Iemand die kan helpen?
Ik wil dus mijn exotic wapen uograden, enkel dacht ik overal te lezen dat je dus een Gear score moet hebben van 250. Helaas pindakaas, snap dus niet hoe ik mijn exotic wapen kan upgraden,....
Heb al tig linkjes via Google bezocht en ook op youtube niks. Zie wel enkele spelers die het dus gelukt is.
Dit is wat ik zie bij de blueprint-craft afdeling;
Deze is beter, maar daar heb ik een exotic component voor nodig. Las dat je deze keijgt na de Capital missie, maar dat is een exotic trigger component.
Hier mijn huidige stats met Gear dus boven de 250.
Alvast bedankt voor de hulp!!
[edit]
Nou ben erachter, althans bijna!
Vandaag de Exotic Deagle (Liberty) gehaald. Je moet enkele missies op Hard spelen en dan krijg je alle benodigdheden. Dan kun je hem, als je de juiste high-end gun hebt, maken.
Daardoor iig beter begrepen wat ik nu moet doen. Blijkt voor de eerste blueprint heb ik een Merciless rifle nodig, die zou bij missies moeten verschijnen oa Jeff Plaze (2x gedaan en noppes). Voor de tweede moet ik, volgens mij enkel nog een Exotic component hebben. Waar je die kan vinden is onduidelijk, waarschijnlijk door het 'destructen' van een exotic wapen. Kortom beetje flauwe manier om iemand dan 2 exotic wapens te geven, waar ze na een 30min al niet veel meer aan hebben of dus een ander exotic wapen moeten voor opgeven. Het is volgens mij ook niet zeker dat je bijvoorbeeld na het destructen van de Liberty je hem op dezelfde manier weer kan krijgen.
[/edit]
Laatst bewerkt: 25 mrt 2019