1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Is dan ga ik er ook mee starten in maart. Moet zeggen dat ik bij meer games afwacht of ze in gamepass komen.
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Tot nu toe de meeste wel gekocht. De laatste vond ik een goede vooruitgang. Met name iets meer diepgang in de career-mode. Heb al even niet meer gespeeld, maar komt mede door Dirt Rally 2.0
    Ik vind het iig een aanrader en met name als je met een paar vrienden kan spelen.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    De marketing machine van Fanatec begint op gang te komen.

    Na dit stresstest filmpje een wereldrecord op de PS4.



     
    B Tender en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    niet gek voor 1500 euro base maar nog even niet interessant genoeg om dat bedrag ervoor over te hebben.
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je kan het toch ook niet maken om zo'n bakbeest stuur te demonstreren met Gran Turismo...
     
    B Tender vindt dit leuk.
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb hem toch besteld en ergens nog wel een gelukje. Was namelijk uitgesteld voor 4 maanden en daarom hebben alle pre-orders een bon gekregen ter waarde van €350,-.
    Daar heb ik het nieuwe stuur (wheel formula v2) en nieuwe shifters mee gekocht (moet ook nog uitkomen).


    Eigenlijk absurd dat je dan nog een keer €180,- bij moet betalen om een nieuw stuur te upgraden met shifters (Advanced Paddle Module EU)
    https://www.fanatec.com/eu-en/steering-wheel-accessories/podium-advanced-paddles-module-eu.html

    Ben iig erg benieuwd, een kennis van mij heeft hem al kunnen testen en was erg onder de indruk.

    Eigenlijk maar één nadeel. Voor de 2.5v heb ik de aparte schifters icm het rally/drift stuur en dat is wel erg fijn omdat je altijd weet waar je shifters zijn. Echter de afstand is bij de 2.5v eigenlijk al te groot. Dat heb ik zelf kunnen oplossen.
    Enkel bij de DD2 gaat die afstand is de basis tot het stuur nog een stuk langer. Nu kan ik ook de buisjes (zie foto) wel weer langer maken, maar dan wordt de beweging van het schakelen misschien wel te groot. Voorlopig maar even afwachten en wellicht stuur ik ze nog even een mailtje. Ze geven immers zelf aan dat de shifters compatibel zijn met de DD2.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2019
    ColdzeroNL vindt dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gaaf stuurtje zeg. Ik hou het ff bij de twee die ik heb. De standaard CLS wheel en de Mclaren wheel.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zijn ook perfect!

    Heb tot nu toe meerdere en wissel soms. Is gewoon leuk en geeft het even weer een apart gevoel. Heb de hubs erbij ook aangepast, bij sommige geen knoppen en flipers. Niet supper handig, maar alles voor de beleving. ;)

    Forza wheel: Gebruik meestal voor de straat auto’s. (zat bij het ‘standaard’ pakket)
    Mclaren GT3: Voor de race auto’s en nu ook nog F1. Tot nu toe het fijnste stuur dat ik heb gehad.
    Drift/Ralley wheel; Voor duh,.....
    Classic wheel; Voor alle oude auto’s
    Straks dus een F1 wheel erbij, nog even getwijfeld over de kleine ronde die ze hebben, maar de diameter scheelt te weinig met het ‘drift’ wheel. Kortom straks met het F1 wheel is het compleet, totdat er weer wat nieuws komt,.... LoL
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2019
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geinig.. ik heb net voor €13 F1 2018 gekocht. Ik zei altijd, no VR no buy, maar ik ben nu toch bezig om een triple screen setup aan te schaffen. Ik blijf VR gaaf vinden en eigenlijk noodzakelijk voor racegames. Ik word echter ouder en ik merk dat mijn ogen snel moe zijn. Ik kan kan geen uren meer racen in VR. Damned. Dus ik ga ook maar een triple setup kopen.
    Bij sim-lab.eu een triple screen stand besteld. En verder nog 2 Iiyama 27inch 1440p screens. Ik heb er al 1 dus dat worden er 3. Ben erg benieuwd of het mij niet tegenvalt. Lol..
    En het ziet er natuurlijk erg gaaf uit als je dat zo ziet op youtube. De beste oplossing na VR plus de GFX is natuurlijk trilioen x beter dan in VR..
     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heel gaaf, daar ga je veel plezier aan beleven!!
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De rFactor 2 Sebring 12H is begonnen! Teamgenoot Kevin Rotting doet voor ons in de GT3 klasse de kwalificatie, gevolgd door de eerste 2 uur van de race. Plan is om een beetje fuel te saven zodat we 29 laps kunnen doen, wat neer komt op 58 en een halve minuut. Na elke stint doen we een full service, fuel en banden, wat ongeveer anderhalve minuut duurt. Op die manier is elke stint een uur en kunnen we precies met 11 pitstops de race uitrijden. We gaan dus niet proberen te profiteren van safetycars, want dan moet je gegarandeerd nog een 12e stop maken later in de race, behalve als je het aan het einde van een stint net goed kan timen.

    Ik ga naar schatting rond 13:00 voor het eerst de auto in en gaan dan om de 2 uur afwisselen met zijn tweeën.

    ps. Max Verstappen doet ook mee, in de LMP2 klasse. Hopelijk doet ie geen gekke divebombs als ie ons komt lappen in ons GT3tje. :)



    Update: P4 in kwali
     
    B Tender, Jimmy J. en Bidle vinden dit leuk.
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Welk team zijn jullie? En Max?
     
  14. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Verstappen zit volgens mij in team Redline

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wij zijn Scuderia Leone, helaas wat plekjes verloren. Over een half uurtje kan ik hopelijk wat in de flow komen.

    Max is idd Redline. Hij is gespinned in de openingsfase toen hij een divebomb deed (verrassend) en heeft een drivetrough gekregen voor een ander incident. Als hij wat rustiger wordt kan hij zich wel naar voren werken.
     
    B Tender, Jimmy J. en LapjeNL70 vinden dit leuk.
  16. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik houd jullie in de gaten. Succes. Max is een opgewonden standje en weet niet hoe je moet racen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    We hebben redelijk wat schade opgelopen door de LMP2's. Ze gooien m gewoon overal tussen terwijl je met de GT3 al op de limiet van de grip zit, dus we kunnen dan nergens heen. Hopelijk kunnen we het fixen en nog wat naar voren rijden, is nog een lange race.
     
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    4e plek nu volgens mij. Gaat wel weer aardig goed dus. Op 4 seconden van de nr3
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2019
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Poeh, twee stints gedaan. Die LMP2's gooien hem er echt overal tussen, maar die GTE's zijn nog vervelender. zij over 1 lap wel 2 sec sneller, maar in 1 bocht is dat 0.1 en komen ze er niet langs. Kost een hoop tijd en is wat frustrerend. Maar goed, auto is weer helemaal heel na de driver swap, pace was OK, al heb ik wat last van de banden als ik traffic krijg, dan verlies ik iets teveel. Wel goed kunnen pushen op nieuwe banden en zo de auto op P3 over kunnen geven. Qua tactiek staan we voor op schema, dus we gaan zelfs wat tijd inlopen slotfase als we geen virtual safetycars krijgen (want onze pitstop zal korter zijn). Auto op P2 gaat telkens voor het uur punt naar binnen dus die moeten misschien een stop meer doen als ze niet gaan sparen.
     
    B Tender, GoldPwnageNL, LapjeNL70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb je een uurtje gevolgd en was leuk om te zien hoe je naar de nr 2 toe reed. Zou wel gaaf zijn als jullie een podium kunnen halen.
     
    Flavourlicious vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina