1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Bogota, Solento, Medellin, Santa Marta, Tayrona, Palomino, Cartagena denk ik.
     
  2. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Cool. Dus midden en noorden. Laat maar weten als je nog wat hulp nodig hebt. Ik heb daar een tijdje gezeten. Van deze plekken vond ik Salento het mooist en Medellin het vetst.
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik neem aan dat er een activatieprocedure is, dus sim erin, code en knallen.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja Cali wordt ff te ver voor de 3 weken dat ik er zit. Woonde jij nou in Cali? Of in Cartagena ofzo? Of ergens in the middle of fucking nowhere, kan ook.
     
  5. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Haha nee ik woonde in Medellín voor iets meer dan 4 jaar. Maar ik ben net verhuisd naar Madrid want m'n vriendin wilde hier een master volgen en Madrid leek me ook wel leuk om een tijdje te zijn.

    Cali mis je verder niet zo heel veel aan. Stad is niet bijzonder tenzij je van salsa houdt. Als je tijd over hebt zou ik eerder Chocó, omgeving van Pasto of het Amazone gebied aanraden.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    @mcbbvb Jij bent natuurlijk ervaringsdeskundige, maar wat ik hoor is Bogota niet zo'n hele spannende stad. Mijn broer is er geweest paar maandjes terug en vond het erg grijs.. Mischien is wat meer tijd in Medellin, Cartagena leuker dan veel dagen in Bogota?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja blijf er ook niet lang maar vlieg er op, vandaar.
     
  8. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Bogotá is inderdaad niet heel boeiend. Erg groot, voelt Europees aan en het regent erg vaak terwijl het niet heel warm is. Mensen zijn ook een stuk meer gesloten en het gaat meer om carriere maken en veel geld verdienen. Er zijn natuurlijk wel hele gezellige wijken maar (zoals Usaquen) maar dat weet je als toerist natuurlijk niet. Medellín is meer de artistieke stad met altijd lekker weer en waar meer geleefd wordt. Cartagena heeft twee gezichten: het nieuwe gedeelte is net Miami met hoge gebouwen en kijk mij nou is rijk zijn gehalte terwijl het oude centrum erg mooi is met een echte Caribische sfeer.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Helaas -- heb nooit met internet gereisd in Japan.
    De wifi situatie is aanzienlijk verbeterd tov enkele jaren geleden. Eén tip omtrent wifi: aangezien ons alfabet niet natuurlijk is voor Japanners, zijn heel veel wifi wachtwoorden gewoon een herhaling van de netwerknaam. :p
     
  10. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Top tip!

    Mn vriendin en ik hebben besloten geen sim te kopen, lekker los van internet en alleen met wifi werken.

    Is ook leuk voor de zelfredzaamheid, wat we erg leuk vinden want dat geeft een fijne spanning.
     
  11. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Nice! Ik ga komende week ook boeken. Ga 4 weekjes in september!
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ha ik ook...
     
  13. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    [​IMG]
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Yes! 3 weken Japan geboekt. We vliegen aan op Osaka en gaan we terug om via Tokio.
    @Matrix, @ArtificialFaith tips? :)

    Edit: Ah pagina 108. ARTIIIIII jij gaat ook in mei. <3 XBW Meetup in Japan! WHoop!
     
    Matrix en Reckuuza vinden dit leuk.
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Haha prachtig! Ik heb een paper doc die ik binnenkort hier zal gooien.
     
    Metal Mark en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Awesome, add mij even als je hem deelt. We zijn ook bezig met dagplanning van waar we allemaal naar toe willen gaan, het is allemaal nog een beetje uitzoeken. Eerst dacht ik dat ik 3 weken voldoende zou zijn, al komen ik er nu achter dat wat langer ook geen probleem was geweest 8).
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Gewoon even zoeken op al mijn posts in dit topic....volgens mij gaat driekwart over Japan. :lol:
    Ik neem aan dat je 'de grote drie' steden aan doet. Nog iets anders daarnaast?
     
    Metal Mark vindt dit leuk.
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik ben nu aan het snowboarden in Oostenrijk. Misschien niet zo fancy pancy als jullie reizen maar dit is wel echt leuk. (nadruk op woordje echt, niet op het woordje wel)
     
    Scarlett, WorkingTitle, Reckuuza en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540

    @Metal Mark @deadly seconz

    Japan Paper doc met tips

    Als jullie access willen, stuur me dan even jullie emails. Of copy het naar een eigen doc.
     
    Metal Mark vindt dit leuk.
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ziet er vrij compleet uit @ArtificialFaith. Weet wel dat de Tsukiji Fish Market gesloten is en vervangen door een nieuwe (en dus veel te schone) moderne markt, waarbij toeristen achter glas moeten staan.
     

Deel Deze Pagina