Is dan ga ik er ook mee starten in maart. Moet zeggen dat ik bij meer games afwacht of ze in gamepass komen.
Tot nu toe de meeste wel gekocht. De laatste vond ik een goede vooruitgang. Met name iets meer diepgang in de career-mode. Heb al even niet meer gespeeld, maar komt mede door Dirt Rally 2.0 Ik vind het iig een aanrader en met name als je met een paar vrienden kan spelen.
De marketing machine van Fanatec begint op gang te komen. Na dit stresstest filmpje een wereldrecord op de PS4.
niet gek voor 1500 euro base maar nog even niet interessant genoeg om dat bedrag ervoor over te hebben.
Ik heb hem toch besteld en ergens nog wel een gelukje. Was namelijk uitgesteld voor 4 maanden en daarom hebben alle pre-orders een bon gekregen ter waarde van €350,-. Daar heb ik het nieuwe stuur (wheel formula v2) en nieuwe shifters mee gekocht (moet ook nog uitkomen). Eigenlijk absurd dat je dan nog een keer €180,- bij moet betalen om een nieuw stuur te upgraden met shifters (Advanced Paddle Module EU) https://www.fanatec.com/eu-en/steering-wheel-accessories/podium-advanced-paddles-module-eu.html Ben iig erg benieuwd, een kennis van mij heeft hem al kunnen testen en was erg onder de indruk. Eigenlijk maar één nadeel. Voor de 2.5v heb ik de aparte schifters icm het rally/drift stuur en dat is wel erg fijn omdat je altijd weet waar je shifters zijn. Echter de afstand is bij de 2.5v eigenlijk al te groot. Dat heb ik zelf kunnen oplossen. Enkel bij de DD2 gaat die afstand is de basis tot het stuur nog een stuk langer. Nu kan ik ook de buisjes (zie foto) wel weer langer maken, maar dan wordt de beweging van het schakelen misschien wel te groot. Voorlopig maar even afwachten en wellicht stuur ik ze nog even een mailtje. Ze geven immers zelf aan dat de shifters compatibel zijn met de DD2.
Zijn ook perfect! Heb tot nu toe meerdere en wissel soms. Is gewoon leuk en geeft het even weer een apart gevoel. Heb de hubs erbij ook aangepast, bij sommige geen knoppen en flipers. Niet supper handig, maar alles voor de beleving. Forza wheel: Gebruik meestal voor de straat auto’s. (zat bij het ‘standaard’ pakket) Mclaren GT3: Voor de race auto’s en nu ook nog F1. Tot nu toe het fijnste stuur dat ik heb gehad. Drift/Ralley wheel; Voor duh,..... Classic wheel; Voor alle oude auto’s Straks dus een F1 wheel erbij, nog even getwijfeld over de kleine ronde die ze hebben, maar de diameter scheelt te weinig met het ‘drift’ wheel. Kortom straks met het F1 wheel is het compleet, totdat er weer wat nieuws komt,.... LoL
Geinig.. ik heb net voor €13 F1 2018 gekocht. Ik zei altijd, no VR no buy, maar ik ben nu toch bezig om een triple screen setup aan te schaffen. Ik blijf VR gaaf vinden en eigenlijk noodzakelijk voor racegames. Ik word echter ouder en ik merk dat mijn ogen snel moe zijn. Ik kan kan geen uren meer racen in VR. Damned. Dus ik ga ook maar een triple setup kopen. Bij sim-lab.eu een triple screen stand besteld. En verder nog 2 Iiyama 27inch 1440p screens. Ik heb er al 1 dus dat worden er 3. Ben erg benieuwd of het mij niet tegenvalt. Lol.. En het ziet er natuurlijk erg gaaf uit als je dat zo ziet op youtube. De beste oplossing na VR plus de GFX is natuurlijk trilioen x beter dan in VR..
De rFactor 2 Sebring 12H is begonnen! Teamgenoot Kevin Rotting doet voor ons in de GT3 klasse de kwalificatie, gevolgd door de eerste 2 uur van de race. Plan is om een beetje fuel te saven zodat we 29 laps kunnen doen, wat neer komt op 58 en een halve minuut. Na elke stint doen we een full service, fuel en banden, wat ongeveer anderhalve minuut duurt. Op die manier is elke stint een uur en kunnen we precies met 11 pitstops de race uitrijden. We gaan dus niet proberen te profiteren van safetycars, want dan moet je gegarandeerd nog een 12e stop maken later in de race, behalve als je het aan het einde van een stint net goed kan timen. Ik ga naar schatting rond 13:00 voor het eerst de auto in en gaan dan om de 2 uur afwisselen met zijn tweeën. ps. Max Verstappen doet ook mee, in de LMP2 klasse. Hopelijk doet ie geen gekke divebombs als ie ons komt lappen in ons GT3tje. Update: P4 in kwali
Wij zijn Scuderia Leone, helaas wat plekjes verloren. Over een half uurtje kan ik hopelijk wat in de flow komen. Max is idd Redline. Hij is gespinned in de openingsfase toen hij een divebomb deed (verrassend) en heeft een drivetrough gekregen voor een ander incident. Als hij wat rustiger wordt kan hij zich wel naar voren werken.
Ik houd jullie in de gaten. Succes. Max is een opgewonden standje en weet niet hoe je moet racen Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
We hebben redelijk wat schade opgelopen door de LMP2's. Ze gooien m gewoon overal tussen terwijl je met de GT3 al op de limiet van de grip zit, dus we kunnen dan nergens heen. Hopelijk kunnen we het fixen en nog wat naar voren rijden, is nog een lange race.
Poeh, twee stints gedaan. Die LMP2's gooien hem er echt overal tussen, maar die GTE's zijn nog vervelender. zij over 1 lap wel 2 sec sneller, maar in 1 bocht is dat 0.1 en komen ze er niet langs. Kost een hoop tijd en is wat frustrerend. Maar goed, auto is weer helemaal heel na de driver swap, pace was OK, al heb ik wat last van de banden als ik traffic krijg, dan verlies ik iets teveel. Wel goed kunnen pushen op nieuwe banden en zo de auto op P3 over kunnen geven. Qua tactiek staan we voor op schema, dus we gaan zelfs wat tijd inlopen slotfase als we geen virtual safetycars krijgen (want onze pitstop zal korter zijn). Auto op P2 gaat telkens voor het uur punt naar binnen dus die moeten misschien een stop meer doen als ze niet gaan sparen.
Heb je een uurtje gevolgd en was leuk om te zien hoe je naar de nr 2 toe reed. Zou wel gaaf zijn als jullie een podium kunnen halen.