De open-beta zojuist ook op de PC proberen te spelen, maar is volgens mij niet bepaald representatief voor het eindproduct.
Hoop ik, want wat een zooitje!
Settings op de PC klopt volgens mij weinig van, is ook nog steeds allemaal gelimiteerd in mijn ogen.
Maar nog veel erger... Kan niet eens spelen nu want mijn beeld is gedeeltelijk zwart terwijl ik de game wel hoor lopen ondanks dat mijn controller niet meer word herkend.
Tijdens de 'closed-beta' was het minder erg qua 'problemen'. Dat beloofd wat voor het eindproduct...
De game trouwens nooit beoordelen op de eerste tracks, pas vanaf 'hard' word het meestal pas uitdagender of zijn er speciale technieken nodig om obstakels te bedwingen...
Vanaf dan pas word het leuk
[EDIT] De game nu toch aan de praat gekregen. Brightness en contrast stond standaard op 0.
Enfin, nu dus kunnen spelen en ik denk dat de graphics overall zeker ietsjes vooruitgang hebben geboekt t.o.v. Fusion. Er zijn echter objecten of effecten die echt matig in beeld komen. (options maxed-out met een resolutie van 3440x1440) Hopelijk word dit nog verbeterd, zonde, al is het niet heel storend.
Krijg alleen de brightness/contrast verhouding nog niet fijn afgesteld, op sommige tracks oogt alles veel te donker of lijkt de belichting niet te kloppen.
Menu's zijn even wennen, heel fancy weer allemaal, maar opzich wel te doen. Soundtrack is heerlijk en de gameplay voelt ook direct vertrouwd aan voor mij. Kwalitatief had ik wel meer verwacht, al houd ik nog hoop dat het de 26e helemaal goed komt omdat het immers nog altijd maar een 'beta' versie is.
Laatst bewerkt: 22 feb 2019