@fredfenster
En, buiten je propaganda op XBW (waar zelden iemand komt), wat doe jij actief om deze misstanden een halt toe te roepen? Ik mag toch hopen dat je meer doet dan hier verkondigen dat iedereen een racist is?
Jij weet welke emotionele reactie, en of ik die heb, ik voel bij de oneerlijkheid in de wereld? Jij weet of ik zou zwijgen en je hoort mij ontkennen dat er overal in de wereld sprake is van onderdrukking?
Jou moeten ze inderdaad opsluiten, omdat je haat predikt en iedereen die anders denkt een racist noemt. En welke afkomst of geloof je dan hebt doet er niet toe. Iedereen die, zoals jij, haat predikt en moeten ze opsluiten. Dat zou een mooie wereld zijn.
Je praat vanachter je scherm alsof jij altijd voor de zwakkere zou opkomen, alsof je je voor je kop had laten schieten ten tijde van het Nazi regime omdat je het zielig vond? Je leeft niet in de tijd, het is niet stoer om vanachter je scherm anderen ergens op te wijzen. Je hebt geen idee wat je zelf zou doen als je in hun schoenen stond. Vanachter je pc is het heel dapper om van hen die niets deden iets te vinden.
Vertel me dus... Wat doe jij ACTIEF om alle misstanden in de wereld een halt toe te roepen. En dan doel ik niet dat zielige geroeptoeter van je op een zowat leeg forum. Als je niet met iets komt, dan ben je geen haar beter dan hen die je beschuldigt van lijdzaam toekijken bij onrecht en misstanden. Of mag je alleen toekijken als je niet blank bent?
Klik om te vergroten...