1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Trials Rising

Discussie in 'Games' gestart door Reson, 27 aug 2018.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Evolution is mijn favoriet, vanwege de afwisselende omgevingen, maar HD is puur qua track-design ook geweldig. Nog steeds. Zou fijn zijn als Evolution ook BC zou worden btw.

    Fusion viel gewoon erg tegen.
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Evolution vind ik zelf het leukst. Ik had wat minder met het high tech van Trials Fusion. Des al wel te plus echt zo’n game voor zitten op je rug een paar uurtjes lekker crossen. Ik weet alleen nog niet of ik de pc of ps4 versie ga kopen.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik de PS4 versie, Fusion had ik voor de PC maar dat was eigenlijk net niks.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb Fusion eerst op de 360 gespeeld, zag er in mijn ogen slechter uit dan Evolutions... Daarna op de PC, en dat was een verademing, hoge resolutie en een strakke framerate deden echt wonderen voor mij.

    Alleen ultrawide support had nog beter gekund, en volgens mij gaat dat bij Trials Rising ook niet heel veel beter worden vanwege dezelfde engine. Tenminste dat is mijn ervaring na de beta.
    Framerate zal ook wel weer gelimiteerd blijven op 60 ben ik bang, om het zo eerlijk mogelijk te houden, ongeacht op welk platform/systeem je speelt.

    Welke controller heeft eigenlijk jullie voorkeur bij deze game?
    Ikzelf heb echt de 360 controller nodig om top tijden neer te zetten.
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Wat was er net niks aan? Maar ik denk dat het de ps4 versie wordt omdat ik dan op een 55inch kan spelen. Mijn pc heeft maar een 27inch wide omdat ik nagenoeg alleen in VR game op de PC.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vraagje. Kun je zonder PS plus wel gewoon meedingen in de leaderboards en ghosts downloaden enzo? Of moet je echt PS plus hebben?
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Leaderboards lijkt me geen probleem, ghosts denk ik ook niet maar pin me daar niet op vast.
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb de graphics op max settings staan, maar vallen toch wat tegen. Met name de special effects zijn echt barslecht. Hele interface is magertjes uitgewerkt. Het moet allemaal volgas en met veel actiescenes, stapvoets rijden met leaning skill zit er tot nu toe nauwelijks in. Maar leaning vind ik sowieso al niet lekker aanvoelen in deze, op een of andere manier.
    Zometeen eens op PS4 proberen.

    edit; performance/graphics op PS4 pro zijn gewoon vrijwel hetzelfde, typische console port. En gear boxes zijn van de partij uiteraard! goed bezig ubiii!
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2019
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Klinkt niet veel belovend. Morgens eens proberen. Had hem gisteten al in de steam store klaar gezet. Vandaag vergeten dat je al kunt spelen. Nou ja morgen eens opstarten.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Graphics zijn slecht inderdaad, maakt op zich niet zoveel uit. Had liever gewoon niet zo een druk menu gehad. Geef me gewoon een dropdown lijstje met tracks. Ik wil niet scrollend naar een baan toe, veel te omslachtig.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mjah, ik was wel aardig onder de indruk, eerlijk gezegd. Tracks zijn weer ouderwets (HD/Evolution) lang, en it een betere balans in qua flow en tricky parts (teveel tracks in Fusion waren veels te makkelijk, toen een handjevol prima tracks, waarna je opeens idioot vervelende/moeilijke tracks kreeg). Nu toch al een paar tracks gespeeld die ik mezelf wel vaker zie spelen. Vind sommige ook weer erg leuk en innovatief in elkaar zitten.

    Ben ook wel benieuwd naar de track-editor: In Evolution vond ik die wel goed te doen, maar op de een of andere manier kwam ik er in Fusion niet echt in. Zal ook te maken hebben gehad met mijn matige interesse in die game verder.

    Ga hem zeker niet op release kopen, en stop nu waarschijnlijk ook met de Beta (want progress gaat toch niet over op straks de uiteindelijke release...), maar zodra de Gold-edition ooit op 20 euro zit, dan absoluut...

    Wel weer kut trouwens dat er weer vrijwel geen character customisation is, qua gezicht, haar en lichaam. Gewoon standaar mannetje/vrouwtje, en verplicht een helm op je kop...
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik lees hier dat de game ook ronduit lelijk is. Ziet het er dan minder uit dan Fusion? Die vond ik niet heel mooi ofzo, maar afdoende voor het soort spel. Dat is nu niet meer zo?

    Ik heb de standaard editie gekocht voor € 25,00. Bij Fusion had ik de Gold editie maar heb ik zeker niet alle banen uitgespeeld. Daarom ga ik eerst de standaard spelen en kijken hoe tof ik het vind. Dan kan ik op een (veel) later moment altijd nog de DLC aanschaffen.
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Je kunt de beta zonder registratie downloaden he, kun je alvast even proeven :)
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat wil ik niet :) Ik heb de game al via de store gekocht, en ik wil pas de 26ste spelen :) Maar ik las hier zoveel negatieve reacties op de graphics dat ik me afvroeg of die nou lelijker zijn dan die van Fusion.

