot goede cijfers krijgt ga ik 'm kopen.
Voor jou dan weer mooi dat 'ie ook in 4k is . En waarschijnlijk ook HDR, maar de berichtgeving daarover is niet helemaal consequent. Even afwachten dus...
Eerste reviews voor de pc versie zijn niet heel positief. Als minpunt " Glitching like it's 2007 " is ook al niet heel bemoedigend. Misschien toch nog even wachten met de aanschaf.
4K HDR zou mooi zijn idd. 4K is nice, maar HDR durf ik niet te zeggen. Is ook maar een kleine studio he, weet niet of ze meteen all-in gaan qua toeters en bellen. Maar het word iig geen day one aankoop, even de reviews afwachten. Moet best nog wat games afmaken/spelen, de laatste maanden niet echt aan toe gekomen vanwege de hitte. Far Cry 5 afmaken, Rise of the tomb raider afmaken voordat het nieuwe deel komt, Gears 4 afmaken en Hitman is verschenen in Game Pass. Die wilde ik ook nog graag spelen Conclusie van bovenstaand filmpje is wachten op een sale. Wellicht is dat voor mij de beste keuze.. Als jij 'm wél haalt hoor ik graag jouw bevindingen Edit: denk dat ik zowiezo nog wacht ( misschien van jou overkopen als jij er klaar mee bent ). Reden: morgen komt Doom ook naar GamePass, wéér eentje die ik nog graag wilde spelen. Backlog blijft groeien op deze manier haha.
www.polygon.com/2018/8/9/17669136/we-happy-few-review-xbox-one-playstation-4-windows-pc Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk