1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW lagerhuis

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Iris, 24 mei 2006.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Er hoeft toch niet op ieder nieuws gereageerd te worden. Ik denk dat je net zo goed een aantal artikelen kan vinden waarop wel commentaar is geleverd door linkse partijen. De PvdA probeert bijvoorbeeld op de valreep nog extra geld voor leraren voor elkaar te krijgen.

    Ze heeft het over aanspreekvormen, toiletten en standbeelden. Maar welke politicus heb je daar nou iets over horen zeggen? Dat er een aantal schreeuwers op twitter zitten hoeft toch niet te betekenen dat de partijen die standpunten hebben overgenomen.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mja ik kan niet met haar oneens zijn dat traditionele linkse standpunten onderbelicht zijn.
    Goed voorbeeld is bijv. Klaver die weigert om in het kabinet te zitten vanwege immigratie.
     
  3. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Volgens mij was er hier al een artikel langs gekomen dat dit helemaal niet het enige punt was. ;)
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gast ... waar de fuck heb je het over? Je bent wild om je heen aan het slaan en komt gewoon echt nergens met een punt. Je baseert je hele patroon van discussiëren op hetgeen wat er bij jou in je hoofd afspeelt en dat hele plaatje heeft al een "anti-wit" tintje. Facisme, snowflake, witte man, white supremacist ... er is echt iets mis met je.

    Je beticht mensen hier gewoon van het veroorzaken van de Holocaust.

    Zoek hulp @fredfenster ... en niet bij de foute vriendjes die je, klaarblijkelijk, negatief beïnvloeden.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @fredfenster

    En, buiten je propaganda op XBW (waar zelden iemand komt), wat doe jij actief om deze misstanden een halt toe te roepen? Ik mag toch hopen dat je meer doet dan hier verkondigen dat iedereen een racist is?

    Jij weet welke emotionele reactie, en of ik die heb, ik voel bij de oneerlijkheid in de wereld? Jij weet of ik zou zwijgen en je hoort mij ontkennen dat er overal in de wereld sprake is van onderdrukking?

    Jou moeten ze inderdaad opsluiten, omdat je haat predikt en iedereen die anders denkt een racist noemt. En welke afkomst of geloof je dan hebt doet er niet toe. Iedereen die, zoals jij, haat predikt en moeten ze opsluiten. Dat zou een mooie wereld zijn.

    Je praat vanachter je scherm alsof jij altijd voor de zwakkere zou opkomen, alsof je je voor je kop had laten schieten ten tijde van het Nazi regime omdat je het zielig vond? Je leeft niet in de tijd, het is niet stoer om vanachter je scherm anderen ergens op te wijzen. Je hebt geen idee wat je zelf zou doen als je in hun schoenen stond. Vanachter je pc is het heel dapper om van hen die niets deden iets te vinden.

    Vertel me dus... Wat doe jij ACTIEF om alle misstanden in de wereld een halt toe te roepen. En dan doel ik niet dat zielige geroeptoeter van je op een zowat leeg forum. Als je niet met iets komt, dan ben je geen haar beter dan hen die je beschuldigt van lijdzaam toekijken bij onrecht en misstanden. Of mag je alleen toekijken als je niet blank bent?
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat Fred actief doet?
    Juist, niets. Behalve de foute blanke mens aanwijzen want die zijn verantwoordelijk voor al het leed in de wereld. Alles wat afwijkt van zijn manier van denken is racistisch en dat is best beangstigend. Dat je zo'n fucked up beeld kan hebben van de "Grote Wereld" ..
     
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Volgens mij is Fred gewoon aan het trollen
     
    Tim, Reckuuza en Tyrant vinden dit leuk.
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het gaat erom dat hij steeds iedereen die in zijn ogen niets doet een racistische lafbek noemt. Veroorzakers van de Holocaust. Iedereen die zweeg tijdens het Nazi regime is schuldig volgens Fred. Dat is nogal een boute uitspraak, zeker vanachter je scherm. Want hij heeft zelf natuurlijk ook met een vuurwapen op zich gericht de moffen even gezegd wat hij ervan vond.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Fred, Aerhnem.. ach, je blijft ze houden. Verder zijn het gewoon echt zieke dingen die hij roept ... roep dan niets. Of @Jorrie moet hard optreden en die flapdrop gewoon een ban geven. Klaar. Heb je dit gezeik ook niet.

    Heb je wel een tof leven, je racistisch opstellen op een forum tijdens een tussen uur op het speciaal onderwijs.
    O wacht ... nu doe ik aan stereotypering. Sorry @fredfenster ... maar je blijft 'n mongool.

    Fredje weet niet beter.
    Het is makkelijker om mensen te betichten van racisme of dat ze "geen discussie" aangaan om vervolgens zelf heel de boel te ontwijken. Ik zie dat toch in bepaalde landen met een bepaalde godsdienst ook gebeuren. Vreemd.
     
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Hehe boute
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja dit vooral :p
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Happen we nu weer dan? :'-(
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    @Rampage zijn wij nog wel vriendjes?
     
    Rampage vindt dit leuk.
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Na de belachelijk Godwins waarmee hij aankwam voel ik me eigenlijk wel behoorlijk getrolld ja :eek:
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Het is een meme he, jouw analyse ziet dat over het hoofd. Die generalisatie moet je in dat licht bekijken. Mijn 'racisme' is dus een bedoeld als persiflage. Het punt dat ik met deze meme maakte is je blijkbaar geheel ontgaan, zelfs nadat ik die in volgende posts heb verklaard? Ik wil best nog een keer uitleggen, als je kan aangeven waar ik onduidelijk was.






    Je bewijst mijn punt. Witte mensen zijn tegen Trump, maar waren voor Obama. Obama had binnenlandse politiek die onderdrukte groepen vooruithielp, maar dronede kinderen op plekken waar witte mensen er niks van hoeven te merken. Dat mensen boos zijn op Trump maar Obama verheerlijken is precies wat er mis is. Selectieve verontwaardiging: als het mij niet raakt heb ik er schijt aan.


    Ik kom alleen nog op xbw lol. Je weet niet waar ik allemaal kritisch op ben, maar als ik hier ga praten over vrouwenonderdrukking in moslimlanden of iets is dat irrelevant.


    Ik oordeel over niemand wegens huidskleur. Ik oordeel wel als witte mensen racisme stilzwijgend in stand houden omdat het hen niet treft. Ja liefde heb ik ook, haat ook. Ik ben geen christen.
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Lang verhaal kort: wat je ook vindt, je bent fout.
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Gaat je niks aan.

    Er is meer dan dems en reps.
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hoe bedoel je Godwins? Probeer je nu mijn opmerking te weerleggen door te verwijzen naar een wet, en te doen alsof her daarmee een drogrede is? Dan heb je Godwin niet begrepen en weet je niet wanneer iets een deogrede is. Voor schut.
     
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Volgens mij bedoel je 'drogreden'.
     
    fredfenster vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina