Ben nu level 52 met 6u en 20min op de klok.. Volgens mij krijg je wel beduidend meer XP voor betere medailles ja. Kreeg net 3200XP voor een track waar ik gelijk platinum behaalde. Weet alleen niet of hier nu ook nog een uitdaging aan vast zat of niet. Maar het viel mij wel direct op.
Tutorials allemaal A+ tot zover ik ze kan spelen. De bunny-hop had wel enkele uitdagende stukken ja, waar je naar mijn idee ook nog wel iets meer/andere techniek moet gebruiken dan enkel de bunny-hop.
Gaat hier verder weer hetzelfde zoals bij voorgaande delen. Daar waar de Beginner/Easy tracks lastig(er) zijn voor mij om platinum te halen vanwege de vaak hoge snelheden en minimale foutmarges, of ik weet simpelweg nog niet de snelste route, daar haal ik de ene na de andere platinum op de Normal tracks. Tot dusverre nog steeds tevreden over de progressie, maar lees al op meerdere fora dat het tegen het einde aan wel echt grinden word. En volgens mij posten dit redelijk goede spelers.
De menu-map word ook al aardig vol, werkt opzich fijn, maar echt overzichtelijk is het straks niet meer volgens mij wanneer alles zou zijn vrijgespeeld.
Laatst bewerkt: 1 mrt 2019