1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Trials Rising

Discussie in 'Games' gestart door Reson, 27 aug 2018.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ben nu level 52 met 6u en 20min op de klok.. Volgens mij krijg je wel beduidend meer XP voor betere medailles ja. Kreeg net 3200XP voor een track waar ik gelijk platinum behaalde. Weet alleen niet of hier nu ook nog een uitdaging aan vast zat of niet. Maar het viel mij wel direct op.

    Tutorials allemaal A+ tot zover ik ze kan spelen. De bunny-hop had wel enkele uitdagende stukken ja, waar je naar mijn idee ook nog wel iets meer/andere techniek moet gebruiken dan enkel de bunny-hop.

    Gaat hier verder weer hetzelfde zoals bij voorgaande delen. Daar waar de Beginner/Easy tracks lastig(er) zijn voor mij om platinum te halen vanwege de vaak hoge snelheden en minimale foutmarges, of ik weet simpelweg nog niet de snelste route, daar haal ik de ene na de andere platinum op de Normal tracks. Tot dusverre nog steeds tevreden over de progressie, maar lees al op meerdere fora dat het tegen het einde aan wel echt grinden word. En volgens mij posten dit redelijk goede spelers.

    De menu-map word ook al aardig vol, werkt opzich fijn, maar echt overzichtelijk is het straks niet meer volgens mij wanneer alles zou zijn vrijgespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2019
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Doe je netjes ik in 8 uurtjes level 43, maar ben lang niet zo goed als jou zo uit je verhaal te lezen. Bij mij gaat echt alles redelijk lastig om goed te halen. Laat staan platinum, die heb ik helemaal nog niet.
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Trials is ook mijn meest gespeelde game ooit, zal waarschijnlijk ook nooit iets aan kunnen tippen qua gameplay.

    Maar dan te bedenken hoeveel beter en sneller het nog kan, en welke technieken ikzelf ook nog steeds niet beheers.
    Zeker nu die "Diamond" medailles erbij zijn gekomen zal het niveau alleen maar weer stijgen. Al lijken die tijden enkel voor de beste spelers ter wereld weggelegd te zijn.
    Zelfs al tracks gezien waar nog niemand deze medaille heeft gehaald.

    Komende dagen lekker veel uren maken. Al weet ik niet of al het bier deze dagen mijn prestaties zullen bevorderen.. ;)
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Haha het gaat ook om de fun en dat lukt wel met bier erbij haha
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hehe, eindelijk Hard tracks vrijgespeeld. Van rank 53 tot 58 was wel even een grind. Niets nieuws meer opende, enkel maar challenges zien te halen voor extra XP.
    En dan word je 58, en dan rij je de stadium finales en ben je in één klap rank 60 wat de Pro League opent met moeilijke banen. :)

    Ook nog even Trials Fusion gespeeld, opende per ongeluk de verkeerde titel, maar dan merk je toch wel dat Rising een stuk strakker en mooier oogt. Zit veel meer leven in de tracks van Rising.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2019
    ageQned vindt dit leuk.
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hmm vandaag 2x een crash gehad met de game, maar als dat gebeurd donderd hij meteen me hele Playstation uit, dat is vaag.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb constant last
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hier op de PC enkel zo af en toe van die framedrops.
    Verder mag ik de game wel stabiel noemen, zeker wanneer ik de ervaringen van andere spelers op Steam lees. o_O
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb ook steeds bepaalde voorwerpen uit de kist die ik ineens niet meer kan kiezen. Een helm of spaken. Dan verschijnt er een oranje wieltje dat blijft draaien.

    Echt een beetje jammer allemaal.
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat heb ik ook heel erg vaak.
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hmm lijkt wel hoe verder je in de game komt hoe erger de problemen worden op de Playstation. Heb steeds vaker crashes en vastlopers.
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    :eek: ..klinkt niet goed, flink werk aan de winkel dus nog voor deze titel. Blijf dat toch apart vinden hoeveel problemen er nog steeds zijn met hedendaagse games, zelfs na meerdere beta's op patches.
    Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd klote.. je mag toch verwachten dat de game een beetje stabiel wordt geleverd..
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat mag je wel verwachten, maar helaas tegenwoordig hebben veel games de eerste weken na launch problemen.

    Ben nu level 49 en tot nu to merk ik wel dat het steeds beter gaat qua tijden in banen. Wel vaag dat het me maar niet lukt die seberian finale te halen. Die is niveau makkelijk er die andere finales, die moeilijker zijn haalde ik met gemak.
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Benieuwd gold edition aan het downloaden.
     
    Zumpelvelder en ageQned vinden dit leuk.
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Langzaam aan beginnen zich nu de tracks te unlocken die wel even wat verkenning nodig hebben om foutloos te rijden. Zijn nog steeds 'hard' tracks maar dit voelt al echt als een leuke uitdaging. Nu level 83 en alle tutorials A+. Alleen geen idee bij welk level die laatste 'time-trail-tutorial' zich opent. Kijk wel echt uit naar het niveau 'Extreme' nu, maar het levellen voelt nog steeds niet echt aan als grinden. Gelukkig. Met name de "Red Bull" contracten leveren mij momenteel erg veel XP op met niet al te lastige of tijdrovende uitdagingen. Soms in 30sec. 5000+XP erbij. :D

    Die stadium finales vind ik ook maar iets vreemds. Vaak in ronde twee lijkt er een rijder bizar snel te kunnen starten of rijden. Terwijl in de daadwerkelijke finale ik de tegenstander op vaak meer dan 10 seconden rij omdat ze keer op keer crashen. o_O Vind het een leuk concept, maar de uitwerking ervan had beter gekund.
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja die 2e ronde van die stadium finales slaan nergens op. De 3e en finale ronde is dan ineens super makkelijk, maar ja in die seberian kom ik dus niet voorbij die 2e ronde.
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik heb dit 'probleem' zelf niet ervaren bij de Seberian Finale, maar wel bij het Bali Stadium, ook in ronde 2 niet eerste kunnen worden. Met moeite tweede.
    Maar dus wel verder gekomen, de 'cup' gewonnen en toen de tracks gaan herspelen. En dan win je opeens met grote voorsprong zonder dat ik mijn eigen tijd echt veel verbeterde ofzo. :rolleyes:

    Bepaalde uitdaging icm een ghosttijd kun je overslaan/annuleren weet ik nu. Als dan de uitdaging weer terugkeert bestaat er de kans dat je langzamere ghost krijgt wat de uitdaging ineens een stuk realistischer maakt. Maar dit zal bij die Stadium-finales wel niet gaan, zal straks eens ernaar kijken...

    [EDIT] Zojuist waarschijnlijk de laatste Stadium Finale voor de categorie "Hard" gespeeld. Nu eindelijk toegang tot "Extreme" en gelijk 7 tracks ter beschikking. Level 90 nu met precies 15u op de teller.

    Kunt bij die finales helaas niet voor overslaan kiezen, je zult het dus moeten doen met de tegenstanders die de game je aanbied.
    Hoe dit bepaald word is mij echter een raadsel. Random, of aan de hand van jou stats?

    In de eerste twee heats weer telkens tweede geworden, maar de 3e manche met gemak gewonnen.

    [EDIT II] Mijn stats na de Grand Finale en het uitrijden van alle beschikbare Extreme Tracks.
    Nog 6 baantjes te openen, ben benieuwd. Alles "Ninja" zeker, gelijk van doenbaar naar 'onmogelijk'... :D

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2019
    ageQned vindt dit leuk.
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hoe kan ik mijn items zoals stuntman pack en samurai vinden?
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732

Deel Deze Pagina