1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik zag laatst dat er voor 100 bitcoin aan 10 sats aan HOLO te koop stond. En voor 100 Bitcoin op 11 sats. En dan moet jij nog "vooraan" in rij staan voor de 11 sats, anders moet er nog door, zeg maar, 80 bitcoin gevreten worden op 11 sats.

    Dus eerst moet daar door gesnoept worden, zonder dat iemand in de tussentijd zegt: Jow, ik sell wel voor 9 sats. Want dan wordt die natuurlijk eerst uitgevoerd.
     
  2. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Wel leuk voor de ervaring dit, als noob zijnde.

    100.000 HOLO is 50 euro.

    Als je voor 9 sats alles verkoopt, heb je 5 euro verlies.
    Of als je alles voor 11 sats verkoopt, 5 euro winst.

    Kon ik nog maar zo klooien met traden, mja dat is luxe probleem I guess.

    HODL.
     
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Zo dacht ik dus ook! Alleen er wordt wel gekocht en verkocht door andere mensen maar mijn order blijft gewoon staan. Ik dacht eerst dat mijn order/waarde te laag is om mee te handelen, maar dat kan ik niet zo gauw vinden.
     
  4. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik weet niet precies wat daar de reden voor is, misschien first come first serve?

    Dan betekend het dus dat je door iedereen (lees: 100 bitcoins aan HOLO) moet doorvreten voordat jij aan de beurt bent.

    Of het is random, maar dat lijkt me niet, want dan zou je bij "executed orders" heel veel partial sells vinden, maar dat is ook niet het geval.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zo zetten mensen ook walls neer. Zetten ze 100bitcoins aan bijv HOLO te koop. En mensen denken mijn order gaat niet daar doorheen komen. Dus die doen dan lager sellen. En die mensen die die wall hebben neergezet shorten dan de markt of kopen lager bij.
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Hoelaat is die ETF uitspraak vandaag?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is morgen volgens mij. Vannacht waren shorts op een ATH. Maar bitcoin is omhoog geschoten. Altijd mooi om te zien. Als IEDEREEN iets verwacht, gebeurt er het omgekeerde. Toevallig ook net wanneer Bitmex down ging. Manipulatie. Morgen zal wel flinke dump worden
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2018
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ETF uiteraard afgewezen.
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    De schade viel mee, wel wat stop losses getriggered maar daarna goedkoper teruggekocht
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Crypto fondsen zijn ook een fantastische hedge in deze bearmarket. Al zijn die fondsen soms wat lastiger te vinden. Countinghouse doet het echt super. Week in, week uit een positief resultaat

    https://www.countinghousefund.com/single-post/2018/08/24/Weekly-Update-Report-10

    De munt is een tijd te koop geweest voor 50% van de waarde op Fork Delta (nu nog steeds te koop onder NAV) wat helemaal super was. Maar zelfs op NAV is het vrij bijzonder om in deze markt een goed presterende crypto investering te vinden. Veel mensen lachen om de procenten maar reken maar eens door wat er gebeurt als dit zo doorloopt.
     
  11. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik snap het niet helemaal wat dit inhoud.

    Kun je wat uitleggen?

    Waarom stijgt de waarde van de munt dan?
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En nu huilen dat ik geen nano heb gekocht op 78ct
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    heb je de rest van de site/wp gelezen? CHT is een fonds wat zelf actief handelt. De NAV (net assue value) van de munt stijgt/daalt dus aan de hand van het resultaat van het handelen. Een tijdje terug was CHT te koop voor 50% van NAV. Maar zelfs nu nog er onder. Prima investering :)
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nano inmiddels x5 ofzo in een week tijd
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Werd wel weer eens tijd, want hij stond echt veel te laag!
    Maar zal binnenkort wel weer gedumpt worden...
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja 5x zonder enige correctie nog... Daar zou ik nu vanaf blijven
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nouja, meer meedoen met de dump. Ik ga het niet wagen, heb me er al eerder eens aan geburnt. :+
     
  18. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik kende het principe niet van NAV, vandaar.

    Volume is wel echt tering laag. Alleen Forkdelta heeft wat sell/buy orders, maar die liggen vrij uiteen.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yeah het is meer een long hold. FD orders zijn allemaal ver onder NAV. En terug verkopen aan het team kan pas vanaf 1 januari en dan elk kwartaal. Echter als je ver onder NAV hebt gekocht heb je met deze resultaten niet echt veel haast om te verkopen. Compounded interest is per slot van rekening een wereldwonder ^^
     
  20. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Maar jij hebt gekocht neem ik aan?
     

Deel Deze Pagina