1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Eerste 4 afleveringen gekeken van f1 docu maar nog niet echt overtuigd, lijkt meer op een ricciardo show.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Deze impressie had ik ook al. Heel af en toe komt iemand anders even langs, en dan gaat de rest weer over Ricciardo.

    Voorbeeld: De enorme focus op de uitval van Ricciardo in Oostenrijk en het doen alsof hij daar kon winnen. Maar geen enkele mention van de win van Max daar, terwijl dat een groot moment is in het thuisland van Red Bull en met alle Nederlandse fans.

    Sowieso worden Max en Red Bull tot nu toe echt als de bad guys afgebeeld.

    Zoals iemand op reddit zei: "Yeah, more I'm watching it's like, is this Drive to Survive, paid for by Renault, how to make Ricciardo look like the best driver in the history of the sport."
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2019
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Precies bovenstaande ja, redelijk gekleurd richting bepaalde coureurs en teams en geen weerspiegeling van de echte verhoudingen.
     
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ik had precies hetzelfde , Ricciardo/Renault show en Red Bull incl Max zijn de bad guys. Seizoen 2 hoef ik niet te zien , mits Max wereldkampioen gaat worden maar ik ga er vanuit dat ze gewoon weer het 3e team zijn dit jaar.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Opzich wel mee eens, maar toch best leuk om naar te kijken. Je krijgt dingen te zien je anders nooit ziet.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ook de eerste 4 afleveringen gezien en ben ook niet echt onder de indruk. Wel mooi om de ongemakkelijkheid tussen Horner en Abiteboul te zien :+

    Max wordt in de eerste 4 afleveringen idd een beetje als "bad guy" maar ik ga er een beetje van uit dat dit meer ivm de opouw nar zijn goed seizoens einde is
     
    CrazY vindt dit leuk.
  7. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    "zo dus jij hebt al je geld alweer in een coureur zitten ipv in een motor" :+

    Docu is wel erg one sided gemaakt inderdaad.
    Sommige indrukwekkende dingen zijn totaal geen aandacht aan besteed.

    Vond trouwens de ondertiteling soms ook tenenkrommend.

    wel ff een leuk opwarmertje voor aankomend weekend. Maar niet meer dan dat.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Je kan nu de F1 app gratis 7 dagen proberen als je voor de 7 dagen om zijn weer annuleert. Kan je de eerste race zien en kijken of het bevalt. Niet vergeten om te annuleren na de race.

    Zelf em op monthly gezet. Zondag eens zien en anders verlengt ie per maand en niet ineens een heel jaar.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Keek uit naar Australia, maar het begint met slecht nieuws. Charlie Whiting is overleden in Melbourne.
    66 jaar. Longembolie.
    Volg o.a. Mark Webber, zag ineens een Twitter bericht erover. Echt sneu zeg.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2019
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, schrok inderdaad ook behoorlijk van het nieuws. Verdomme zeg
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Commentaar tijdens FP is wel dramatisch zeg.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mercedes gewoon weer schandalig snel hoor.
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Vorig seizoen was Ferrari ook iedere vrije training langzaam, om er in de kwalificatie gewoon te staan dus ik wacht zaterdag even af.
     
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Klopt idd maar bij RB was dit niet het geval en ben ook bang dat het gat toch groter is dan dat ze dachten. Maar we zullen het morgen zien.

    Gasly er nog uit met motor problemen ..
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    wel waardeloos dat f1tvpro gewoon problemen heeft op de 1e dag. Dacht even lekker de hele training te kunnen zien maar zowel P1 als P2 loopt vast in een loop bij het laden.
     
  16. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik maak gebruik van de gratis week optie maar ik had inderdaad ook problemen. Als dit de komende dagen ook het geval is neem ik in ieder geval geen abonnement.
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    op de site zelf stond dat ze ervan uit gaan dat het voor P3 opgelost is.
     
    LapjeNL70 vindt dit leuk.
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Williams is wel echt lachwekkend slecht zeg. Als Mercedes een beetje aanzet moeten ze zich nog zorgen maken over de 107%-regel. :'-(:lol:
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Same. Viel erg tegen. Ziet er verder goed uit, maar haperde als een malle. Ga em zondag cancellen als de race ook niet goed draait.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938

    Niet best:lol:
     

Deel Deze Pagina