1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat vermoed ik ook. Maar ja...... Ik durf dat niet meer te zeggen hoor.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Jij maakt je druk dat het blanken mensen het minder zwaar wordt aangerekend als ze met een strop om hun nek lopen. Dat is toch geen privilege?
    Dan kun je ook beweren dat Amerikanen het privilege hebben dat het ze minder zwaar wordt aangerekend als ze een Hitler groet brengen dat een Duitser, want bij Duitsers is dat gevoeliger.

    Het heeft niks met privilege te maken?
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2019
  3. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    [​IMG]
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik ben deze 'discussie' zo zat.
     
    Rampage en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ik dacht dat je XBW wil redden, Reck? Deze discussie zorgt er in ieder geval voor dat mensen blijven posten.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik wil graag een nieuw avontuur met de vrouw van de buur. Dus op naar het vrouwen topic en typen .:+
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb gewoon gewezen op het white privilege in de situatie en ook uitgelegd waarom daarvan sprake is, dus jij bent aan het verdraaien. Mijn huidskleur is niet belangrijk, ik heb al eerder verteld wat mijn drijfveren zijn in deze discussie. Dat jij het desondanks voorstelt alsof mijn drijfveren zijn bepaald door mijn veronderstelde huidskleur, zegt heel veel over jouw manier van denken, maar niks over die van mij.

    Nogmaals, jij bent het die verdraait. Black privilege is inderdaad niet hoe het werkt, als deze mensen van kleur uit jouw voorbeeld volgens de versie van jouw popo familie hen onterecht beschuldigen van racisme. Even los van de onbetrouwbaarheid van de popo, is het een politieapparaat van een staat waar witte superioriteit als norm geldt en waar niet witte mensen op verschillende gebieden een achtergestelde positie hebben, waarover de premier zegt dat ze dan maar wat meer hun best moeten doen. Er wordt verwacht dat ze gezellig samenleven tussen witte mensen die hun racisme nog niet willen toegeven als je het ze letterlijk aanwijst. Dus die ene situatie waarin dan een veronderstelde leugen wordt verteld, maakt nog zeker geen sprake van black privilege.

    Dus Smollett wordt het extra zwaar aangerekend, omdat white people vroeger black people ophingen, een handelen en gedachtegoed dat in US nog altijd springlevend is (met deze week nog: ‘Time for the Ku Klux Klan to night ride again’: An Alabama newspaper editor wants to bring back lynching). Dat is de wereld op z'n kop.

    Nee, je hebt niet goed gelezen wat ik zeg, lees m'n post nog eens, want die Sieg Heil vergelijking gaat niet op.

    Wat is ermee? Waarom moet ik daar iets over zeggen? Ik heb gewoon een duidelijke agenda met mijn posts, ik kom met racistische shit om jullie dat probleem te laten zien en jullie reacties daarop wat aantoont hoe diepgeworteld dat probleem is. Als ik met nieuws uit US kom begin je te janken dat dat geen goed voorbeeld is vanwege de extreme situatie daar. Dat jij nu weer zo hard probeert met een voorbeeld te komen van black people doing something dat je het in US zoekt, is bevestiging van mijn eerdere claims over jouw meten met twee maten, altijd in het voordeel van de witte mens en om de niet witte mensen te diskwalificeren.
     
  9. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Plot twist: Fred is blank.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @fredfenster,

    Ik stel je gewoon wat vragen! Niet gelijk zo offensief gelijk. Brutale vlerk! Geef eens inhoudelijk antwoord i.p.v. dat draaien. Jouw gabber Smollett gebruikt een pijnlijk stuk uit de geschiedenis voor eigen gewin. Meer is het niet! Het is een hufter, ongeacht zijn kleur. Een leugenaar. Dat jij dan toch weer de aandacht op de witte suprematie probeert te verleggen zegt veel, is het niet?

    Ja, de racismekaart wordt constant getrokken en dat maakt me misselijk! Kijk hem janken over achtergesteld zijn dan! Meneer ik voel me te goed voor goedkope spullen. Mister two-face!

    Jij hebt zowat iedere member racist genoemd, gewoon omdat we blank zijn. Kom dus niet aan met dat je “veronderstelde” kleur niets zegt over je drijfveren. Het zegt alles met je geheimzinnige gedoe. Wees eens black and proud son!
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2019
  11. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119


    :lol::lol: Charles wat een beest hahaha.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Hij is idd het slachtoffer. De tweede keer nu al
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    /Mod doe maar niet ... [mod/]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 feb 2019
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mag hopen dat jij de politie ooit een keer nodig hebt...

    Fred, je bent een smerige, zelf ingenomen kut racist.

    /discussie
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wat had de politie dan in godsnaam moeten doen in deze situatie? Als ze geen onderzoek waren gestart waren het racisten geweest omdat ze niets deden .Nu zijn ze het juist gaan onderzoeken en komen ze er achter dat het een en ander niet klopt en zijn dus ook racisten omdat juist wel weer op onderzoek gaan
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Hij heeft toch al zelf bekend ook?
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    /Mod Het is mooi geweest zo

    Gaat er juist ook om wat ze in andere zaken dus onvoldoende doen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 feb 2019
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Eigenlijk vind ik dat ze Fred nu per direct moeten bannen for life. Waarom moet ik constant dit soort berichten lezen? Vol met selectief uitgezocht “nieuws” om aan te tonen hoe racistisch de blanken zijn?

    Stel, ik ga hetzelfde doen als die wannabe MLK en ik spam het hele forum vol met “ nieuws” over donkere slechte mensen, waar gaat het dan heen?

    Niemand ontkent dat racisme bestaat, toch blijft die gast doorgaan. Deze man is gevaarlijk en heeft veel haat in zich en kan dat hier met gemak ventileren! Dit provoceren moet stoppen, het hele forum beschuldigt hij ervan racist te zijn, alsof het niets is. Terwijl hij de enige is die members aanspreekt op hun kleurtje.
     
    Rampage en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Dan heb ik liever iemand die capslock spamt dan @fredfenster op een game forum haat zaait!
     
    TreV vindt dit leuk.
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Beiden gewoon niet doen.

    Maar het begint inderdaad wel extreme vorm te krijgen.
    Hoeveel uur mogen veroordeelde extremisten tegenwoordig per dag internetten in de gevangenis?
     

Deel Deze Pagina