Heb je al eens met iemand gesproken omtrent deze issues? Want echt, het is niet normaal hoor. Wat zit je jezelf nou zielig te vinden? Ik ben niet boos, jij bent degene met haat.
Ik wil je niet laten zwijgen man, zo belangrijk ben je echt niet. Je bent gewoon heel zielig en ik voel medelijden met je. Je zou maar moeten leven met die haat in je, het gevoel hebben dat je niet begrepen wordt, onderdrukt wordt door de witte mens. Je haat is zo groot dat je om je heen slaat als een volstrekte idioot. Die shit is gevaarlijk man, zoek hulp voor het te laat is en je zelf in de trein met een bomvest staat omdat je denkt dat je zielig bent. Die kans acht ik, gezien de manier waarop je communiceert, groter dan dat ik iemand iets zou aandoen omdat ik mezelf machtiger voel dan een ander.
Met je holocaust gelul. Man, ik dood nog geen spin, fucking idioot. Zelfs niet als ie zwart is. Ik ben bijna benieuwd waar je haat vandaan komt, wie je bent en waarom je zo gekwetst bent. Maar zoals de meeste blanken doe ik liever alsof ik niet zie dat je hulp nodig hebt en hoop ik dat ze je de bak in pleuren. Opgeruimd staat netjes zeggen we hier in de witte westerse wereld. Waar woon jij eigenlijk?
Laatst bewerkt: 30 jan 2019