1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Haha lekker mad worden! Heerlijk.
    Je bent onschuldig tot anders bewezen. Maar:

    Wat deed ie bij -20 buiten?
    Chicago is de meest democratische staat van USA. Niet echt MAGA county.
    Waarom haalt ie niet dat touw van zn nek maar moet die per se met touw naar de politie (uur later)?
    Waarom belt ie niet direct de politie?
    Waarom belde zn manager niet direct de politie?
    Waarom werkt hij het onderzoek tegen door niet zn telefoon in te leveren?
    Waarom werkt zn manager het onderzoek tegen door niet zn telefoon in te leveren?
    Geen 1 camera heeft het kunnen vastleggen? Of iemand vast kunnen leggen? Hij is gefilmd voor de aanval, 60 seconden uit beeld, en toen weer met een touw gefilmd.
    Hij heeft ten alle tijden een Subway sandwich weten vast te houden. In 60 seconden 2 aanvallers afgeslagen met 1 hand _O_


    Nogmaals, ik weet niet wat er gebeurt is.
    Maar kan me niet voorstellen dat er 2 mannen om 2 uur 's nachts bij -20 graden door de straten van Chicago trekken om random homo's te mishandelen.
    Mn bullshit meter gaat klein beetje af.
    Helemaal gezien Convington en Nathan Philips/
     
    Rampage, TreV en Yellow 13 vinden dit leuk.
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik was niet mad, maar mod target mij omdat mijn mening afwijkt van de zijne en de meerderheid hier.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gek hé?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    En jij target mij omdat mening afwijkt van de jouwe. Hoezo ben ik nou weer racist omdat ik dat verhaal van dhr. Smollett niet direct geloof gezien de onvolkomenheden in zn verhaal? Iemand als racist wegzetten en dan janken dat je getarget wordt, wow.
    Maar goed, zoals je het hierboven typt lijkt het natuurlijk alsof jij het slachtoffer bent, dat voelt vast beter voor je ofzo? :p
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2019
    Reckuuza en Rampage vinden dit leuk.
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb gezegd dat je racist lijkt. Jij zet die acteur weg als leugenaar, dat mag wel? Omdat ie niet wit is zeker, haha. Ik jank niet, ik wijs gewoon op inconsequent modden. Die slachtoffer bullshit kun je dus bij je houden.
     
  6. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
  7. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Hier nog een plaatje van de witte racisten, de Nigerianen die Jussie hebben 'aangevallen'. :lol:

    [​IMG]
     
    Chrizzle vindt dit leuk.
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dat lijkt had je er later pas bijgezet snuggere.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Jorrie vindt dit leuk.
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Kijk ze triomfantelijk zijn. Als het onwaar is is het een jammerlijke gebeurtenis. Maar dat was het punt niet. Punt is dat racisten hier toen Rishi werd vermoord door popo helemaal niet moeilijk deden om te wachten op bewijs, en meteen die popo story begonnen te kopiëren. Zelfde Mitch. Geen bewijzen nodig, donkere man is schuldig. En als een donkere persoon als slachtoffer komt, wordt het in twijfel getrokken en moet er bewijs zijn. Als je zo denkt en handelt ben je racist. Lopen er hier veel van rond.

    Heb je mod rechten dat je dat kan zien? Of heeft je likker Jorrie je geïnformeerd? Trieste bende.
     
    TreV en Tyrant vinden dit leuk.
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Fred is nog steeds vies mad. Haha heerlijk hoe je weer afgeeft. Je post fake news van een verzonnen hate crime en weet 't nog zo te turnen dat wij hier 't evil scum zijn die onder 1 hoedje tegen jou spelen. Zoveel haat, agressie en paranoia in jouw leven, het is komisch met een zwart randje.

    Ik heb serieus medelijden met je Fred. Het is wederom allemaal de schuld van de blanke man
     
    CrazY, Rampage, Tim en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Haha, prachtig dit. Ik had al een vermoeden dat het op zo'n manier gedraaid zou worden dat het alsnog de schuld is van de blanke man. Lekker bezig, Fred.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2019
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Rot op dan.
    #racistmodusaan
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hoe lang gaat het nog duren voordat je doorhebt dat je zelf de grootste racist hier bent?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Lang.
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Pardon? Jij kwam met fake shit vanuit racistische motivatie (Chicago Police have dismissed reports that an attack on Empire actor Jussie Smollett was a hoax.), jij werd er triomfantelijk van dat bericht over een hate crime te kunnen verwerpen met je racistische fake news bullshit. Ik word daar boos van ja, kun je om lachen, maar maakt je alleen maar triester. Ik word boos van racisten, ik heb geen medelijden voor jullie maar agressie. Dus online spreek ik me tegen jullie uit, en in real life neem ik andere actie tegen jullie.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Racisme tegen witten bestaat niet.
     
  18. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Jussie is een aandachtsgeile racistische leugenaar. Wat dat betreft is jouw sympathie voor hem begrijpelijk, Fred.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit vind ik nogal wat. In Barbados ben ik een kroeg uitgezet omdat ik blank was, dat was geen racisme? Benieuwd hoe jij dat dan zou noemen. Ik gok gerechtigheid.
     
    TreV vindt dit leuk.
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Protesteren of welke middelen doel je op?
    Dat is feitelijk onjuist, waar baseer je dit op?
     

Deel Deze Pagina