    Ik had hem van de week al gedownload maar toen kreeg ik foutmeldingen, blijkbaar kon je pas vanaf een bepaalde datum de beta spelen. maar dat wist ik niet. Ik was alweer aan het vloeken op Ubi omdat ik bij Fusion ook vaak niet kon spelen omdat online het weer eens niet deed.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ga dit weekend kijken hoe het er uit ziet. Op de PC in dit geval. Iets mindere GFX vind ik persoonlijk geen probleem. He gaat om de speelbaarheid. Ben wel erg benieuwd..
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De open-beta zojuist ook op de PC proberen te spelen, maar is volgens mij niet bepaald representatief voor het eindproduct.
    Hoop ik, want wat een zooitje!

    Settings op de PC klopt volgens mij weinig van, is ook nog steeds allemaal gelimiteerd in mijn ogen.
    Maar nog veel erger... Kan niet eens spelen nu want mijn beeld is gedeeltelijk zwart terwijl ik de game wel hoor lopen ondanks dat mijn controller niet meer word herkend.
    Tijdens de 'closed-beta' was het minder erg qua 'problemen'. Dat beloofd wat voor het eindproduct... :rolleyes:

    De game trouwens nooit beoordelen op de eerste tracks, pas vanaf 'hard' word het meestal pas uitdagender of zijn er speciale technieken nodig om obstakels te bedwingen...
    Vanaf dan pas word het leuk :D

    [EDIT] De game nu toch aan de praat gekregen. Brightness en contrast stond standaard op 0. o_O

    Enfin, nu dus kunnen spelen en ik denk dat de graphics overall zeker ietsjes vooruitgang hebben geboekt t.o.v. Fusion. Er zijn echter objecten of effecten die echt matig in beeld komen. (options maxed-out met een resolutie van 3440x1440) Hopelijk word dit nog verbeterd, zonde, al is het niet heel storend.
    Krijg alleen de brightness/contrast verhouding nog niet fijn afgesteld, op sommige tracks oogt alles veel te donker of lijkt de belichting niet te kloppen.

    Menu's zijn even wennen, heel fancy weer allemaal, maar opzich wel te doen. Soundtrack is heerlijk en de gameplay voelt ook direct vertrouwd aan voor mij. Kwalitatief had ik wel meer verwacht, al houd ik nog hoop dat het de 26e helemaal goed komt omdat het immers nog altijd maar een 'beta' versie is.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2019
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Speel de demo zelf op de ps4 (spel al wel gepre-ordered na de closed beta). Graphics zijn idd niet geweldig, maar ik vind dat zelf niet heel erg. Ik heb liever dat het gewoon soepel loopt en dat lijkt op dit moment wel het geval te zijn.
    De banen zijn (zoals Yi-Long ook aangeeft) een stuk interesanter tot zover dan dat ze in Fusion waren. En dat is alleen maar een goede ontwikkeling.
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Beta nu doorgespeeld tot de track "Hong Kong Harbour", extreme..
    Gave track met al gelijk voldoende uitdaging, al heb ik weer eerst het contrast en de brightness moeten bijstellen om fijn te kunnen spelen.

    De gameplay vind ik heel solide aanvoelen, maar de zaken eromheen zijn toch wel twijfelachtig qua kwaliteit of vind ik geen toegevoegde waarde hebben.
    Zal de game zeker kopen maandag, via Steam :p, maar had toch meer verwacht na 5 jaar...
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Kijk, dat is een beetje kut; Hong Kong is MIJN stad, maar no way in hell dat het me ooit zal lukken een Extreme track uit te spelen. Vind ze vaak ook niet LEUK om te doen, waar Medium en Hard vaak gewoon om een fijne flow vinden gaat.
     
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik speel de game dan ook heel veel en kan mij best voorstellen dat Extreme tracks voor veel mensen iets teveel van het goede is.
    Maar als je eenmaal de (basis) technieken onder de knie hebt zul je merken dat er ook zeker wel een 'flow' in de lastigste banen te vinden is.

    Juist de behendigheid die je daarbij nodig hebt doet het veel meer op de sport trials lijken dan die tracks waar je vol gas jumps van 200m maakt... ;)
    (blijft beide leuk overigens, ook goed voor de afwisseling)

    Weet nog goed de tijd dat ik de "Inferno" track uit Trials HD als onmogelijk beschouwde, daar waar je twee hele schuine platformen achter elkaar moest overbruggen.
    Als ik die track nu nog eens rij lijkt het echt super makkelijk omdat deze obstakels nu al geregeld verwerkt zitten in Hard tracks.
     

Deel Deze Pagina