1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    All of the extremist killings in the US in 2018 had links to right-wing extremism, according to new report

    • A new report shows all the extremist killings in 2018 had links to right-wing extremism.
    • The report's findings are consistent with other fairly recent studies on extremism in the US, which have shown right-wing extremism and violence are on the rise.
    • There were at least 50 extremist-related killings in 2018, according to the report, making it the fourth-deadliest year on record for domestic extremist-related killings since 1970.
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    'Empire-acteur Jussie Smollett slachtoffer van antihomogeweld'

    Toen hij de broodjeszaak verliet, werd hij door iemand nageroepen. Die vroeg of de acteur niet "die homo uit Empire" was. Ook maakten ze racistische opmerkingen. Vervolgens werd hij door twee mannen met skibrillen aangevallen. Ze zouden onder meer een touw om zijn nek hebben gedaan en bleekmiddel over hem heen hebben gegoten.

    Toen ze wegliepen, riepen ze nog: "Dit is MAGA-land." Dit is een verwijzing naar Donald Trumps campagneleus: "Make America great again."
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Dankje, zo hoef ik De Telegraaf niet meer te bezoeken
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Witte mensen als moslims iets stouts doen: boehoe islam tsunami vluchtelingen bedreiging terreur angst, alle moslims moeten zich hiertegen uitspreken anders steunen ze terroristen

    Witte mensen als witte mensen iets vergelijkbaars stout doen: :whistle:
     
    L.A. vindt dit leuk.
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Mooi om te zien dat niemand meer zin heeft om een discussie met je aan te gaan.
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Alsof hier ooit werd gediscussieerd :lol:
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Witte mensen posts zijn 2018. We maken elkaar niet meer kwaad.

    2019 is interieuradviezen, relatieproblemen, 1 vrouwelijke invalshoek, autootjes linkerbaan, welke leuke dingen je hebt gekocht, wie er allemaal naar Japan gaan. Hoe leuk dat is. Welke serietjes en films leuk zijn, okeryellow, grapjes. Tis echt mn happy place. Paar oude mannen in chesterfield stoelen. Of een poef met groene doodskopjes. En Scar. Beetje keuvelen.
     
    Matrix, Cyrax, Rampage en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Totdat het weer moslims zijn die de aandacht krijgen in plaats white supremacists. Die selectieve verontwaardiging, dat zwijgen bij misdaden door witte mensen terwijl moslims zoch allemaal moesten uitspreken... dat is niet te legitimeren met een flauw grapje. Mensen die aan deze beschrijving voldoen, en daarvan zitten er hier meerdere, zijn racisten. Witte mannen die janken wanneer hun privilege wordt aangevallen door onderdrukte minderheden, maar zwijgen wanneer leden van hun witte-mannenclub aanvallen plegen op onderdrukte minderheden. Heel triest, maar maak er nog op grapje over, jongens :thumbs:
     
    L.A. vindt dit leuk.
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat is het verschil tussen een blanke man en een moslim man?

    Verder interessant dat iedereen die nu opeens niet reageert een racist moet zijn. Omdat een acteur die ik niet ken beetje aangevallen is in een stad waar ik nooit kom? Ik wist helemaal niet dat dit gebeurd was, maar ik had dus halsoverkop naar XBW moeten gaan om mij hiervan te distantiëren :') nou bij dezen. Geweld is nooit de oplossing, hekel aan dat soort mongolen.

    Lekker sneu bezig gast.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Misschien moet je 't lettertype iets groter maken Fred. Wie weet helpt dat.
     
    Racerblade01, Rampage en Reckuuza vinden dit leuk.
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Je isoleert nu de voorbeelden die ik noem om daarop jouw verdediging van je gedrag te baseren. Mijn opmerking gaat niet over die voorbeelden, het gaat over de selectieve verontwaardiging over fout gedrag en over de dubbele standaard die wordt gehanteerd voor moslims en witte mensen betreffende het uitspreken daartegen. Het gaat niet om uitblijven van reacties hier op xbw, dit forum is dood. Het gaat om de hele maatschappij en de witte westerse wereld. Dat de reacties die wel zijn gepost, neerkomen op bagatelliseren of op legitimeren van eigen gedrag zoals jij nu doet, toont trouwens wel mijn punt.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    "History will have to record that the greatest tragedy of this period of social transition was not the strident clamor of the bad people, but the appalling silence of the good people."

    MLK
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    BOEIEND
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Minder blowen fredje
     
    Reckuuza en Rampage vinden dit leuk.
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @fredfenster


    De uitspraak "witte mensen" vind ik behoorlijk aanstootgevend eigenlijk. Zeer racistisch en het leidt af van alle onzin die je schrijft. Wat wil je nou zeggen? Dat de wereld niet eerlijk is? Dat er racisme bestaat? Selectieve verontwaardiging? Stoute moslims? Stoute witte mensen? Dat er minderbedeelden zijn? Dat mensen wel signaleren maar niet reageren?

    Jij bent wat er mis is met deze wereld. Wie ben je? De boze zus van Sylvana? Wat wil je nu bereiken met je huilverhaal over witte mensen en racisme. In de paar posts in dit topic van jou lees ik niets meer dan haat, propaganda en racisme jegens de blanke mensen. Alleen al door de term " witte mensen" op dusdanige manier te gebruiken heb je duidelijk gemaakt dat jij hier de grootste racist bent. Ik walg van je vieze propaganda. Het maakt me ziek, dat hypocriete gedoe en dat vingertje wijzen.
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Maakt een afkeer hebben tegen een bepaald geloof/gedachtegoed mij een racist dan Fredje? Ik zal eerder vrienden worden met een atheïstische Marokkaan dan met een islamitische of gereformeerde Nederlander.

    Je bent eigenlijk de enige hier die met kleur strooit trouwens. Maarja, de term 'racist' heeft de afgelopen 3 jaar zoveel kracht verloren dat je ons met dezelfde impact kan uitschelden voor flapdrollen.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @fredfenster

    En dan nog wat. Ik ben inderdaad blank en ik ben niemand daarvoor verantwoording schuldig.
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dat je racist bent.

    Als het zo'n onzin is, weerleg het dan, in plaats het te bevestigen.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dank je wel, dat zijn we in elk geval minimaal met z'n tweetjes. Alleen is ook maar alleen toch?

    Denken dat ik verantwoording moet afleggen alleen omdat ik blank ben en de blanke westerse wereld de boel onderdrukt is een misvatting die veel racisten maken. Ik hoef derhalve niets te weerleggen of te bevestigen omdat ik toevallig als blanke geboren ben.

    Ik wil je dan ook niet teleurstellen, maar ik hoop oprecht dat je goed beseft dat jij de grootste racist bent van onze tweetjes toch? Nogmaals, jij bent echt het vuil van de aarde en dat is niet omdat je mogelijk een andere afkomst dan die van mij hebt. Ik heb niets tegen moslims, het boeit me gewoon niet. Ik heb wel iets tegen extremisten, waar ze aanhanger van zijn is niet relevant. Jouw propaganda is gevaarlijk. Dat kan ik allemaal afleiden uit de kleinerende term die je gebruikt voor blanke mensen. Ik zou willen dat alle mensen die jouw gedachtegoed delen 20 jaar de bak in draaien. Echt, dat meen ik. Iemand een racist noemen vanwege zijn afkomst en omdat hij geen verantwoording wil afleggen voor daden van anderen met dezelfde kleur als hij, is pure racisme.
     

Deel Deze Pagina