Oh, dus ik mag niet kritisch zijn? Waarom zou ik PES kopen t.o.v. FIFA? FIFA is een veel completer pakket, heeft meer licenties, heeft beter commentaar (over het algemeen betere audio), een betere soundtrack, meer modi. Welke gek gaat voor PES? Eenvoudig: de gek die gameplay het allerbelangrijkste vindt.
Precies, de gameplay staat me niet aan bij FIFA, omdat de AI zo droevig is en de pace zo schokkerig is. Ik speel offline en dan is de game gewoon niet te spelen. Dan hebben ze een nieuwe engine (Frostbite) en dan verwacht je in het begin nog dat ze aan de AI wat minder tijd kunnen besteden. Dit is nu echter al de 3e game op Frostbite en ik zie gewoon geen enkele verbetering op dat vlak. Modi genoeg (the Journey, nu House Rules enzo) en dat snap ik gewoon niet. FIFA is pure marketing, alles draait om FUT. Daar pas ik voor.
Volgens mij ben jij in de war met FIFA street. Als dat jouw referentiekader is, dan snap ik je wel
Overigens ben ik geen pannekoek wat voetbal betreft. Op welk niveau heb jij gevoetbald, veld en/of zaal?
Haha! Jij denkt dat de FIFA zijn naam aan de game verbindt omdat de game zo goed is? Haha, jij snapt er echt weinig van. Het gaat allemaal om de knaken. EA is een van de grootste uitgevers ter wereld. Zij hebben die middelen, ook om de Premier League en Bundesliga exclusief aan zich te verbinden.
Kijk, een ieder moet zijn geld uitgeven aan hetgeen hij of zij blij van wordt. De een heeft een My Little Pony fetisjisme, de ander koopt voor honderen Euro's vuurwerk. Als jij vrolijk wordt van FIFA, prima joh. Lekker doen wat je leuk vindt. Laat mij dan ook lekker kritisch zijn en afgeven op de punten die IK belangrijk vind. En PES komt er ook niet day one hoor. Game ik te weinig voor, zonde van mijn geld . Maar als ik dan toch mijn geld uitgeef, dan maar aan iets waar ik nog enigszins van kan genieten.
Laatst bewerkt: 17 aug 2018
Niels_x360 vindt dit leuk.